Mõistusevastased manöövrid liikluses

PM kommantaarides selgus lõpuks õnnetuse tegelik põhjus.

Küsimus
"Kas sellel mudelil pole midagi, mis liiklust jälgiks ja aitaks selliseid õnnetusi ennetada?"

Vastus
"Sellel Tesla mudelil on, aga MaZ-ile polnud veel jõutud tarkvarauuendust peale lasta ja sellest ka see pauk Sad"
Vasta

(19-12-2016, 13:53 PM)MeelisV Kirjutas:  Tesla tuli ülevalt mäe pealt kesklinn poole ja kraana kesklinnast Pirita poole
Seal ristmikul nad siis kohtusid.

Jõuan läbi - sitta sa jõuad aga kumm poolt vaadate on hetkel teadmata.

Delfi artikli järgi oli ka nii. Sel juhul pidi ikka julm litakas olema.
Ilmselt oli MAZil korralik vunk sees ja Teslal mitte eriti, muidu poleks Tesla mitukümmend meetrit MAZi liikumise suunas põrganud.
Vasta

(19-12-2016, 20:09 PM)zazik Kirjutas:  
(19-12-2016, 13:53 PM)MeelisV Kirjutas:  Tesla tuli ülevalt mäe pealt kesklinn poole ja kraana kesklinnast Pirita poole
Seal ristmikul nad siis kohtusid.

Jõuan läbi - sitta sa jõuad aga kumm poolt vaadate on hetkel teadmata.

Delfi artikli järgi oli ka nii. Sel juhul pidi ikka julm litakas olema.
Ilmselt oli MAZil korralik vunk sees ja Teslal mitte eriti, muidu poleks Tesla mitukümmend meetrit MAZi liikumise suunas põrganud.

Delfi artiklit ma ei leia, palun viidet. Kompostimehe omas pole midagi. On ühe kommenteeriva kodaniku arvamine, aga see ei paista olema pealtnägija jutt.
Plastipuru ja killud on maas kraana kõhu all elik pauk on käinud II rajal. Ei ole loogiline koht punasega pealelennanud kraanaga kohtumiseks.

Ainus variant lisaks labasele punasega ettesõitmisele, mis mulle pähe tuleb, on pikaksveninud parempööre põhjagaasiga, mis haakis Tesla kraana astmelauda ninapidi. Ma ei tea, mismoodi Ludicrous mode ja kaapeväldik omavahel läbi saavad, aga väänatud kapoti alt paistev rehv ei ole ka just esimeses nooruses... Teed olid hommikul aga kaunikesti vastikud.

Isand Mario valuline reaktsioon paneb ile täpi kenasti peale.
Vasta

Reporteris väideti,et mazil põles roheline tuli ja juht oli kaine.
Vasta

(20-12-2016, 00:03 AM)sndr81 Kirjutas:  Reporteris väideti,et mazil põles roheline tuli ja juht oli kaine.

Samamoodi väideti ka delfis ning postimehes. ja lisaks teslal olevat see neljas pauk, ju siis ikka tihendi viga.
Vasta

rendiauto.
piisavalt võimekas.
piisavalt eksootiline.
ega neid nädalaks ei võeta.
mõni tund või päev.
prooviks ise ja demoks sõpsidele ka.
loogiline oleks arvta, et tihend veidi lekkis.
aga kuis tegelikult oli, seda teavad asjaosalised.
Vasta

(05-11-2016, 11:46 AM)hulgus Kirjutas:  siis viimased aastad olen sõitnud õppemärkidega. Praktilisuse mõtte sai märgid lausa kleebitud, et välistada arusaamatusi.
...
Lühidalt, peab tõdema, et... põnev on.
Noh, et nagu ekstreemsport vms. Cool

Jõulud... Kõikjal on ilusad kutsuvad  tuled ja vaateaknad, super allahindlused ja hullud päevad, et ikka kõigile võimaldada oma viimaste veeringute, taaskasutusse laskmine.
Päevake liiklemist jõulude eelses ülikoolilinnas mõjus värskendavalt nii kehale kui vaimule. Meenus, et kui näed seljatagant mööda sööstmas kaasliiklejat, siis tasub aegsasti pidurdada, sest hetk hiljem reastub kodanik paremasse ritta, pikivaheks ehk autopikkus, et teha parempööre kaubanduskeskusesse. Usun, et kaasliikleja oli raudpoltkindel, kui poleks ette jõudnud, siis oleks ma tema eest viimasedki müügil olevad tooted kokku ostnud.
Päeva jooksul sai linnavahel kokku lugeda mitmeid kõkse, mille taga ummikud. Vaesed ostlejad, kellel veel likviidseid käibevahendeid, istuvad ja närveldavad, sõrmed signaalil krampis. Prooviks paremalt mööda suruda, või vasakult...?
Kokkuvõtteks pakuks välja keskmise närvilise jõuluostleja tüübi, kellel autoks uuem "hallmetallikdiiseluniversaalaudi" maks 5a vanune, (siinkohal võiks ju tervitada juhti, kes Riia tn. politseimaja ees toimunud avariist üritas üle paarikümne auto ette jõuda, aga vaevalt ta siia lugema sattub).
Lahing Lõunakeskuse parkla viimase ukselähedase vaba koha nimel... taga pool platsi tühi.
Inimesed käivad mornilt ja tõredalt ringi, lapsed jonnivad, meestel juba ilmne siiber, aga ämmale pole ikka veel midagi...

Jõulurahu, imede aeg, vaikuse aeg jms... Big Grin

ps. Tänane oli vabatreening. 23. lähen teen veel paar tiiru, kui väheke harjutan, ehk julgen isegi 24.-l minna, aga see pole veel kindel...


Vasta

On hea aeg liiklemiseks autoga, mille nagunii plaanisid maha müüa.
Loodetavasti ei ole sinna viimasel ajal eriti investeeritud Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(19-12-2016, 23:14 PM)v6sa Kirjutas:  Ainus variant, mis mulle pähe tuleb, on pikaksveninud parempööre põhjagaasiga, mis haakis Tesla kraana astmelauda ninapidi. Ma ei tea, mismoodi Ludicrous mode ja kaapeväldik omavahel läbi saavad, aga väänatud kapoti alt paistev rehv ei ole ka just esimeses nooruses... Teed olid hommikul aga kaunikesti vastikud.

Tegemist 70D mudeliga, millel Ludicrous (ex-Insane) rõõm puudub, seega annab see 0-100 5,x seki ja 4x4 koos pideva veojõukontrolliga viitab küll rohkem tihendi veale.
Vasta

(20-12-2016, 21:39 PM)hulgus Kirjutas:  
(05-11-2016, 11:46 AM)hulgus Kirjutas:  siis viimased aastad olen sõitnud õppemärkidega. Praktilisuse mõtte sai märgid lausa kleebitud, et välistada arusaamatusi.
...
Lühidalt, peab tõdema, et... põnev on.
Noh, et nagu ekstreemsport vms. Cool
Inimesed käivad mornilt ja tõredalt ringi, lapsed jonnivad, meestel juba ilmne siiber, aga ämmale pole ikka veel midagi...

Jõulurahu, imede aeg, vaikuse aeg jms... Big Grin

ps. Tänane oli vabatreening. 23. lähen teen veel paar tiiru, kui väheke harjutan, ehk julgen isegi 24.-l minna, aga see pole veel kindel...

 Halasta, vähemalt jõulude puhul inimestele ja võta õppesõidumärgid maha Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(20-12-2016, 21:47 PM)Marko Kirjutas:  On hea aeg liiklemiseks autoga, mille nagunii plaanisid maha müüa.
Loodetavasti ei ole sinna viimasel ajal eriti investeeritud Big Grin

... ja tuluke süttis.

NB! ostan kiiresti õppesõidu plafooni! Smile Kleebised on olemas...


Vasta

(20-12-2016, 22:00 PM)dad Kirjutas:  
(19-12-2016, 23:14 PM)v6sa Kirjutas:  Ainus variant, mis mulle pähe tuleb, on pikaksveninud parempööre põhjagaasiga, mis haakis Tesla kraana astmelauda ninapidi. Ma ei tea, mismoodi Ludicrous mode ja kaapeväldik omavahel läbi saavad, aga väänatud kapoti alt paistev rehv ei ole ka just esimeses nooruses... Teed olid hommikul aga kaunikesti vastikud.

Tegemist 70D mudeliga, millel Ludicrous (ex-Insane) rõõm puudub, seega annab see 0-100 5,x seki ja 4x4 koos pideva veojõukontrolliga viitab küll rohkem tihendi veale.

Mina neid lutsukive ei erista. Aga eilehommikustes uudistes sai kinnitust tihendileke Tesla kabiinis.
Vasta

Siin näeme taas, kuidas internetis info liigub (moondub). Minu guugel leiab märksõnade "tesla maz" peale esimeseks pealkirja
"Tuleviku ja mineviku kokkupõrge: Maz veok lömastas Tallinnas Tesla, mis läheb mahakandmisele". Ja kohe kerkib silme ette pilt, kuidas hirmus kolisev ja tossav vene (ok, valgevene) peletis jälitab pisikest süütut Teslat, sõidab sellest üle ja siis trambib veel mõnda aega ratastega.
Vasta

(21-12-2016, 10:29 AM)olevtoom Kirjutas:  Siin näeme taas, kuidas internetis info liigub (moondub). Minu guugel leiab märksõnade "tesla maz" peale esimeseks pealkirja
"Tuleviku ja mineviku kokkupõrge: Maz veok lömastas Tallinnas Tesla, mis läheb mahakandmisele". Ja kohe kerkib silme ette pilt, kuidas hirmus kolisev ja tossav vene (ok, valgevene) peletis jälitab pisikest süütut Teslat, sõidab sellest üle ja siis trambib veel mõnda aega ratastega.

Just-just. Ning põgeneva tesla kinnipüüdmiseks viskas veel konksu läbiklaasi katuseserva taha ka enne. Nigu lakiluuk koomiksis, eksole. Big Grin

Selles avariis on veel üks asi mõistusevastane: millise pakkumise pidi saama selle kraana omanik, et ronida ülevaatuseta ja kindlustuseta kolakaga hommikusel tipptunnil südalinna? Või oli säärase lolluse taga siiski puhas slaavi pohhuism?
Vasta

(21-12-2016, 10:39 AM)v6sa Kirjutas:  Selles avariis on veel üks asi mõistusevastane: millise pakkumise pidi saama selle kraana omanik, et ronida ülevaatuseta ja kindlustuseta kolakaga hommikusel tipptunnil südalinna? Või oli säärase lolluse taga siiski puhas slaavi pohhuism?

Pigem kaalutletud otsus. Illegaalse masinaga märkamatuks jääda ongi kõige tõenäolisem just tipptunni aegu. 

Madallendurite võimed said antud kaalutluse puhul küll alahinnatud...
Vasta

(21-12-2016, 10:39 AM)v6sa Kirjutas:  Selles avariis on veel üks asi mõistusevastane: millise pakkumise pidi saama selle kraana omanik, et ronida ülevaatuseta ja kindlustuseta kolakaga hommikusel tipptunnil südalinna? Või oli säärase lolluse taga siiski puhas slaavi pohhuism?

 Karta on aga kunagi ei tea. Vbolla andis teine "õige" kraana otsad ja aeti tagavara variant välja.  U sama keiss kui kiirel viljaveol saaks kusagil perifeerias vilja vedav 53 ja suvest viimast võttev baiker kokku.
 Tegelt see suund mida too Maz sõitis pole üldse nii hull, põhi liiklus käib teistpidi sel kellaajal. Samuti miskipärast kõik laabub ka teises suunas, arvatavasti tahavad kõik rahulikult tööle jõuda. Võrreldes reedese tipptunniga Tartu mntl on see rahulik kruiis, mida too Maz sõitis.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(21-12-2016, 12:10 PM)TTegelane5 Kirjutas:  Karta on aga kunagi ei tea. Vbolla andis teine "õige" kraana otsad ja aeti tagavara variant välja.  U sama keiss kui kiirel viljaveol saaks kusagil perifeerias vilja vedav 53 ja suvest viimast võttev baiker kokku.
...

Näide ei päde - üksik kukkunud baiker septembrikuu loojangukumas auto alla libisemas karuperseküla ringtee järsus vasakkurvis liigitub pigem karma või fortse mjööri alla, ettesõitev oinas Tallinna ühel peamisel liiklusmagistraalil hommikusel tipptunnil aga pigem kõrge tõenäosusega sündmuseks. No munade puudumist ei saa kraana sohvrile mingil juhul ette heita - selle tümikaga sõitmine on isegi huvitav tegevus. Sooritada seda tipptunnil kitsendatud radadega teel ringisiblivate sõiduautode keskel - iga mees seda ette ei võtaks.

Vahet ei ole - üsna hinnalised arved laekuvad kraanaomanikule peatselt. Süüdi või mitte süüdi, Sind on avastatud ja edasine menetlus on "avalikust huvist" lähtuvalt täispaketiga.
Vasta

(21-12-2016, 10:39 AM)v6sa Kirjutas:  
(21-12-2016, 10:29 AM)olevtoom Kirjutas:  Siin näeme taas, kuidas internetis info liigub (moondub). Minu guugel leiab märksõnade "tesla maz" peale esimeseks pealkirja
"Tuleviku ja mineviku kokkupõrge: Maz veok lömastas Tallinnas Tesla, mis läheb mahakandmisele". Ja kohe kerkib silme ette pilt, kuidas hirmus kolisev ja tossav vene (ok, valgevene) peletis jälitab pisikest süütut Teslat, sõidab sellest üle ja siis trambib veel mõnda aega ratastega.

Just-just. Ning põgeneva tesla kinnipüüdmiseks viskas veel konksu läbiklaasi katuseserva taha ka enne. Nigu lakiluuk koomiksis, eksole. Big Grin

Selles avariis on veel üks asi mõistusevastane: millise pakkumise pidi saama selle kraana omanik, et ronida ülevaatuseta ja kindlustuseta kolakaga hommikusel tipptunnil südalinna? Või oli säärase lolluse taga siiski puhas slaavi pohhuism?
See on jah tugev pohhuism. Mulle eriti meeldib see artikkel:

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/kr...d=76646660

Pealkirjast leiame : Pirita teel Teslaga kokku põrganud roostes kraana ei oleks tohtinud liigelda
Tekstst leiame: Õnnetusse sattunud kraana ei peaks liikluses aga üldse olema: 1984. aastal esmaselt registreeritud sõiduki taustakontrollist selgub, et masinal puudub kehtiv tehnoülevaatus ning ka liikluskindlustus...
...Uuele liikluskindlustatud Teslale, tänavu veebruaris esmaselt registreeritud sõidukile, on tänane õnnetus juba neljas kindlustusjuhtum sel aastal.

Siit tuleb välja, et nii vana ja roostes auto ei peaks üldsegi liikluses olema. No võibolla kuskil tööstusrajoonis, Lasnamäe taganurgas, Maardus v. Paldiskis võiks veel sellisega ehk sõita, aga Pirita teele ronimine uhkete ja uute Teslade ja muude edukate eestlaste autode vahele on ikka äärimiselt ebasobiv ja näitab omaniku pohhuismi.

Tuleb välja, et osa meie ühiskonnast ei taha nagu vägisi aru saada mis sobib ja mis ei sobi. Näiteks, sellised inimesed teinekord räägivad avalikus ruumis/ühistranspordis bravuurikalt ja kõva häälega. Väljanägemine on teinekord üldisele normile mittevastav (nt. dressid-kingad, mittesobivad riideesemed avalikku ruumi) ning lisaks üleolev ja labiilne käitumine. Selline inimene ongi pohhuist ja võib nii käituda nagu antud Mazi juht. Teinekord ollakse veel lisaks ka meie süsteemi ja normide (kõige Eesti- ja Euro-pärase) otsene vastane, mis võib seletada, et miks on TÜV ja kindlustus tegemata, aga see võib vabalt ka selle sama pohhuismi alla minna.

Viimane mõttekäik on 100 % oletuslik/väljapakutav tsenaarium, et kuidas üldse tänapäevases Eestis selline mõistusevastane asi nagu roostes 1984. aastal registreeritud nõuetele mittevastava kraanaga ronimine Pirita teele uute ja uhkete autode vahele üldse aset leida võib - pohhuism. Tavainimesele võibolla ei jõuagi see müsteerium kohale, sest rääkimata tsenaariumist endast on see idapärane väljend ja selle alge tähendus ka juba enamasti ära unustatud (kasutusvähesuse/sõnavarast kadumise tõttu).
Vasta

No vaevalt et vaene kraanajuht oma mõistusenatukesega sellise ekskursiooni ette võttis. Juu siis ikka natsalnik ütles, et naada fedja, naada.

Vaatasin, et seal teslarendis on üsna karmid trahvid igasuguste väärkasutusilmingute elimineerimiseks juba enne, kui need üldse pähe tulla võivad. Ja juba neli pauku selle valgega, aga aasta pole veel läbigi. See eksemplar on ajaliselt vist rohkem remondis istunud, kui omanikule kollaseid pabereid tagasi teeninud, kurb.
Vasta

Ja egas siis kraanaga lõbusõitu ka ei tehtud....
Samuti ei tehta lõbusõitu näiteks linttraktoritega,koppadega,teehöövlitega jne. Ju siis ikka karjuv vajadus oli,kui kraanale sõit sisse tehti. Ja muidugi kurb küll,et uus sõiduauto niipalju lakse juba korjand. Igal masinal peab ikka kindel omanik olema. Auto tunneb oma omaniku ikka kaugelt ära ja hoiab ka. Smile  Iga suvalise selli kätte ei tohi oma autot anda. Peab ikka endaga vähemalt võrdne inimene olema. Muidu on nagu vorstiga koera kaelas. Big Grin 

T.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne