Postitused: 471
	Teemad: 16
	Liitus: Jan 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Parempoolne kang lükkad alla. Siis kahe ülejäänud kangiga saad jalad välja üles ja alla liigutades üks pool ja teinepool.  Tõstuk hakkab tööle kui tagatelg on piisavalt õhus ja parempoolne kang on täiesti ülesse lükatud ja fikseeritud haagiga. Käpad saad sisse kui vasak ja või keskmine on täiesti alla lükatud ja parempoolne all.  Kuidagi nii see töötab.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,178
	Teemad: 98
	Liitus: Jun 2009
	
Maine: 
30
	 
	
		
		
		
		26-10-2016, 23:11 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2016, 23:17 PM ja muutjaks oli 
h2rra.)
 
	
		Tsitaat 4. postitusest:"Kui ilmneb selline nähtus, et üks käpp langeb ja teine tõuseb on viga jagajas ja et seda parandada on kaks lahendust. 
  1. vahetada kulunud jagaja uue vastu, 
  2. mitte loota et kangide fikseeritud asendid käppasid liigutavad, vaid leida ise õige asend kangi liigutades "
    Loogika küsimus Teie väite kohta:  Kumba hüdrojagajatest rohkem kasutatakse, ehk kulutatakse ? Kas käppade jagajat, või noole opereerimis jagajat?  Kumb nendest rohkem kulub? 
	
	
	
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 7,113
	Teemad: 61
	Liitus: Jul 2012
	
Maine: 
99
	 
	
	
		Konkreetsest masinast ei tea kahjuks midagi, kirjutama ajendas hoopis natu uuem? lääne redelauto, mille neli jalga olid kõik ühe kangi hallata, seega on kolme kangiga veel suht heaste, peab lihtsalt loogikaülesandest läbi murdma.
Konkreetne läänekas jäi minust naabri hoovi 45 kraadise nurga alla, Granada keeldus endast 10x raskemat asja maa seest välja tarimast.
	
	
	
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 471
	Teemad: 16
	Liitus: Jan 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Mõtlen, et vb on traktori jagaja käppadel, et on neli asendit ühel jagaja kangil ja kuna neljas kõige alumine on ujuv asend siis on loogiline, et üks jalg välja teine sisse.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,178
	Teemad: 98
	Liitus: Jun 2009
	
Maine: 
30
	 
	
		
		
		
		27-10-2016, 15:11 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2016, 16:14 PM ja muutjaks oli 
h2rra.)
 
	
		Tsitaat 11. postitusest:" 
Vastuküsimus loogikaküsimusele: Kumma jagaja kaks seksiooni seisavad  rohkem pideva  koormuse all ja kolmas jagaja seksioon on pidevas (läbivoolavas) surve asendis. ![[Pilt: biggrin.gif]](http://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif) 
  Joonisin alla sõna seisavad. ja küsin väite kohta, et kuidas saab seisev asi kuluda? ja kuidas saab kuluda  läbivoolava sekktsiooni 
peenlihvitud pinnad   kui  õli voolab läbi kanalite?
  kui  õli voolab läbi kanalite?
 Ps. Hr. Laurimetall on kõige täpsem ja lähemal lahendusele  
 
	
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,178
	Teemad: 98
	Liitus: Jun 2009
	
Maine: 
30
	 
	
	
		Tubli. Õige Mees tunnistabki oma eksimusi ja sellest oleks õppida ka teistel arvamusliidritel, et vähem eksitavat "müra" oleks siin foorumis. Niisama pälma tarvis on ju privaatsõnumid.    

.
Kuid teema on põhimõtteliselt lahenduse saanud ja  üles kraapida ei taha. Lihtsalt mainin, et 20 aastat iseseisvalt üksinda nendega mitu peret ja ise kah üles kasvatatud ja kõigil masinatel tehase jagajad peal.  Konkurendid aga vahetasid neid sagedasti (oskamatud luksepad ja töövõtted). 
Kuna tegu on ikkagi kommerts töömasinaga ja turg on solgitud, siis  ei saa tundmatutele tegijatele kõike saladusi avaldada.  Tehase manuaalid  BC-22 ....18  ja  AP-17 vabandan.    

     AP-17   2tk. lähevad peatselt "Kuldse Börsi lehtedele"  kellel soov piksevarrast soetada, või tuulegeneraatorile masti, siis olen avatud läbirääkimistele.   Avataril on näha.
Parimat h2rra.
	
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA