(22-11-2016, 13:09 PM)h2rra Kirjutas: ... minu jaoks tundmatu riist.
...No kuda Sa siis nurka, või koguni nurga taha auku uuristad?
Las selliste nurgataguste ja esiste asjadega tegelevad teised... karvased ja sulelised tuttofared. olen õnnelik ka selle teadmisega, mis elu jooksul külge jäänud. Näed siit jälle tükikene.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Oi, vana tuttav jälle välja ilmunud.
Kui ma nüüd puusse ei pane, siis sedasama masinat müüdi 10-15 aastat tagasi Paldiski mnt müügiplatsil. Oma 5 aastat müüdi, hind oli 10000EEK
See mõõdulindi moodi asi tegelikult jutinöör.(lammutanud ei ole,ei tea palju sees on) Ameerika oma ja puha.Teisest jublakast ehk teavad kõik.Ehk keegi kogub vms.No lihtsalt ei jõua linnakorteris "kollektsioneerida"enam.
Briketihuvilised ärgake! Olen nõus müüma asjahuvilistele kollektsionääridele identse märgistusega briketti ilma oksjonita, 50 eurokopikat tükk. Väljalaskeaasta teadmata, seisukord hea, kogus piiratud. Lõppu tavapärane ähvardus: "Kui huvilisi pole, lähevad ahju."
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2016, 22:32 PM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
No vaat sellised need kohalikud on. Tuleb idee ja kohe kaaperdatakse. Äri lüüakse üle ja mulle jäävad tühjad pihud.
Ma ähvardaks ka. Kui keegi ära ei osta siis mu naisuke hävitab need museaalid hea rõõmuga!
Kui kunagi tutvusime siis näitasin toapeal pisikest hunnikut. Tal läksid silmad kohe suureks aga oli üllatunud,et tahan säilitada... Ja nüüd peale 16 aastat kooselu kinkisin talle ühe viletsama. Ta oli solvunud,et ma talle kõiki ei anna aga Ostasse panen müüki. Eks ma tean ka mispärast.... Ta on neid saanud lapsepõlves ahju pista.
Elasime vanasti Viljandis Vene tänaval ja sealt ära kolides haarasin mõne pangetäie kaasa.
Täitsa huvitav...
Pean minema kuuri alla markeeringuid uurima vist
Müüma ei hakka aga kui keegi tuleb ja midagi ostab saab ühe tasuta kaasa näiteks.
Huvitav, mis tonni hinnaks tuleb see 50 senti päts? Stati kaminapuud ja kivisüsi ilmselt lähevad nurka ja vaikselt häbenevad seal oma odavust
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2016, 22:20 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Sattusin kunagi kasvuhoonele obese essu tuues nägema tagahoovis kolahunnikus omapärast lennumasinat. Nüüdki alles, ainult propeller ja üks eleroon kadunud.
Kuna telik sissetõmmatav, siis lennukiirus olnud 300 või üle km/h. Aga kuidas juhtimine- kõrgustüüri ja kiilu asemel sel V kujuline värk? Ikka pedaalide ja jõulise joystikuga?
(03-12-2016, 22:16 PM)pen.skar Kirjutas: Sattusin kunagi kasvuhoonele obese essu tuues nägema tagahoovis kolahunnikus omapärast lennumasinat. Nüüdki alles, ainult propeller ja üks eleroon kadunud.
Kuna telik sissetõmmatav, siis lennukiirus olnud 300 või üle km/h. Aga kuidas juhtimine- kõrgustüüri ja kiilu asemel sel V kujuline värk? Ikka pedaalide ja jõulise joystikuga?
Niipalju kui mina asjast väikese lennundushuvilisena taipan, siis juhtimisseadmed kokpitis on küll klassikalised, aga see süsteem, mis piloodi tahte tüüridele edasi kannab, on teistsuguse ja keerulisema ehitusega.
(03-12-2016, 22:16 PM)pen.skar Kirjutas: Sattusin kunagi kasvuhoonele obese essu tuues nägema tagahoovis kolahunnikus omapärast lennumasinat. Nüüdki alles, ainult propeller ja üks eleroon kadunud.
Kuna telik sissetõmmatav, siis lennukiirus olnud 300 või üle km/h. Aga kuidas juhtimine- kõrgustüüri ja kiilu asemel sel V kujuline värk? Ikka pedaalide ja jõulise joystikuga?