(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2016, 10:36 AM ja muutjaks oli umm.)
Ei näe, et peaks kutsed olema. Talveralli regamisse, teatud kuupäevaks, kirjapandud isenditest tuleks teha konkreetsed valikud. Masin valmis ja pildid üleval teatud kuupäevaks ja masina vahetus enne rallit ainult range heakskiidu saava masinaga.
Kutsetega võib juhtuda, et on olemas vastav masin ja mees kuid ta ei ole pildile sattunud ja kutset ka ei oska temale saata.
Ja muidugi need häbiväärsed asjad haljasaladel ja lausa põldudel jääks ehk siis ära.
(03-03-2016, 09:57 AM)nymmik Kirjutas: c) uued saaksid kui on ette näidata vastav sõiduk, mis on esteetiline ja saanud soovitusi, osalenud ka teistel analoogsetel üritustel (Lustisõit, Tähesõit jne)
Selle punkti ainus miinus on see, et siis jääks tulemata-olemata sellised masinad nagu sel aastal Datsun 240Z. Ja see pole esimene kord kui kellelgi auto valmib/saabub viimasel hetkel. Kuid tegu siiski erandiga.
nymmik Kirjutas:Kas mul endal oleks vastav masin täna olemas? EI OLE peas on paar replica mõtet ja neid tuleb hakata keevituse ja relakaga kasvatama.
Vähemalt minu arvates on Arbuus-muhk oma olemuselt just täpselt selline auto, nagu Talverallile vaja. Jah, ei ole originaal, aga siiski kahtlemata vanatehnika ja veel väga äge vanatehnika.
Aga sobiva tehnika leidmine järgmis(t)eks aasta(te)ks on ka minul teravalt päevakorral. Mõtteid on, küllap kuidagi midagi ikka saab.
(03-03-2016, 09:57 AM)nymmik Kirjutas: c) uued saaksid kui on ette näidata vastav sõiduk, mis on esteetiline ja saanud soovitusi, osalenud ka teistel analoogsetel üritustel (Lustisõit, Tähesõit jne)
Selle punkti ainus miinus on see, et siis jääks tulemata-olemata sellised masinad nagu sel aastal Datsun 240Z. Ja see pole esimene kord kui kellelgi auto valmib/saabub viimasel hetkel. Kuid tegu siiski erandiga.
nymmik Kirjutas:Kas mul endal oleks vastav masin täna olemas? EI OLE peas on paar replica mõtet ja neid tuleb hakata keevituse ja relakaga kasvatama.
Vähemalt minu arvates on Arbuus-muhk oma olemuselt just täpselt selline auto, nagu Talverallile vaja. Jah, ei ole originaal, aga siiski kahtlemata vanatehnika ja veel väga äge vanatehnika.
Aga sobiva tehnika leidmine järgmis(t)eks aasta(te)ks on ka minul teravalt päevakorral. Mõtteid on, küllap kuidagi midagi ikka saab.
Alati saab ju kutse sellisel juhul edastada kui mingi põnev asi Maarjamaale saabub.
Arbuus on kahtlemata äge ja teistele ka peavalu, et kuidas muhk lendab (sees on jube - ausalt) aga ma ise ei ole rahul. Ja hullem on et ma ei tea ka millega ma rahul oleks. E21 oli ka äge aga mitte minu jaoks
Eilne lotoõnn mulle ei naeratanud, seega porgandi-delta-kuubiku ostmine lükkub edasi.
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2016, 13:48 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(03-03-2016, 10:18 AM)zazik Kirjutas: Selle punkti ainus miinus on see, et siis jääks tulemata-olemata sellised masinad nagu sel aastal Datsun 240Z. Ja see pole esimene kord kui kellelgi auto valmib/saabub viimasel hetkel. Kuid tegu siiski erandiga.
Kõnealune Datsun koos tiimiga on läbi Talveralli ajaloo üldse selline totaalne aga ülimeeldiv ERAND, kus tõesti 4 päeva enne rallit potsatab postkasti kiri üliharuldase ja ulmekorraliku 43 aastat vana sportauto pildiga. Ja kuna oled ise "natuke" mootorite maailmas sees olnud ja ka uudiseid jälginud, siis Mehe nimi ütleb kohe, et tegu on ülimalt usaldusväärse tegelasega. Ja sellistele erandjuhtudele on ALATI mistahes üritusel ju ruumi!!!
Umbes sama oleks, kui EAL President herr Vatanen kirjutaks eelmisel õhtul, et "Jean Todt tuli külla ja herr Suvemaa eraldas meile ühe 80-aastase vanakese, äkki saaks ka rallile?" Mistahes Maailma nurgas selline asi toimuks ja olgu stardirivi kuitahes täis - sellistele eranditele on ALATI ruumi!
Seekordsel Talverallil oli selliseks tegelaseks herr Lell Üks vähestest tegudest on Tal ju Budapest-Bamako 15000 km ralli....
no ma ei tea, ikka vara veel, ma näiteks pole veel autot ostnutiki, aga see mida plaanin osta on, selline isend, et jumalat polnud siis veel leiutatud, või kui oli siis ta oli homoseksuaal -sest muidu poleks sellist värdjat suutnud keegi väljamõelda
Ma ajasin ka sisse sulama ning otsisin talveralli2016 finišis kadunud pooltuled üles. Aku laadima ja pisike mootori rem tuleb ka teha klapisääretihendite vahetuse näol.
Sillad vaatab ka äkki üle.
Üks võlusõna oleks kindlasti konkreetsete jõuvankrite sünniaasta, tegemata sealjuures erandeid ka venekatele. näiteks 1980 ja kogu moos. Teiseks võibmäärata sõidukite kogumahu nt 100 ja " müüa" piletid läbi nagu jumaldatud iidoli kontserdil 5 minutiga. See "väike" maht omakorda võimaldab avastada uusi puhkebaase. Ja kolmandaks aftekale võivad tulla kõik. Tasulise ja tasuta toitlustuse saab lahendada näiteks käepaelaga. Tom
Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Mul on tsikkel valmis. Kui öeldakse osale, siis osalen.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Peab vist teema pealkirja muutma: Kuidas motiveerida korraldajaid 2017a talverallit korraldama ja mida saan ma ise selleks teha, kuidas aidata?
Jõudumööda oleks käpp.