Postitused: 254
Teemad: 15
Liitus: May 2006
Maine:
1
Korrektne mark on jah УД2-М1. Zid'ist on asi kaugel.
Kolb peaks olema 72mm ehk sama mõõt, mis 30hj zaz'i mootoris- õlirõngaid võiks sealt proovida? Äkki sobivad ka teised rõngad. (Tallinnas Volga poes 100kr komplekt)
Vana zid-4.5 kolb on näiteks 86mm hoopis
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Sinna ülemisse soonde ei pandagi rõngast.
Tehtud on see soon, et takistada kuumuse levimist kolvipeast rõngani.
Kasutati ülemise rõnga kinnipõlemise vältimiseks ka K-750 mootoril ja enamusel
õhkjahutusega mootoritel.
Surverõngasteks sobivad ka Iz Planeta rõngad, kuid õlirõngas on laiem teistest
vene rõngastest.Kui õlirõngad terved, siis vanad tagasi ja palju ta ikka õli võtab.Enne kokkupanemist soovitaks kepsusaale lõtku kontrollida ja kui lõtk suur, siis seda saab vahelehtedega reguleerida.Kui lehed otsas on, siis tuleb uus babiit valada.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
28-06-2015, 10:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2015, 10:25 AM ja muutjaks oli
maisalup.)
annad hoorattale veidi sooja või võllile külma ja tõmmitsaga sikutad
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
See sama mutter tõmbabki selle hooratta ise koonuse pealt pauguga maha. Ega sa ometigi neid kolme suure seibi polti välja ei keeranud? Või on seal juba midagi ära nusserdatud?
Puuklotsi paned tuulekoja korpuse ja hooratta vahele (vaata et ribisid ära ei lõhu!), siis keerad kõigepealt mutri lahti, siis see tuleb veidi maad tühjalt ja siis hakkab seibi taha kinni uuesti ja tõmbab hooratta maha. Tuleb küllalt pika sabaga võtmega keerata kõva pinge peale ning seejätrel kargab hooratas koonuselt lahti.
Postitused: 5
Teemad: 0
Liitus: Jun 2015
Maine:
0
Hehe, kui sa mõtled neid 3 suure seibiga polti, mis hoiavad nö. korpust paigal, siis jah - need said ka alguses lahti võetud. Kui selgus, et korpus, siis peale tagasi. Aga peab proovima - kui ma sellest kirjeldusest õigesti muidugi aru sain. Hoorattal oli kõigepealt kontramutter peal, siis naksudega seib, mis välistas igatsugu keeramise. Need seibi naksud tuli eemale väänata ja siis sai kontrale üldse ligi. Sealt edasi sai seibi kätte ja hooratta suure mutri ka lõpuks. Kogemust palju pole, võib olla ei saa päris sellest õpetusest aru - et siis mingi mutter peab kuhugi seibi taha kinni hakkama? Praegu küll ette ei löö, et kuidas see juhtuda võiks.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
28-06-2015, 22:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2015, 22:57 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Mõned on pannud lisaks magneeto, pole hooratta katkumist:
https://www.youtube.com/watch?v=vsdg4_LxJrA
Kui vene keelt ei mõista, siis: vända otsa sae pilu (kruvikeeraja jaoks umbes), magneeto võlli ots kruvikeeraja otsa sarnaseks. Otsaplaadi asemele tsentriauguga vineeritükk ja selle külge magneeto. Vajadusel süvistada vineeri veidi, et ulatuks piisavalt.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Kas ringi ajades käib kergelt või on mõne koha peal tunda kompressiooni?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 5
Teemad: 0
Liitus: Jun 2015
Maine:
0
Aga nende klappide kohta tahtsin kommenteerida, et kuigi see võib ju olla üks teema, mille pärast muretseda, siis ma pole siin ega mujal näinud ühtegi kommentaari selle kohta. Et näiteks kuidas vana zid või umz mootori elluäratamiseks oleks midagi klappidega tehtud. Umbes puhastatakse siit ja sealt, uus õli ja küünal ning läheb laksti käima.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
See "suss-lupsti hääl" on arvatavasti karterituulutuse klapi hääl.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Mar 2017
Maine:
0
Tere.
Sai hiljaaegu kreissaag soetatud, millel peal UMZ-5A mootor. Käima läheb kenasti. Tühikäigul töötab hästi. Kui gaasi anda, siis poob ennast kinni, jääb seisma. Pöördeid saab juurde lisada ainult pööretepiiraja kruvist peale keerates.
On kellelgi ideid, mida vaadata või kust näppida?
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Proovi õhuklapp poolenisti peal. Mul üks mootor tahtis, et see veidi peal oleks, muidu suri gaasi andes välja.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jun 2023
Maine:
0
Olen vana mees ja üheks hobiks on selle ZID mootoriga tegelemine. Seda kontaktide puhastamist ja süüte õigekspanemist tean ja olen korduvalt teinud. Mootor töötas korralikult ja siis jäi pauguga seisma. Enam ei käivitu. Sädet ei ole. Ei ole leidnud kedagi kes kontrolliks magneeto pooli või mähiks selle ümber. Nüüd on mul hangitud neli magneetot. Üks nendest ümberehitatud süütepoolile. Seda viimast ei oska mina kuidagi rakendada. Olen katsetanud nende kolme originaali magneetoga. Sädet kätte ei saa. Kas tõesti kõigi poolid on läbi.
Olen väga tänulik, kui keegi oskaks mind aidata nõu anda või suunda näidata.