Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
86 aasta Mtz-82 on kabiini sõrestik ja raam sama ehitusega mis tänapäeval tehtavatel.
Mingi aeg kadusid küljeklaasidel raamid ära, tagaaken sai omale gaasamordid nagu ka katuseluuk ja soojendus on ühe radiaatoriga kahe asemel.
2015 aasta väljalaskel on konstruktsiooni lihtsamaks tehtud.
Näiteks ukse ja küljeklaasi vaheline post on tavalisest nelikant-torust tehtud ja seega pole seal enam valtsi ukse ja küljeakna jaoks.
Samuti on soojendusel valmidus konditsioneeri radika paigaldamiseks ja ka kondensaadi kogumise vann soojendusel.
Väidetavalt olla suure kabiiniga Belarusi katsetatud Räpina kandis ja seal olid peal selle väljatöötamisel lubatud selektiivklaasid ja turbo.
Aasta võis olla kas 82 või 83.
Postitused: 67
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Tere,
Belarus 920.3 on hakanud viimasel ajal paigalt seisult siduri lahti laskmisel kahtlast kõrinat tegema. Liikumisel käike vahetades ja sidurit vabastades heli ei ole. Sidur lahutab ideaalselt, ei libise, pedaali vabakäik on paigas. Heli kostub otse jalgade alt, aga see võib ka kuidagi kabiini mööda edasi kanduda ja petta. Kui sidurit aeglaselt lahti lasta, siis kõrinat ei ole. Ise kahtlustan, et äkki teeb seda häält hoopis paremal asuv vedava esisilla "lülituskast", mis ka väljalülitatud esisilla veoga üritab esimest silda sisse tõmmata. Samas toimub kõrin nii sisselülitatud, automaatse kui ka väljalülitatud esisilla veoga. Esisilla sisse ja väljalülitus iseenesest toimib kuid vahel viskab esiveo ise välja. Olen kunagi seda silla lülituse varrast reguleerinud, aga seda vahekasti pole seest näinud. Kas seda on kuidagi võimalik kontrollida või reguleerida? Kõrin ise on selline hetkeline nagu käristi võtmega keerates. Jutt sai vist küllaltki segane, aga äkki oskab keegi pakkuda, mis sellist heli tekitada võiks.
Postitused: 40
Teemad: 12
Liitus: Jun 2015
Maine:
1
Vot omalgi see Poola kabiini möte mölgub ikka ohoo, kui mitu aega peas juba. Kuulen siit kuulen sealt, nii halba kui head. Kahjuks ei ole önnestunud veel oma käega katsuda seda, küll aga kui kellelgi Saaremaal pakkuda on sellist vöimalust et näeks mis ta ikkagi on siis hea meelega tuleks vaataks ja ajaks törts mehejuttu. Samas aega ajalt trehvan ka üle väina( Läänemaa, Pärnumaa, Järvamaa) et kui on seal mönel näidata katsuda lasta. Tahaks just näha kui asi n.ö küljes on, see poe leti ääres vaade vöib ju kena olla. Ja teine asi on et kui ikka niiduk järgi panna siis neid klaase ikka hakkab minema...
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Kas see kuut mitte algses kuulutuses ei maksnud 2 kilo ja rohkem?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Praegusel hetkelgi see sama kabiin 1600ga Soovis üleval.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Tervist
Selline küsimus, et keegi rääkis kunagi, et kui MTZ 82 rooli dosaatorist ära võtta see teo osa ja kui jätta püstakusse silinder sisse, et see teeb üksi seda tööd paremini. On keegi seda proovinud ? Või tuleb ka kindlasti lisada dosaatori otsa silinder silla külge.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Dosaator töötab orginaal silindriga küll.See on kindlasti kõige odavam varjant roolivõimu kaasajastamiseks.Vaja vaid juhtvõlli,dosaatorit,vahetükki ja paar uut voolikut.Juhtvõllile ära jäta dosaatori poolset laagrit mul hakkas rool kinni kiiluma pöörates.
Postitused: 92
Teemad: 0
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Pm kaubamajast ostad dosaatori nuudiga teovõlli, dosaatori ja vahetüki dosaatori paigaldamiseks samba külge. Siis eemaldad oma sambalt klapisüsteemi ja olemasoleva teovõlli. Ostetud võlli treid siledaks, paigaldad selle sambasse ja klapisüsteemi asemele paned dosaatori vahetüki abil. Kohalik voolikumeister pressib paar voolikut ja teed ühendused sambal oleva silindri külge. Kuna dosaatori keeramiseks on käsitöölised põlveotsas kokku keevitanud selle võlli, siis jätad dosaatori poolse laagri ära, sest muidu hakkab kõver võll dosaatorit kinni pooma.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Kui treialit ei ole käepärast võtta võid samba võllil oleval sektoril teovõllipoolsed hambad maha lõigata.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Kas mitte sel isendil ei olnud kaks õlifiltrit, üks mootori oma ja teine väiksem turbokale mineva trassi peal? Es mäleta enam, viimati olin sellise isendi lähedal üle 10ne aasta tagasi.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Kas 250tt ongi normaalne välp? Ise vahetan korra aastas ja selle ajaga tuleb max 100tt.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 92
Teemad: 0
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Korra aastas on ka väga ok vahetada kui välpa täis ei saa.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
muidu tõstukid ja enamus lääne poolt pärit traktoreid ka 250tt, osad deutz mootorid ja mingid cased on 500 tunni tagant, aga palju sõltub ka karteri mahust osadel läheb mootorisse ka poole rohkem õli ja tänu sellele välp pikem
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
4€ eest oleks vist palju tahta et selline lüliti ka töötaks? Esimese pikema käivitusega põleb maha ju...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 109
Teemad: 7
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Õnneks päästis see odav junn päeva. Kui midagi asisemat sinna panna, siis mida valida? Peal on 24V/50A.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
kui mina veel nende russidega tegelesin, siis oli ainuke lüliti mis vastu pidas see kõige vanem lülitatav, need odavad keeratavad põlesid kohe kõik maha. Hetkel soovitaks ka mõnd pressitavat lülitit -https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=5986&category_id=331&keyword=massi&option=com_virtuemart&Itemid=20&lang=et