06-08-2016, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2016, 11:47 AM ja muutjaks oli Janka.)
Sellised on pildid olukorrast, mille ühel päeval igavusest '96 aasta Ford Galaxy 1,9 tdi paisupaagi korki avades avastasin.
Möödunud sügisel sai jahutusvedelik vahetatud.
Konstruktsiooni eripärade tõttu ei saanud loomulikult kõike eelmist ollust 100% kätte ja loputamata jäi ka.
Olgu mainitud, et eelmine oli sinine või roheline ja sellele sai aeg-ajalt peale kallatud ka kollast, sest muid värve polnud tol vajalikul hetkel frangimaa autode polikliinikutest parajasti võtta.
Peale ühe olulisima lekke (soojenduse radikas) kõrvaldamist saigi siis moodsa ajaga kaasaminemise korras süsteem täidetud punasega, mis nüüd, pea aasta hiljem otsustas vahutama hakata.
Õli on oma õiget värvi. Temperatuur normis. Lõdvikud ka tavapärases pinges ehk siis nagu tänapäeva vw mootoritel ikka. Vaht polnud näpu vahel veeretades õline, vaid ainult kergelt libe nagu jahutusvedelikud ikka. Millal vahtu läks, pole täpsemalt teada, sest taset olen seiranud senini vaid selle järgi, mis paisupaagi seinast läbi kumab.
Loomulikult lasin kogu selle krempli välja. Sel korral avasin ka salongi lisasoojenduse põhja all asuva lõdviku ja uhasin kogu süsteemi kraaniveega läbi. Seejärel said voolikud tagasi ühendatud ja täitsin süsteemi puhta kraanivee ning pesuainega. Peale mõningast ringitiirutamist teostasin veelkord pika loputusprotsessi. Loputuse käigus leidsin, et paisupaagist (uhasin vett mootorisse voolikuga alt üles) väljub ka imepisikesi metalseid litreid. Umbkaudu tüüp selliseid imeväikseid asjakesi, nagu on kasutatud siit lehelt näha olevate pudelikeste valmistamisel: http://www.glitter-glue.com/et/productpi...609417.jpg Paluks vaadelda pudelite seinu, mitte neis olevat materjali(!). Kahtlustan, et need asjakesed võisid kuuluda kunagi kellegi poolt kasutatud lekkepeataja koostisse.
Nüüd paar päeva sees olnud värske punane vedelik omab küll mõningaid väikeseid vahutükikesi, aga mitte enam nii hullu olukorda, kui esmaavastusel.
Mis sellise vahuse reaktsiooni põhjus võiks olla?
On kellelgi veel taolist ehmatapanevat kogemust varnast võtta?
Möödunud sügisel sai jahutusvedelik vahetatud.
Konstruktsiooni eripärade tõttu ei saanud loomulikult kõike eelmist ollust 100% kätte ja loputamata jäi ka.
Olgu mainitud, et eelmine oli sinine või roheline ja sellele sai aeg-ajalt peale kallatud ka kollast, sest muid värve polnud tol vajalikul hetkel frangimaa autode polikliinikutest parajasti võtta.
Peale ühe olulisima lekke (soojenduse radikas) kõrvaldamist saigi siis moodsa ajaga kaasaminemise korras süsteem täidetud punasega, mis nüüd, pea aasta hiljem otsustas vahutama hakata.
Õli on oma õiget värvi. Temperatuur normis. Lõdvikud ka tavapärases pinges ehk siis nagu tänapäeva vw mootoritel ikka. Vaht polnud näpu vahel veeretades õline, vaid ainult kergelt libe nagu jahutusvedelikud ikka. Millal vahtu läks, pole täpsemalt teada, sest taset olen seiranud senini vaid selle järgi, mis paisupaagi seinast läbi kumab.
Loomulikult lasin kogu selle krempli välja. Sel korral avasin ka salongi lisasoojenduse põhja all asuva lõdviku ja uhasin kogu süsteemi kraaniveega läbi. Seejärel said voolikud tagasi ühendatud ja täitsin süsteemi puhta kraanivee ning pesuainega. Peale mõningast ringitiirutamist teostasin veelkord pika loputusprotsessi. Loputuse käigus leidsin, et paisupaagist (uhasin vett mootorisse voolikuga alt üles) väljub ka imepisikesi metalseid litreid. Umbkaudu tüüp selliseid imeväikseid asjakesi, nagu on kasutatud siit lehelt näha olevate pudelikeste valmistamisel: http://www.glitter-glue.com/et/productpi...609417.jpg Paluks vaadelda pudelite seinu, mitte neis olevat materjali(!). Kahtlustan, et need asjakesed võisid kuuluda kunagi kellegi poolt kasutatud lekkepeataja koostisse.
Nüüd paar päeva sees olnud värske punane vedelik omab küll mõningaid väikeseid vahutükikesi, aga mitte enam nii hullu olukorda, kui esmaavastusel.
Mis sellise vahuse reaktsiooni põhjus võiks olla?
On kellelgi veel taolist ehmatapanevat kogemust varnast võtta?