Kas ostaksid endale elektriauto?

Ja kes ütles, et elektritraktorit teha ei saa?

http://www.autoevolution.com/news/john-d...13431.html
Vasta

(07-12-2016, 20:49 PM)Mahno Kirjutas:  Ja kes ütles, et elektritraktorit teha ei saa?

http://www.autoevolution.com/news/john-d...13431.html

Suured karjääriekskavaatorid ju kõik elektri peal.Tassivad aga alajaama edasi ja töö käib Smile
Vasta

[quote pid='382925' dateline='1449517146']
Ühest teisest foorumist:
[Pilt: pollution.jpg]
[/quote]
Vasta

Island, Norra ja Rootsi, saan aru, et hüdroelektri + tuuleelektri tootmine on keskkonna säästlik. Aga Prantsusmaa?! Eesti muidugi oma põlevkivi elektriga Sad
Vasta

(08-12-2016, 11:28 AM)ZIL 131 Kirjutas:  ...saan aru, et hüdroelektri + tuuleelektri tootmine on keskkonna säästlik. Aga Prantsusmaa?!

Tuumajaamadel on omad eelisedWink + päike.
Vasta

(08-12-2016, 11:33 AM)v6sa Kirjutas:  
(08-12-2016, 11:28 AM)ZIL 131 Kirjutas:  ...saan aru, et hüdroelektri + tuuleelektri tootmine on keskkonna säästlik. Aga Prantsusmaa?!

Tuumajaamadel on omad eelisedWink + päike.

Ja teadmata tagajärjed: ümbertöödeldud tuumakütus Sad
Vasta

Selle CO2, mis sisepõlemismootoriga autol tagant välja tuleb, võib julgelt kahega korrutada. Nafta puurumine, bensiini/diisli tootmine, transport, tanklate ülevalpidamine jne. Elektrivõrgu ülevalpidamine on selle kõrval köömes. Ja ega CO2 ka ainuke paha asi pole, mis summutist välja tuleb. Suurlinnades on päris suuri probleeme näiteks diiselmootorist tulevate tahkete osakeste tõttu. Tsentraalses elektrijaamas on neid võimalik paremini filtreerida. Ja noh muidugi siis see müügimeeste jutt, et tegelikult tuleb suur osa meil müüdavast elektrienergiast Skandinaavia ühisturult. Toungue Tegelikult aga toimub ka Eestis üleminek puhtamale elektrienergiale. Küll visalt, aga siiski.. Need kes elektriauto Elmo kaudu ostnud, peavad nagunii "rohelist" elektrit ostma. Seega vähemalt teoreetiliselt põlevkivi CO2 sealt rohkem ei teki.
Vasta

(08-12-2016, 11:36 AM)ZIL 131 Kirjutas:  
(08-12-2016, 11:33 AM)v6sa Kirjutas:  
(08-12-2016, 11:28 AM)ZIL 131 Kirjutas:  ...saan aru, et hüdroelektri + tuuleelektri tootmine on keskkonna säästlik. Aga Prantsusmaa?!

Tuumajaamadel on omad eelisedWink + päike.

Ja teadmata tagajärjed: ümbertöödeldud tuumakütus Sad

Nõus, aga tseeookaherehnungis neid ei kajastata.
Vasta

(08-12-2016, 11:36 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Ja teadmata tagajärjed: ümbertöödeldud tuumakütus Sad

Mis seal ikka nii teadmata? Niikaua kui "tuhka" mõistlikult ladustatakse, on oht kontrolli all. Eks Päikeselt saadav energia (kiirgus, tuul ja vesi) ole kahtlemata head asjad, kuid üksi nendele loota on kehvavõitu. Seepärast minu arvates ei ole praegu tuumajaamadele alternatiivi. Muide, kas teate, kes ütles: "Nafta ei ole kütus, kütta saab ka paberrahadega"?
Vasta

(07-12-2016, 23:42 PM)Alts Kirjutas:  [quote pid='382925' dateline='1449517146']
Ühest teisest foorumist:

[/quote]

Eesti on endiselt EL-s väga kõvade näitajatega taastuveenergia kasutamise osas ja toetuse alusel soetatud elektriautod just seda pruugivad. Ses mõttes ei saa põlevkivieneriast tulenev suurt keskkonnakoormust elektriautodele ette heita.

See värviline kaart on umbes sama loogikaga, et kuna Eesti vangide arv elanikkonna kohta on üks EL-i suuremaid, siis suurendab iga sündiv laps Eestis oluliselt rohkem kuritegevuse taset kui näiteks Soomes või Taanis.
Vasta

Suurendabki seni kui ametis on tibikohtunikud-prokurörid  ja kaitsjateks vanad juristikalad- advokaadid. Mida rohkem kinnimajaväärilisi tingimisega vabaduses, seda rohkem võimalusi neil oma geenidega järeletulijaid juurde nikerdada ...
Vasta

Eestis on üle poole elanikkonnast kantud karistusregistrisse. Kui elanikkonna suurusest maha lahutada alaealised, teatud haiged ja hooldatavad, kes ei pane ega saa panna toime kuritegusid, siis võib vist üsna kindlalt väita, et alles jäänud seltskonnast on puhas ainult iga kolmas inimene. Eelkõige näitab taoline number siiski riigi seaduste ülekriminaliseerimist ja tahet igal võimalikul juhul karistada kodanikku. Mõelge selle peale, iga kolmas inimene kes teile tänaval vastu astub pole veel siiani millegagi vahele jäänud. Aga küll nad jäävad Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Turul on elektri-Opel.
http://tehnika.postimees.ee/3947779/opel...1463651504

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta


Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(08-12-2016, 13:55 PM)viplala Kirjutas:  Eestis on üle poole elanikkonnast kantud karistusregistrisse. Kui elanikkonna suurusest maha lahutada alaealised, teatud haiged ja hooldatavad, kes ei pane ega saa panna toime kuritegusid, siis võib vist üsna kindlalt väita, et alles jäänud seltskonnast on puhas ainult iga kolmas inimene. Eelkõige näitab taoline number siiski riigi seaduste ülekriminaliseerimist ja tahet igal võimalikul juhul karistada kodanikku. Mõelge selle peale, iga kolmas inimene kes teile tänaval vastu astub pole veel siiani millegagi vahele jäänud. Aga küll nad jäävad Big Grin


Karistusregistris on lisaks kriminaalkaristustele ka väärtegudeks nimetatavad teod kirjas. Kui üle pooltel on karistusregistris midagi kirjas, siis huvitav kui palju neist on kriminaalselt karistatuid? Ühe taotluse esitamisega seoses võtsin ka ükspäev enda kohta karistusregistri lahti, õnneks kehtivaid karistusi pole ja üleüldse karistused saab kahe käe sõrmedel kokku lugeda, järelikult pole asi väga hull. Big Grin
Vasta

Sõbralikus naaberfoorumis on keegi kasutaja "arnis" kirjuranud järgmised read, täitsa huvitav:

arnis
Re: Elektriauto mõttekus ja ELMO
Keda huvitab, siis paariaastase keskmiseks elektriauto "kütusekuluks" kujunes 21,25kWh/100km. Kuid see sisaldab ka kõiki kadusid, sealhulgas eelsoojendus talvel, eeljahutus suvel, kohapeal tühja löristamine, kõikvõimalikud kaod arvesti ja aku vahel. Mõõdetud eraldi arvestiga. Kui võtta, et põhiliselt öötariifi kasutatav elektrihind on 8s/kWh, saab kuluks 1.7€/100km. Kütusel sõitva autoga võrreldes oleks tegemist vähem kui 1,5l/100km(bensiin või diisel), paari aasta pärast läheneb see 1l/100km (kütusehinna tõus), nagu hetkel mujal Euroopas. Muideks võrgutasud peaksid kohekohe veidi langema. 

Väga mugav meelde jätta: ELEKTRIAUTO KÜTUSE RAHAKULU 1L/100KM.
Tegemist on siis mitte säästliku sõidu- ja eluviisi tulemusega. Sellest rohkem on juba raske pigistada. Säästa saab. Linnas tarbib elektriauto vähem. Sõidan põhiliselt kihutades maanteedel.

Ja keda huvitab, siis 75 000km väsitas akut paar protsenti. Ehk 300 000km järel on kümnendik läinud. Pigem mädaneb auto enne lihtsalt ära (kogu aeg Eestis). Jooksvad kulud on tüüpilised: rehvid, klaasipesuvedelik, auto pesemine, tolmu imemine, salongiõhufilter, kojamehed, puldi patarei.

Lisaks sellele, et küttekulu on 5-7x väiksem, on hooldekulud väiksemad (pidurisüsteem kestab umbes 3-8 korda kauem, mootoriõlivahetust pole jne), ülim mugavus, töökindlus, lihtne juhtida ja väga hea jõudlus. 

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ca. 225000 läbisõitu, aku jääk 77% ja hind 8900€
Tartu elektritakso müüb oma kasutatud isendeid auto24-jas. 
http://www.auto24.ee/used/2403451

Lisaks 

Ca. 279000 läbi kärutanud masin millel eelmisest kevadest uus aku (?!) 13900€
http://www.auto24.ee/used/2412132

Tekitas hulga mõtteid alates sellest, mis on põhjus, et masinad taksofirmast "maha kantakse" ja eriti veel see uue akuga.
Vasta

(03-02-2017, 11:10 AM)Alts Kirjutas:  ...

Tekitas hulga mõtteid alates sellest, mis on põhjus, et masinad taksofirmast "maha kantakse" ja eriti veel see uue akuga.

Liisingleping lõppemas ja püütakse saada paremat hinda ise müües... Või pankrot tulemas... Või uued kohe peale tulemas ja vanad risuks kaelas.... Pealegi 200+ kkm on tänapäevasele autole päris palju ka juba tööautoks.

Variante palju.
Vasta

(03-02-2017, 11:10 AM)Alts Kirjutas:  Tekitas hulga mõtteid alates sellest, mis on põhjus, et masinad taksofirmast "maha kantakse" ja eriti veel see uue akuga.

Loomulikult see, et garantiid saavad otsa ja võetakse uued samasugused peale. Uuel autol on kulud TÄPSELT kontrolli all ja mingeid hinnaüllatusi ei ole. Nii lihtne see ongi.
Vaata ntx kui palju on siin rootsi endiseid taksosid müüa, millel garantii läbi ja läbisõit nii suur polegi...
Vasta

790 000 pealt 179 000 Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 27 külali(st)ne