Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
no loomulikult, miks mitte
Mida peaks jälgima sellega tehes... (kõik augud kinni katma jms?)
Postitused: 771
Teemad: 566
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
1. Mootor maha ja paljaks võtta (st kõik värvimist mittevajavad ka /või mittetaluvad lisaseadmed ära).
2. Mootor puhtaks teha, algul mehaaniliselt, pärast bensiini ja atsetooniga rasvatustada.
3. Peene liivapaberiga (soovit. mitte üle 180) karestada pinnad värvi parema nakkumise eesmärgil.
4. Pinnad rastavustada atsetooniga veelkord (ja hiljem kätega - mis on veidi rasused alati - püüda mitte puutuda).
5. Lahtistesse avadesse keerata/pressida sptsiaalselt valmistatud koonilised puupunnid (veidi noaga tööd) või toppida kaltsutükid.
6. Värvimist mittevajavad osad (käivitusvänt, hammasratas, juhtmed vms) katta maalriteibiga.
7. Värvida.
8. Peale kuivamist eemaldada teibid/punnid/kaltsud ja monteerida.
Ainus asi on, et värv ei pruugi eriti stabiilselt peal püsida.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel