Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(15-09-2016, 21:33 PM)Simmerling Kirjutas: Oleks siis vana hea töötav leeklamp Need tänapäeva peeretused ei võta tõrvagi sulama. Paras suitsupeake tuld panna.
Olen näinud töötamas kooslust veneaegne leeklamp, millel pott metsa visatud ja bensutoru külge gaasivoolik torgatud. Balloon ja reduktor gaasipliidi omad. Ohutuse koha pealt ei hakka sõna võtma, aga tööd teha sai küll.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 6,923
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Necro, pane staterist identimiseks pilt, ma vaatan ringi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Asi selles, et mul pole starterit, ega genekat. Pihustitoru saab ehk enda varudest võtta, miskised vanad peaks riiulis vedelema. Ja uut starterit/genekat ei taha enne osta, kui katla tööle saab. Mootor seisab euroaluse peal esialgu. Plaan on ta käima saada, mootor üle vaadata ja siis edasi tegutseda. . Mersufoorumis oli ka kellegil, aga seal oli samamoodi poolik ots, et ei teadnud kas sobib või mitte. Eh. Paras nihelemine on sedasi otsida. Aga siiski. Ehk kellegil vedeleb.
@Marko: Aitäh, annaks pildi ka, kui oleks. Sest ma ei tea milline see starter välja peaks nägema. Ja ma ei tea, kas nende hooratastel on ka miskine erinevus. Minu katlal on turbina küljes.
Almost Again
Postitused: 216
Teemad: 6
Liitus: Aug 2008
Maine:
7
Lihtsalt sportlikust huvist, mis teema selle II pihustitoruga on?
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
17-09-2016, 19:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2016, 19:35 PM ja muutjaks oli
stihl.)
Ilmselt kellegi siis hetkel pole anda. Ja enda oma lekib kuskilt.
Nende terastorude väänamine on samuti riski business - topid ta küll kõvasti liiva täis (muidu läeb ju kortsu) ja kuumutad punaseks ja siis painutad, aga porno jääb ikkagi. Pealegi, see kuumutatud koht kaotab oma tsingikihi ja läeb rooste.
Eks siis pead kõigi neljaga enne galvaanikatädide juurest läbi jooksma. Mis omakorda tekitab probleeme - seest ju nad ei kattu millegagi ja hape jääb sisse. Ehk läevad juba enne kättesaamist rooste. Mis tekitab purusid pihustitesse.
Sellest ka see nutt, et kasutatut vaja. See on kõige mõistlikum panna.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Kurja. Meelde tuli. Siinsamas, Jõgeva poole minna oli miskine mees, kes remontis mersusid. Numbri üles otsima.
II pihustitoru ei ole katki. Aga lihtsalt teda ei olegi selle mootori küljes. Võeti mootorivahetuse ajal ära ja pandi teisele külge.
Olen nende pihustitorudega varem ka jändanud. Ventol hakkas üks torudest täpselt selle koonuse juurest kõtet välja peksma. Algul kannatas vea parandada pingutamisega, kuid lõpuks pidin uue toru panema. Sain miskise teise auto pealt, väänasin enam-vähem hoolikalt õigeks ja jäi pidama küll. Aga enne väänamist peab mõtlema nagu kalkun '. Ja eriti hoolikalt tegutsema.
Aga ehk aitab nüüd minu nutust. Jebin oma jubinatega mersu foorumisse edasi ja katsun tuttava kontakti üles otsida.
Tänud abistajatele.
Almost Again
Postitused: 216
Teemad: 6
Liitus: Aug 2008
Maine:
7
Pigem mõtlesin, et miks just teine pihusti toru, mitte nt. kolmas või neljas? Mingi tüüpviga?
See selleks, igaks juhuks küsin ka siit, ega kellegil pole vedelemas BMW M52 mootorile sobivaid süütepoole?
Postitused: 4,697
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Jämedaid torusi väänatakse jah liiva täis toppides kuna siis ei lähe kortsu.Nemde pihustitrorude kohta sama küsimus vasardab peas.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Nalja teete? Pihustitoru pole võimalik nii käänata,et augu seest kinni paneb. Kes seda väidab,see luiskab. Selle augu paneb kinni ainult heal juhul katkist toru keevitades. Neid pihustitorusid terve ilm täis. Ei pea lappima.
Postitused: 10,768
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
On küll võimalik: tee hooletult üle terava servaga toe ja on volt sees. Ära küsi, kust ma tean, eksole...
Aga üle suurema toru või paduruni keerab kenasti paika ilma toru rikkumata.
Postitused: 3,149
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Ainuke toru, mis katki läks, oli kasutatud ja võõra silindri oma, mis lihtsalt murdus.
Aga pigem jäin ma mõtisklema teemal: pihusti toru ja liiv. Puhud, pesed ja näed vaeva, aga üks liivaterake jääb kuskile keerme vahele. Ja siis...