Postitused: 1,175
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Väsimus. Alustan Torniost kell üheksa, et jõuda Helsinkisse kella 22,30 väljuvale laevale. 753 km. Tallinnas veel tunnike ja ongi rekka aia ääres. Kell 1.30 alustan sõidukaga sõitu Mulgimaale. Ok annan minna ja nigu lipsti kell NELI olen voodis. On see normaalne. EI!
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Sinu tunnilugeja on kindlasti rikkis.
OKOK tal on teine nimi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
nimi on magnet , mis tahograafi nullib .
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(26-09-2016, 22:16 PM)zazik Kirjutas: (26-09-2016, 22:03 PM)iceman Kirjutas: nimi on magnet , mis tahograafi nullib .
Miks? Torniost peaks hea tahtmise juures Helkkarisse ära tulema küll pikendatud tööpäevaga. Kui ilm on hea ja teedel mingeid suuremaid remonte/ummikuid parajasti pole. Suht napp küll, aga peaks olema tehtav.
Ja Tallinnas auto paikaajamine on ka täitsa legaalne, sest puhkepausi võib ja laevale-/mahasõiduks katkestada (1 kord, kuni 1h.........
Täpsustus: 2x30 min võib katkestada IGAPÄEVAST puhkepausi.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Tänapäeval kardetakse kruusateid üldse nagu põrgutuld!
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(27-09-2016, 08:04 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Mind on hakanud häirima sellised autojuhid kes kruusateedel tulevad sulle vastu siis ükskõik mis sõidukiga aga laiutavad keset teed vastutulles. Pean igakord ise teepervele ligemale tõmbama,nagu kardaksid kraavi minna. Jõle loll harjumus. Nagu mina peaks kõik kraaviääred läbi nuusutama.
Sa sõidad vale masinaga. Kesse siis mossele teed annab! Kui Mersunaatorit osta ei jõua, siis sul oli vist lindikas toa taga. Aja see kurjaks, küll teed andma hakkavad!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 351
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Võsale ten points selle pikema liikluskasvatusliku traktaadi eest! Liiklus pole lollimängimise koht, siin on kaalul elud!
Postitused: 126
Teemad: 3
Liitus: Nov 2014
Maine:
3
Miskipärast sõidavad Tallinnas mõned MIILITSAD nii, et vilkurid küll töötavad, kuid "teed nõutakse" tuututdes...
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Lastis metsakaga seoses - Käsisn siin poolikuga tuttaval abiks kaks päeva Paide - Valga - Tallinn - Paide sõitmas.
Metsast tulin välja nii, et rihmasid peal ei olnud - Ei tahtnud takistada teisi laadimast ja mõtlesin et sõidan vähe laiemasse kohta rihmade panekuks et kui keegi mööda tahab saada. Jõudsin siis metsast kruusateele välja ja vaatasin et ühtegi taskut ei paista, aga tee on piisavalt lai, et pean kinni ja kinnitan koorma. Enne peatumist tõmbasin natuke paremale. Hea oli et jälgisin hoolega parempoolset peeglit. Rohuservani oli pea meetrijagu maad veel ja nägin kuidas auto saba paremale vajuma hakkas. Hoo pealt lükkasin difriluku sisse ja andsin gaasi(kast oli juba enne metsa minekut manuaali peale lülitatud). Välja ronis teine....
Aga enam ei julgenud enne peatust teha kui olin asfaldile jõudnud. Nii umbes 8 km.
Aga siin kaalust rääkides härra V6sa - Natuke narr teema on see et sadakond kilo üle ei ole midagi ja kui laed selle ülekaalu peale siis oled igati kurjategija. Vähemalt siis märgi ära et räägid sõiduautodest ja muust sellisest pussust... Autol ja autol on vahe. Sõidukal tõesti võib nii olla kui sõita ei oska, aga normaalsel autol? Normaalsel autol + haagis juurde on tehase lubatud sillakaal 9 - 11 tonni olenevalt autost, millega ta veel jõuab stabiilselt ja ohutult pidama saada. Aga kui eestisse(jah, taandarengumaad kirjutatakse väikese tähega) jõuad siis on järsku võetakse tonn kuni kaks silla pealt vähemaks. Nagu siin ei toimiks pidurid nii, nagu tehases ette nähtud.
Teede ja sildade lubatud kaaludega ei ole tegelikult ka asi kuidagi seotud. Pigem on asi selles, et vähendatud kaalupiirang toob riigieelarvesse raha juurde...
Aga millises normaalselt toimivas riigis saab olla nii, et igaaastane trahviraha on juba ette ära arvestatud riigieelarvesse sissetulekuna.......
Ja 99,99% veoautode õnnetustes on süüdi sõiduautojuhid kes ei oska arvestada et 52 tonni kaaluv masin ei peatu nii äkki kui 1,5 tonni kaaluv.
Ma ei ürita siin kedagi maha teha, ja võib-olla väljendasin ennast lihtsalt mingil hetkel valesti, aga - Autod on erinevad, koormad on erinevad ja ka inimesed on erinevad.
Joogisena juhtimist ei poolda kohe kuidagi ja oma noorusaega häbenen...
Aga kuidas on sõiduauto puhul legaalses kaalus ja vale kaalujaotuse ja sellega mittearvestava inimesega...........
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Kurja, see on küll pahasti - rehvide lõhkemist kulumise tõttu ette ei tulnud, aga karjääris käinuna neid ikka puruks läks. Aga eks ikka igal õhtul tuli visuaalselt ring ümber auto käia ja rehve uurida. Uute rehvide paigalduse üle just ei rõõmustatud, aga väga oluliselt ka ei jonnitud kui oli vaja.....
2tk lõhkes vannil pooleteise aasta jooksul...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 206
Teemad: 11
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Kuskil eespool rääkisin uutest ringteedest, ja nende keskele tehtud nähtavust piiravatest "mätastest", ja sellest, kui keegi selle maha magab, siis saab õhulennu. Täna hommikul oli ühel sellise "lisavarustusega" varustatud ringil näha hüppesse mineku jäljed, ilmselt uduga magas maha. Ei hakanud vaatama, kui pika hüppe ka sai, aga kui kedagi huvitab, siis võin vaadata ka, kui maandumise koht näha on.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
(27-09-2016, 23:27 PM)USSR V4 Kirjutas: Kuskil eespool rääkisin uutest ringteedest, ja nende keskele tehtud nähtavust piiravatest "mätastest", ja sellest, kui keegi selle maha magab, siis saab õhulennu. Täna hommikul oli ühel sellise "lisavarustusega" varustatud ringil näha hüppesse mineku jäljed, ilmselt uduga magas maha. Ei hakanud vaatama, kui pika hüppe ka sai, aga kui kedagi huvitab, siis võin vaadata ka, kui maandumise koht näha on.
Tegelikult on nendel nähtavust piiravatel mätastel üks miinus veel - Nimelt elan ühe maanteele ehitatud ringi läheduses ja kasutan seda igapäevaselt. Ja millegipärast on see ring ehitatud selliselt, et ühtepidi saab seda kiiremini läbida kui teistpidi. Ja seda võimalust kasutavad väga tihti väljakutsetele sõitvad operatiivmasinad olenemata nende sõidusuunast. Meil ei ole õnneks keskele veel väga metsikult miskit kasvama pandud ja vastassuunas liikuvat autot on veel võimalik näha, aga kui kauaks...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.