Riik on hakanud töökohti looma. Teekasutustasu
#1

Kaupa hakkavad vedama kuni 12 tonnise registrimassiga sõidukid. Ptühi, kergemad kui 3500 kg registrimassiga sõidukid. Big Grin
http://majandus24.postimees.ee/4033381/t...-veokitele
Vasta
#2

Tsitaat:Künnapuu sõnul hakkab 3,5 kuni 12-tonnise veoauto omanik aastas maksma keskmiselt viissada eurot teekasutustasu.

Sad
Aga huvitav kas arvesse läheb veduki või autorongi mass. Et kas näiteks N1 + O2 ka maksu alla läheb või alates N2.
Vasta
#3

See u. 500 eurot aastas / 42 eurot kuus ei ole küll toimivale transpordifirmale mingi mainimist vääriv summa.
Vasta
#4

Huvitav, kas suured USA pikapid ka sisse loetakse. Kui selline inimesel sõiduautoks, siis läheb käsi rusikasse küll.
Mul tutvusringkonnas kahel inimesel, küllap neid on veel.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

(03-03-2017, 17:14 PM)Marko Kirjutas:  Huvitav, kas suured USA pikapid ka sisse loetakse. Kui selline inimesel sõiduautoks, siis läheb käsi rusikasse küll.
Mul tutvusringkonnas kahel inimesel, küllap neid on veel.
Ju oleneb, et kas ARK-is kirjas C1 v. B kat. Ca. 10 aastat tagasi oli kokkupuude ühe GMC kastika regamisega ARK-is, kus uuel omanikul oli kaks varianti, et kas võtta masin arvele C1 v. B-kategooria sõidukina. Viimasel juhul oleks kandevõimet passis kõvasti kärbitud, aga samas oleks saanud B-lubadega sõita. Kuna omanikul oli C-kat olemas siis läks C1-na arvele.
Nüüd kui seal tulevane 42 euri kuus jooksev hinnavahe siis eelistaks kindlasti B-kategooriana arvele võtta.
Samas ei tea, kas tänapäeval ka kategooria vahetamine madalamaks (omaniku soovi järgi) nii lihtne on nagu 10 aastat tagasi.
Vasta
#6

tänapäeval on nende pikapide vast sama, ma eelmine aasta regasin endale sisiuliselt kõige suurema pikapi ültse mis usas toodetud ja sellel oli juba välismaa passis kärbitud kandevõime ja läks b-lubadega sõidetavana arvele
Vasta
#7

(03-03-2017, 17:02 PM)veix__ Kirjutas:  See u. 500 eurot aastas / 42 eurot kuus ei ole küll toimivale transpordifirmale mingi mainimist vääriv summa.

500km aastas sõitva vanatehnika jaoks aga küll. Nojah, arusaadav, saab ka päevapileti võtta 10-12 euroga või üldse ilma piletita ämmale küttepuud ära viia. Aga ikkagi paras tüütus igat pidi.
Vasta
#8

(03-03-2017, 16:07 PM)olli Kirjutas:  
Tsitaat:Künnapuu sõnul hakkab 3,5 kuni 12-tonnise veoauto omanik aastas maksma keskmiselt viissada eurot teekasutustasu.

Sad
Aga huvitav kas arvesse läheb veduki või autorongi mass. Et kas näiteks N1 + O2 ka maksu alla läheb või alates N2.

Jah.
Vasta
#9

"või" küsimusele ei saa "jah" vastata.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10

(03-03-2017, 15:55 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Kaupa hakkavad vedama kuni 12 tonnise registrimassiga sõidukid. Ptühi, kergemad kui 3500 kg registrimassiga sõidukid. Big Grin
http://majandus24.postimees.ee/4033381/t...-veokitele

Täiesti OT, aga "geniaalselt" projekteeritud Võhma rist ka lõpuks pildile püütud  Big Grin
Vasta
#11

(03-03-2017, 17:02 PM)veix__ Kirjutas:  See u. 500 eurot aastas / 42 eurot kuus ei ole küll toimivale transpordifirmale mingi mainimist vääriv summa.

hmmm...
Mitu autot on Shenkeril/DSV-l/DHL-l jne jne?
Enamus suuri "toimivaid transpordifirmasid" kasutab alltöövõttu. Ja seda teevad 1-2-5 autoga ettevõtjad (räägime kohalikust veost).
Praegu jahutakse põhiliselt kuni 12tn autodest ja targu ei mainita, et 18-25tn masinad, mis teevad põhilise osa jaotusvedudest, ei maksa enam 500€ vaid 3x500 ja rohkemgi. Haakega rongid veel omaette teema.
Kui ma oma ühe autoga nokitsen oma tarbeks ja naabrimehele küttepuid ja korstnatelliseid vedada,heal juhul korra nädalas, siis 141€ kuus jätab auto seisma.
Meenutaks veel sõbralikke kindlustushindasid  ja kiire arvutus näitab, et hetke turuhindadega (0,80€/km, 20€/h) peaks auto norm tundidega töötama kuus 12h/või 300km, ainult selleks, et teemaks ja kindlustus saaks kaetud, siis veel aktsiis ja riigimaksud ja palka tahaks kah... Auto jaoks kahjuks ei jagu kuskilt otsast.

Aastaid tagasi oli vajadus vedada ühte Eesti linna kaupu, napp 100m enne kauplust oli veoautodele keelumärk ja seal ootas meid 2x nädalas politseiauto, kes tuima näoga 220,-eeku pileteid kirjutas.
Linnavalitsus vastas meie taotlusele korduvalt ja lühidalt (ja mitte riigikeeles): Meil siin Narvas, on töötuid ettevõtjaid palju. Laadige linnaservas kaup "Hiacedele" ja need siis veavad poeni. hmmm... 18 eurolava/18 ringi Hiacega,...
Kõlab kuidagi tuttavalt.


Vasta
#12

Ühesõnaga oma VW LT40-eest millega aastas ca 2000km sõidan,hakkan 42 eur kuus tasuma?????!!!!!! Mida v.ttu,siis juba ostan maatüki kuhugi Lätti karupeesse,kirjutan,end sinna sisse,võtan masinad sinna arvele ja elan ning töötan siin Big Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#13

Mootorsõiduki või autorongi (N1+O2) registriass üle 3500 kg ja maksad.
Vasta
#14

(03-03-2017, 18:16 PM)supp Kirjutas:  tänapäeval on nende pikapide vast sama, ma eelmine aasta regasin endale sisiuliselt kõige suurema pikapi ültse mis usas toodetud ja sellel oli juba välismaa passis kärbitud kandevõime ja läks b-lubadega sõidetavana arvele

mismoodi ? vähendatud kandevõimega (eeldan et saavutada 3,5 t registrimassi) sõidad B-ga ?
mis sul on passis täismass ? sest just selle järgi määratakse ju täna kategooriat
Vasta
#15

Nüüd siis võetakse vaesematelt viimane ja pole mingi ime,et paljud oma rondid lihtsalt ära hävitavad,kuna ei tasu enam ära. Kui tehakse nii,et enam ära ei tasu siis nii lähebki. Ma kahtlustan,et siin ei tehta töökohti juurde vaid tehakse vaeste supiköögi järjekorda pikemaks. Sad  Ma ei saa aru,miks tehakse nii,et küsitakse alati sellist summat mis kohe hinge kinni lööb. Pigem võtku siis 5.50 aga ahneks lähevad r......  Minul ei oleks kahju anda ka 6.60 aga suurema summa juures paneb mind juba mõtlema,kas mul ikka on seda jama vaja. Keegi saeb oksa. Sad
Vasta
#16

(03-03-2017, 19:49 PM)hundu615 Kirjutas:  Ühesõnaga oma VW LT40-eest millega aastas ca 2000km sõidan,hakkan 42 eur kuus tasuma?????!!!!!! Mida v.ttu,siis juba ostan maatüki kuhugi Lätti karupeesse,kirjutan,end sinna sisse,võtan masinad sinna arvele ja elan ning töötan siin Big Grin

...Ja ikkagi maksad Big Grin Big Grin Big Grin  Sest erinevalt raskeveokimaksust on teemaks kõigile kes maarjamaa pinnal veerevad. Rolleyes
Ja, et Su tuju 2x tõsta, siis ... maksad veel ka Läti teemaksu , sest teadaolevalt seal juba mitu aastat teemaks veokitele al. 3,5tn. Big Grin


Vasta
#17

(03-03-2017, 19:48 PM)hulgus Kirjutas:  Kui ma oma ühe autoga nokitsen oma tarbeks ja naabrimehele küttepuid ja korstnatelliseid vedada,heal juhul korra nädalas, siis 141€ kuus jätab auto seisma.
 
No see võibki kaugem eesmärk olla. Väikesed tegijad ja üksiküritajad välja tõrjuda.
Väga paljude seadusandlike liigutuste taga on keegi taamal kõrvu lidutamas. Kes veondusäri tunnevad, oskavad ilmselt ka sellise liigutuse tausta lahti seletada. Iseasi, kas nad tahavad.
Sama värk käib pm. igal muul elualal. See on täiesti masendav tegelikult. Sad
Vasta
#18

Paistab,et GAZ 51,52,53 omanikel kisub elu ikka nutuseks ära.Kus siis meie vanatehnika eest seisjad nüüd on?


Vasta
#19

(03-03-2017, 20:25 PM)tcumen Kirjutas:  
(03-03-2017, 19:48 PM)hulgus Kirjutas:  Kui ma oma ühe autoga nokitsen oma tarbeks ja naabrimehele küttepuid ja korstnatelliseid vedada,heal juhul korra nädalas, siis 141€ kuus jätab auto seisma.
 
No see võibki kaugem eesmärk olla. Väikesed tegijad ja üksiküritajad välja tõrjuda.
Väga paljude seadusandlike liigutuste taga on keegi taamal kõrvu lidutamas. Kes veondusäri tunnevad, oskavad ilmselt ka sellise liigutuse tausta lahti seletada. Iseasi, kas nad tahavad...
1995 kehtestati esimest korda diiselkütusele aktsiis, (850eek/1000l, aastal 2010 juba 6148eek/1000l) mis pidi eranditult minema teede korrashoiuks.
1997 algas tõsisem näpuga järje ajamine töö ja puhkeaja seadustes. Tahhograafid jms.
2010 Kehtestati tegevusloa nõue tasulisele kaubaveole, vedajate kaitseks! (keegi mäletab, kes algatas?)
2010 kehtestati Raskeveokimaksu seadus (jällegi teede korrashoiuks)
Vahepeal on x+1 korda karmistatud tehnonõudeid, mida nüüd pedantselt ka taga aetakse.
2018 tuleb siis teemaks?
aastal 202x kehtestatakse kohustuslik Euro6 heitmete nõue, alla selle jäävad seisma jne.


Vasta
#20

Tsitaat artikli lõpust:  "Pealegi arvestas täiendava maksurahaga kahe tuhande kaheksateistkümnenda aasta eelarves juba eelmine valitsus. Künnapuu sõnul hakkab 3,5 kuni 12-tonnise veoauto omanik aastas maksma keskmiselt viissada eurot teekasutustasu."

 Tänane valitsus peab vastutama eelmise tegude eest, kui need" liivakasti" meelega  täis si..usid ja nüüd eemalt irvitavad et näe neil haiseb... ja tõstavad makse...  masendav.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne