Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Ära muretse (või pigem ületähtsusta ennast), valitsuse sahmimise taga EI OLE su postitusekene.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Siin esitatud lingilt ja veidi edasi uurides, selgus, et "personaalsed/alfabeetilised" numbrid olid üheksakümnendate lõpus mingi aeg ilma lisatasuta. Huvitav, et ei mäleta sellest ajast mingit buumi ses osas, ju siis ei teadnud ka teised. Mäletan just päris esimestest uutest numbritest firmaga seotuid (CANON X -x asemel mingi number) punast kopikat, +muid. Perli baasist on meeles 95 aastal 18 aastase tütarlapse nimele (mingi tuntud poliitiku perenimega - kokkusattumus?) regatud Pontiac Fiero, numbriga "MY CAR" jms. Tundus olevat huvitav teada, milliseid ebastandartseid numbreid meil liigub. Kas mingi aeg võis olla vabadus omada alfabeetilist registreerimisnumbrit ilma selle kohustusliku lisanumbrita? Kui uued numbrid tulid, siis oli erinumbri lõiv 300 EEK, mis tavahepealsel ajal võis olla, ei tea.
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Ilma numbrita ei ole kunagi lubatud olnud (ülevaatus) ja ilma lisatasuta oli "vaakum" vast 10 aastat hiljem.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
19-01-2017, 22:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2017, 22:30 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Allan ja allan1 mnt päringus vastet ei anna. 20 000 krooni oli vist jah erinumber, kõlab tuttavalt
cesium jõudis parandada, on jah numbrita number...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Ehk ta hoiab seda nagu kroonijuveeli? Mul on teoorias üks oma auto number, üks müügiauto number ja üks firmaauto number, mida peaks tollaste regulatsioonide järgi saama suvalise käru külge kruvida, paraku praegu väärtusetu. Erinumbriga teine asi loomulikult.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
nõnnumoodu. põld selle päälegi tulnd ise, et nummeri kohta päringut teha.
aga nüid proovisin.
täitsa pael.
kunagi sai võetud kambaga ports erinumbreid. no eri olid nad niipalju, et täitsa tavalised teoorias, aga
avalikku levikusse vist mitte kunagi ei tuleks.
maksid rohkem kui päris tavalised, aga mitte väga palju. ja toona öeldi, et see nummer on minu.
regan mistahes auto sellega siis kui ise tahan. no seisab siiamaani kuskil kapi otsas ja autot pole kunagi näind.
nii, nüüd aga päringu järgi on selle numbriga mingi rüüsler kolmsada. ilusti kindlustuse ja ülevaatusega.
ark pagan tüssas mind.
või siis teisipidi saaks minna sikku tegema.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Miks täishäälikute kasutamisest loobuti?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
See on taaskord seadusega vastuolus, riigilõiv peab olema enamvähem kulupõhine. Sellest oli meil siin juttu kui lahkasime registreerimismaksude teemat. Olemasolevate templite stantsi paigaldamine ei maksa iialgi 1300+ eurot ja olemas peavad nad olema, et teha tavalisi registreerimismärke.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Lisaks ilmselt numbrimärk ise maksab ikka sama palju kui teised. Näiteks kui ära kaob ja duplikaadi saab? Viimati kui mul ära kadus, siis (tavaline) numbrimärk maksis vist 6 eur vms.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Paistab seaduslik:
Riigilõivuseadus
§ 4. Riigilõivumäär
(1) Riigilõivumäär kehtestatakse lähtuvalt toimingu tegemisega kaasnevatest kuludest (kulupõhimõte).
(2) Toimingu eesmärgist, sellest saadavast hüvest ja kaalukast avalikust huvist, eelkõige sotsiaal- ja majanduspoliitilistest kaalutlustest lähtuvalt võib riigilõivumäära kehtestada kulupõhimõttest erinevalt.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
On ikka sindrid, tagala kindlustatud. Vastuolu jääb muidugi...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.