Belarus traktorid.

Nii, minu pumba kohta nii palju, et ei toimi see kombo väga hästi Sad . Käib, aga jõudu ei ole ( kolmandaga peab peal hoidma, et kohalt ära läheks ). Lisaks on selline jõhker lagin järgi. Ilmselt liiga rikas. Võtab pumbamehega ühendust ja vaatab edasi.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Kui trakal on all K700 rehvid taga. Kas nn E kombaini ratas traktorile ette pannes klapib ülekandega?
Vasta

K700 ratas on suht sama ümbermõõduga mis tavaline 15,5/38. Pakuks, et ei klapi, sest esiratta ümbermõõt jääb suureks ja automaat reziimi juures hakkab esisild kohe vedama. Iseasi kas kasutajal üldse aut reziimi kavas kasutada on. Muid takistusi nagu ei näe, et ära keelama peaks.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Tere,

MTZ-i vedaval esisillal on nurkülekande korpuse kaane ligidal mõlemal pool lapiku kruvikeerajaga keeratavad tikkpoldid. Kas need on mõeldud määrimiseks?
Vasta

(11-03-2017, 11:09 AM)Mägi Kirjutas:  Tere,

MTZ-i vedaval esisillal on nurkülekande korpuse  kaane ligidal mõlemal pool lapiku kruvikeerajaga keeratavad tikkpoldid. Kas need on mõeldud määrimiseks? Kui jah, siis kui tihti ja millises koguses(mitu pritsi vajutust) seda peaks tegema?

https://www.youtube.com/watch?v=dm6h-TzXYao 
Siin on näha kuidas nurkülekandes õli vahetatakse, muud seal teha pole vaja, silmini täis ja kõik.
Vasta

(11-03-2017, 14:03 PM)huvi5 Kirjutas:  
(11-03-2017, 11:09 AM)Mägi Kirjutas:  Tere,

MTZ-i vedaval esisillal on nurkülekande korpuse  kaane ligidal mõlemal pool lapiku kruvikeerajaga keeratavad tikkpoldid. Kas need on mõeldud määrimiseks? Kui jah, siis kui tihti ja millises koguses(mitu pritsi vajutust) seda peaks tegema?

https://www.youtube.com/watch?v=dm6h-TzXYao 
Siin on näha kuidas nurkülekandes õli vahetatakse, muud seal teha pole vaja, silmini täis ja kõik.
Õlivahetuseks ja kontrolliks on jah nurkülekandel ja reduktoril mõlemal kaks nelikant peaga korki(polti). Alumisest välja ja ülemiseni täis, aga milleks need augud on? [Pilt: DSC_1.jpg]
Vasta

(11-03-2017, 16:10 PM)Mägi Kirjutas:  
(11-03-2017, 14:03 PM)huvi5 Kirjutas:  
(11-03-2017, 11:09 AM)Mägi Kirjutas:  Tere,

MTZ-i vedaval esisillal on nurkülekande korpuse  kaane ligidal mõlemal pool lapiku kruvikeerajaga keeratavad tikkpoldid. Kas need on mõeldud määrimiseks? Kui jah, siis kui tihti ja millises koguses(mitu pritsi vajutust) seda peaks tegema?

https://www.youtube.com/watch?v=dm6h-TzXYao 
Siin on näha kuidas nurkülekandes õli vahetatakse, muud seal teha pole vaja, silmini täis ja kõik.
Õlivahetuseks ja kontrolliks on jah nurkülekandel ja reduktoril mõlemal kaks nelikant peaga korki(polti). Alumisest välja ja ülemiseni täis, aga milleks need augud on? [Pilt: DSC_1.jpg]

Võlli stopper polt.
Vasta

See on selleks,et laagrid koos võlliga välja ei tuleks. Ega ei tulegi,sest kuhugile minna pole....
Vasta

Kui mõnel on hübriidruss, siis mul on hübriidküttepump Big Grin . Ehk D240 keskosa ja D50 esi- ja tagaosa. Pulli pärast sai proovitud sellist kombot ja peaks ütlema, et päris hää. Käib nagu oleks see õige pump(tegelt see ikkagi D240 pump). Ainult järsul gaasi vajutamisel liiga palju musta, tühikäigul ainult sinine(õli, mitte pihustiots). Siit tulebki küsimus: kuidas keerata kütuse kogust väiksemaks? Pumba tagaotsas kaks kruvi, kas sealt.
Kuigi peab tõdema, et kuradi hästi läheb 9-ndaga edasi Toungue Big Grin . Teeks vist turbokatele ka tuule alla Toungue .

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(11-03-2017, 17:32 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  See on selleks,et laagrid koos võlliga välja ei tuleks. Ega ei tulegi,sest kuhugile minna pole....

Ainult hambumine võib väga tugevaks minna ehk.
Vasta

(11-03-2017, 23:01 PM)mtz80 Kirjutas:  
(11-03-2017, 17:32 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  See on selleks,et laagrid koos võlliga välja ei tuleks. Ega ei tulegi,sest kuhugile minna pole....

Ainult hambumine võib väga tugevaks minna ehk.

Prr... Vaevalt. Vedamise jõuga surub ju kõik tagasi oma kohale.
Vasta

(11-03-2017, 16:10 PM)Mägi Kirjutas:  Õlivahetuseks ja kontrolliks on jah nurkülekandel ja reduktoril mõlemal kaks nelikant peaga korki(polti). Alumisest välja ja ülemiseni täis..
Alumine kork on vaid diffri korpusel ja lõppülekandel. Nurkülekandel saab õli välja VAID videos nähtud meetodil. Või ka siis, kui selle laiali juhtud lammutama (elik ise laguneb).
Vasta

(11-03-2017, 21:17 PM)52mees Kirjutas:  Kui mõnel on hübriidruss, siis mul on hübriidküttepump Big Grin . Ehk D240 keskosa ja D50 esi- ja tagaosa. Pulli pärast sai proovitud sellist kombot ja peaks ütlema, et päris hää. Käib nagu oleks see õige pump(tegelt see ikkagi D240 pump). Ainult järsul gaasi vajutamisel liiga palju musta, tühikäigul ainult sinine(õli, mitte pihustiots). Siit tulebki küsimus: kuidas keerata kütuse kogust väiksemaks? Pumba tagaotsas kaks kruvi, kas sealt.
Kuigi peab tõdema, et kuradi hästi läheb 9-ndaga edasi Toungue  Big Grin . Teeks vist turbokatele ka tuule alla Toungue .

Alumist kruvi väljapoole keerates saab küttekoguse väiksemaks.
Vasta

(10-03-2017, 18:48 PM)marauder Kirjutas:  Kui trakal on all K700 rehvid taga. Kas nn E kombaini ratas traktorile ette pannes klapib ülekandega?

Mul on selline combo 82 all aastaid, esisild on sees ainult pehmel pinnasel ja ei ole midagi juhtunud. E niiduki rehv on mõõtudega 16-20.
Vasta

Täna sai vana 2,7kw magneton kergema elu peale saadetud ja asemele läks see 4,2kw, esialgu mulje väga positiivne,tundub, et on seda raha väärt.
Kahju et omal ajal 2,7 reduktoriga lagi oli...mis siiski originaalist 2x võimekam.
d240 ja sümbioos hoorattaga, mitte "käivitusmootori asendajaga".
Vasta

Tere, oskab keegi öelda kas natuke liiga varajane süüde võib olla kehva käima minemise põhjuseks? Käima läheb aga ei tõmba tuure kohe ülesse, vaid "võtab hoogu" ja siis läheb korralikult pöördesse.
Tänud kes mõtlevad, mitte ei mulise niisama Cool .

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(14-04-2017, 22:28 PM)52mees Kirjutas:  Tere, oskab keegi öelda kas natuke liiga varajane süüde võib olla kehva käima minemise põhjuseks? Käima läheb aga ei tõmba tuure kohe ülesse, vaid "võtab hoogu" ja siis läheb korralikult pöördesse.
Tänud kes mõtlevad, mitte ei mulise niisama Cool .

Sul on plunserid kütusepumbal kinni. Omasin endal sama probleemi ühe pumbaga. Midagi ise teha ei anna. Pump maha ja remonti ja looda, et korpus pekkis pole.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Plunsereid ei usu, sest pump uus. Aga jäi kirjutamata et soojalt läheb hästi käima. Külmalt ainult selline pull. Ega see D50 teab mis ergas käivituja ka ole.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(15-04-2017, 07:44 AM)52mees Kirjutas:  Plunsereid ei usu, sest pump uus. Aga jäi kirjutamata et soojalt läheb hästi käima. Külmalt ainult selline pull. Ega see D50 teab mis ergas käivituja ka ole.

Mille pump sul on, kas 240 või 50 originaal. 240 pumbaga läheb automaatselt süüde varajasemaks ja enam ei käivitu hästi. Muideks varajane süüde on üks kehva käivitumise tunnus. 50 mootori pööriskambrid neelavad selle varajase süüte klõbina ka ära ja kui käima saad on tunne , et kõik ok. Selle varajase süütega on ainult jõud parem kui käima saad.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tekkis probleem miks mtz jagajal ühel sektsioonil positsioone(tõstmine, langetamine,ujuv) ei fikseeri . Kas lihtsalt kulunud või mõni muu põhjus? Ette tänades
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 44 külali(st)ne