(22-04-2017, 21:07 PM)unimüts Kirjutas: (22-04-2017, 20:57 PM)Maakas Kirjutas: Tere, oleks küsimus, et kas keegi teab sobivust Selline Sellise asemele? Põllu nurgal suhteliselt tüütu muudkui vehkida kangiga, et võiks olla reevers siiski eraldi. Tegu vist 84a põkaga.
Esmalt sobib 1:1 proovitud, tehtud ja töötab.
Probleemid.
1) sul on käigukastist kaane küljest vaja üks 15cm pikk leht kätte saada, millel pilu on sees. See juhib ühekangiga versioonil seda käigukangi suunda.
2) reevers hooval, mis sa saaad, see tulleb üle keevitada. Olen suutnud mitmeid pooleks murda ja siis on see lülitusplekk käigukastis ja oi kui mõnus seda sealt kätte on saada.
3) Uus plekk tuleb kangi peale soetada ka kus pole reeversi lülituse jaoks sakki.
4) kummi mis kangi peale käib ja takistab vett sisse jooksmast, seda ei ole kangiga kaasas.
Kõik õige, aga lisan ka oma kogemused.
1) See piluga leht, mina keerasin selle lihtsalt jalust ära, nii 90 kraadise nurga alla, google translate-i abil sain vene foorumist infot, et nii tehtud ja pole midagi juhtunud, et käigukasti kaant pole vaja maha võtta.
2) Uut plekki pole vaja kangile soetada kui on olemas natuke plekki, viilid sobiva paiga reeversi sakkidele ja pole probleemi.
3) Seda kummi pole tõepoolest kaasas, tuleb lisaks tellida.
4) Minul jäi ette kompressiooni kang, tuli lühemaks teha, peale lõikust sain aru, et oleks saanud ka nii, et reeversi kangi kuumaks ajada ja sobivaks painutada, aga tol hetkel ei tahtnud ju uut asja rikkuma hakata.