Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Tervist.
Kas siin leidub natimehi, kes teaks mis pidi sidurikettad sisse käivad. Sai sidur lahti võetud, sest kettad kinni vaheplaadi küljes.
Ja kahjuks ei märkinud ära kuidas need seal sees olid. Olen kuulnud jutte, et kui valesti panna siis lihtsalt sidur ei lahuta. Üritan siia pilte ka panna uutest ketastest.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
13-02-2017, 13:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2017, 14:05 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Raamatupilt ( Bogatõrev Gusenitsnõe traktorõ, lk105) näitab, et katetega kettad jäävad sissepoole, s.o. omavahel kokku ja külgeneeditud nuutflantsid siis üks hooratta, teine survelaagri poole. Vastupidi on T 74 plekist tolmutaldrikutega kettad- need plekid jäävad omavahel väljapoole vaatama. Kõige kindlam- pane kettad lapiti üksteise peale ja mõõda friktsioonide vahe. Peab olema oma 5mm väiksem kui malmist vaheketta paksus. Vajalik, et nuutmuhvid võllil kokku ei saaks, kui vedrud sidurit koos hoiavad, kui vedu toimub.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Üks pudel toiduäädikat (30%) 10 liitri vee kohta ja paar tundi töötemperatuuril tiksuda. Salongiradiaator (kui on) protseduuri ajaks süsteemist välja ühendada.
Pärast muidugi mitu korda puhta veega loputada. Minul on sellest tehnoloogiast mitmeid kordi abi olnud, tõsi küll, patsiendid on alati olnud sõiduautod.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Tõsi ta on jah, et sellel aparaadil salongiradikat ei ole. Proovin siis selle äädika ka veel ära, see variant on veel proovimata.
Postitused: 3,619
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
ära proovi äädikaga - proovi söögisoodaga. Kasuta foorumiotsingut - sel teemal on korduvalt ja palju räägitud.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(04-05-2017, 00:16 AM)dt75 Kirjutas: ........................ see variant on veel proovimata.
Nagu ma aru saan oled Sa juba katsetanud üht koma teist. Siin võib juba olla tegemist variandiga kus süsteemis ringlev peen muda on sul ribiotsad kinni kittinud. Vesi ei käi ribidest enam läbi. Mul russa radikaga oli selline pull. Ei aita muud kui võtad vannid küljest ära ja torgid ribid ühe kaupa läbi. Tööd on aga tulemus on super.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Et elu lihtsam oleks siis alumist vanni ei pea küljest võtma vaid piisab ka ülemisest.
Ülevalt on võimalik torud läbi torgata ja pärast survepesuriga läbi pesta ning torudes olnud jama tuleb alumise lõdviku august ka välja.
Kui aga on ikka näha et peale pesu on torude pind katlakiviga kaetud siis alumisele torule punn ette ja ääreni täis valada sobivat keemiat ning seista lasta või leotust korrata soovitud tulemuse saamiseni.
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Tänud ideede eest. Olingi juba peaaegu radikat lammutamas. Eile õhtul panin veel keeva veega kokku segades, 1L torusiili ja veel 1L kanget töökoja põrandapeasuainet ehk kokku üks 10L-ne ämbri täis radikasse ja täna õhtul, kui kraani alt keerasin jooksis ilusti läbi. Lasin mitu ämbrit puhast vett läbi radika ja tundub, et asi täitsa puhas. Tundub, et pääsesin radika lammutamisest.
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
See pull hakkaski peale seda, kui võtsin jagaja maha ja täiesti tükkideks. Puhastasin ära kõik ja panin uued tihendid ja need uued lülitushoovad. Aga klapp jäi vana. Ja hüdropaagis muidugi filtrid puudu. Kas keegi teab, kus neid saaks, tegemist siis vanatüübiga,kus ümmargune paak on kabiini taga mitte külje peal kütusepaagi ees. Peale jagaja remonti puhastasin ka paagi ja panin uue õli.