abi tarvis auto ei läinud üv-lt läbi. Heitgaasid ikka!!!!
#21

(27-03-2017, 20:47 PM)Marko Kirjutas:  Esimene lambda reguleerib segu ja teine vaatab, kas kat järelpuhastusega hakkama saab. Nii on see alati olnud. Teise lambda lahtiühendamine sellist jama ei põhjusta.

Et kui teine lambda on lahti ühendatud, siis jääb rokaste gaaside info mõistusele edastamata ja kompuuter laseb asjal jätkuda arvates, et kõik on korras.
Kui aga teine lambda on töökorras, siis peab ta ka halbade gaaside info ajule edastama ning aju peaks asuma vähendama sissepritsitava kütuse hulka või lükkama mootori sootuks avariirežiimile.
Sedasi vist?
Vasta
#22

(27-03-2017, 20:33 PM)peeter11 Kirjutas:  
(27-03-2017, 20:21 PM)JaakH Kirjutas:  
(27-03-2017, 19:54 PM)muska71 Kirjutas:  
(27-03-2017, 19:37 PM)JaakH Kirjutas:  Üks asi, mis välja tuli ja ennist ära unustasin oli see et sellel Focusel peab vist olema 2 lambdaandurit! Kindel ei ole! Aga igal juhul oli mu Focusel peale katalüsaatorit veel üks millel polnud juhtmeid taga. Ja juhet ennast ka mitte. Nüüd ei jää muuud üle kui tuuslata interneeduses
ringi ja koguda infot, mitte tarkust

kas mette kõigil saanidel peale katti lamda ei pea olema?lamda järgi ju aju kontrollib heitgaasi ja teeb korrektuure.

ise kahtlustan seda viimast lambdat
Viimane lambda kontrollib kati tööd ainult segu paneb ikka see lambda mis on enne katalüsaatorit.Soovitaks pädeva diagnostiku poole pöörduda,mis siin oletada.Muide kas kütusekulu on ka ülemäära suur?

kütusekulu tundub olevat mõistlik, alla 10l tugevalt ja üldiselt ma ei jaga neist lambdadest ja elektoonikast suurt midagi. Seepärast selline teema. Aga juba oli siin pakkumine väike ülevaaade teha, siis võtan selle vastu!!!

Veel pole maha löödud
Vasta
#23

Rokka peab likvideerima esimene.
Me ei jõua siin kuhugi, testri alla minek on sel autol nagunii.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#24

Olles ise mitme fordi omanik ja ka remontinud teiste omasid, siis need 1.6 mootorid on üks paras nuhtlus. Tüüpilisemad vead: Vaakumi leke. Tüüpiline koht tulemüüri ja kolle vahel olev voolik mis ei ole ühe jämedune (kunagi maksis see voolikujupp hinge hinda ja tuli leiutada midagi asemele). Karterituulutus voolikute lagunemine (oli vist 1.4l bensakatel). Lambda andur "kiilub kinni" soenedes ja enamasti lahja segu poole (vanadus ja vajab vahetust). Klapivahede kadumine (peaks olema reguleerseibidega) ja klappide põlemine. Õlirõngaste kinni jäämine nõgi pärast.
Esimene andur on segu moodustamine, tagumine rohelistele.
Vasta
#25

ma 95a passatiga samas hädas.
2 aastat on läbi meelitatud, aga raskustega. Enam ei julge minna.
1.6 bens 74kW
Remondionu juures käis, diagnosti tehti, öeldi et õhulugeja. Ostsin selle siis, poole auto raha eest. Midagi ei paranenud. Sad
Vasta
#26

(28-03-2017, 09:24 AM)pannkook Kirjutas:  ma 95a passatiga samas hädas.
2 aastat on läbi meelitatud, aga raskustega. Enam ei julge minna.
1.6 bens 74kW
Remondionu juures käis, diagnosti tehti, öeldi et õhulugeja. Ostsin selle siis, poole auto raha eest. Midagi ei paranenud. Sad

Kas õhulugeja ümbrus on tihe, st. kas kummilõdvikud on terved ja tihedalt kinni. Kui sealt lisaõhku kakub võib ka õhulugeja errori anda. Minul ilmnes selline häda siis kui enam külma mootoriga käima ei jäänud, pöörded peal hoidsin, käis ilusti, tegin lõdvikutele ajutise toidukile tuuningu ja asi lahenes. Mõni aeg hiljem kui seoses bensupumba lõppemisega sai diagnost tehtud, oli ka õhulugeja vana error seal ilusti näha.
Vasta
#27

(28-03-2017, 10:25 AM)mihkelr Kirjutas:  
(28-03-2017, 09:24 AM)pannkook Kirjutas:  ma 95a passatiga samas hädas.
2 aastat on läbi meelitatud, aga raskustega. Enam ei julge minna.
1.6 bens 74kW
Remondionu juures käis, diagnosti tehti, öeldi et õhulugeja. Ostsin selle siis, poole auto raha eest. Midagi ei paranenud. Sad

Kas õhulugeja ümbrus on tihe, st. kas kummilõdvikud on terved ja tihedalt kinni. Kui sealt lisaõhku kakub võib ka õhulugeja errori anda. Minul ilmnes selline häda siis kui enam külma mootoriga käima ei jäänud, pöörded peal hoidsin, käis ilusti, tegin lõdvikutele ajutise toidukile tuuningu ja asi lahenes. Mõni aeg hiljem kui seoses bensupumba lõppemisega sai diagnost tehtud, oli ka õhulugeja vana error seal ilusti näha.
Teine variant on muidugi juhtmemajandus ja/või oksüdeerunud pistikud kuni ajuni kui ikka veakood välja loeti et õhulugeja vigane.

Samas selliste heitgaasi ja mootorikäimise vigadega on elu õpetanud, et tasub minna adekvaatsesse ja enne kallisse diagnostikasse (nt. margiesindus) kui odavama remondionu juurde, kes teinekord ei kasutagi arvutit või ei pruugi veakoodidest aru saada.
Soovitati mul diisel passatil samamoodi "peretuttava ja eluaegse remondimehe" juures alustada õhulugeja vahetusest (check engine tuli lõi põlema), et proovi töötava auto pealt ning kui viga selles ei ole siis vaatame edasi. Töökorras õhulugeja sebimise ja proovimise asemel käisin Suve autos ja sain kohe diagnostikas teada (ilma terveid juppe proovimatta) et 2 hoopis muud ja odavat detaili kui õhulugeja olid sisselaske osas vigased. Vahetasin need ära ja asi korras.

Teine kogemus oli bensiini 2007 Corolla millel tühikäigu pöörded tõusid ühest päevast väga kõrgele, harjumusest läks isa ikka odavasse töökotta kus piduri- ja sillaosi jms. asju teha saab lastud ning sealt hakkas ka tulema, et tühikäigumootor ja kui see ei ole siis hoopis termostaadiandur võib vigane olla, aga proovime tühikäigumootorit kõigepealt. Tuletasin papsile meelde kuidas passati diagnostika mõned aastad varem esinduses kohe asjale pihta sai. Käis Corolloga ka esinduse diagnostikas ning selgus et mootori pool kõik korras (termostaat, tühikäigumootor jms.) küll aga leiti summutist roosteauk/pragu mis oli katalüsaatori ja lambda läheduses ja viimase anduri lolliks ajaks ning hoopis see tekitas kõrgeid pöördeid. Selleni jupivahetusdiagnostikaga jõudmine oleks ikka paras ettevõtmine olnud.

Nii et omadest kogemustest soovitan mootoridiagnostikat teostada parimas võimalikus kohas (nt. margiesindus - neil ju suurim kogemus oma margi tüüpvigadega ja omapäradega), võib tulla kokkuvõttes kiirem ja odavam kui "pendlimeeste" juures käia. Mitte et odavaid remondikohti maha teeks, aga kõigi markide ja mudelite elektroonika iseärasustest ei saagi ju universaaltöökoja mehhaanikul detailseid teadmisi olla. Samas sillajuppide ja õlivahetuseks on ideaalne ja hoolas meistrimees igale masinale margist olenemata.
Vasta
#28

Kas on tahtmine ise teha? Siis palun tee küünalde grupipilt. sealt saame edasi harutama hakata.
Samuti lase kusagil lugeda veakoodid ja nõua välja mootori teise temperatuurianduri näit. See peab olema samas suurusjärgus armatuurinäidikuga.

Samuti vaata, et lambda näit jookseks loogiliselt.

Kui ise pusida ei taha, siis vii töökotta ja ära ise susi vahele.

Olen kindel, et kati tapnud rike on endiselt alles.
Vasta
#29

Ei jaga need margiesinduste diagnostikud ka mõnikord mitte halligi, samasugused tainapead nagu mujalgi, kusagil kutsekas on sisendatud teadmine et nüüd on jube kõvad poisid aga reaalsus kipub vähe teistsugune olema. Esimene näide tartu silberauto mis ikkagi ju mersu esindus, ennast polnud eestis ja naine käis siis jeebiga seal... ilus leht anti küll kaasa aga tulemus suht nullilähendane, veakood küll kirjas kenasti aga aru sellest ei saadud, kustutada samuti korralikult ei osatud. 


Jaagule aga diil lihtne, nagunii pead husku süütepoolile ja muule mudrule järgi tulema, teen siis ühtlasi ka diagnosti su fordile niisama ära ja asi tahe, pole vaja pikemalt pead vaevata.
Katalüsaator on küll ehk vahetatud kuid ega iga kat ka igale mootorile ei sobi, see väike jupats ei pruugi piisavalt kuumakski katti ajada et üldse tööle hakkaks...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#30

Märkus mõne saamatu esinduse kohta on õige. Aga õnneks on Fordi rääkivaid tegelasi rohkem, kui ainult esindus.

Ja ikkagi algab sädesüütega mootori diagnostika kõigi küünalde mahakeeramisest ja lähemast tudeerimisest Toungue
Vasta
#31

(28-03-2017, 09:24 AM)pannkook Kirjutas:  ma 95a passatiga samas hädas.
2 aastat on läbi meelitatud, aga raskustega. Enam ei julge minna.
1.6 bens 74kW
Remondionu juures käis, diagnosti tehti, öeldi et õhulugeja. Ostsin selle siis, poole auto raha eest. Midagi ei paranenud. Sad

Oleneb ka kui vana ja milline katalüsaator on. Mul sama vana teise VAG-grupi masinaga juba mitmeid aastaid läheb "meelitades" läbi kuna asenduskatalüsaator ei ole nii hea kui originaal. Kui ei ole asjad totaalselt mööda (nagu teema alguses olnud pildil), siis ma prooviks alkülaatbensiiniga (näit. Aspen) minna ülevaatusele. Paak võimalikult tühjaks ning paar kanistrit sisse ja usun küll, et peaks olukord palju parem olema. Võibolla oma autolgi proovin millalgi ära. Rolleyes
Vasta
#32

seda benssu saab osta? Poest?
Vasta
#33

3. käiguga maateedpidi ülevaatusele sõitmine elustab ka katalüsaatorit hästi. Big Grin

Reissingkütust täitsa saab:
http://www.racingexpert.eu/index.php?opt...Itemid=140
Vasta
#34

(28-03-2017, 19:03 PM)pannkook Kirjutas:  seda benssu saab osta? Poest?

tanklates ja ehituspoodides müügil.
Vasta
#35

(28-03-2017, 19:11 PM)v6sa Kirjutas:  3. käiguga maateedpidi ülevaatusele sõitmine elustab ka katalüsaatorit hästi. Big Grin

Minu oma osutus väljalõikamisel täiesti tühjaks põlenud otsetoruks.
Universaal asemele ja lambda vahetus viis gaasid uuesti normi.
Vasta
#36

(28-03-2017, 16:33 PM)mlsluik Kirjutas:  Ei jaga need margiesinduste diagnostikud ka mõnikord mitte halligi, samasugused tainapead nagu mujalgi, kusagil kutsekas on sisendatud teadmine et nüüd on jube kõvad poisid aga reaalsus kipub vähe teistsugune olema. Esimene näide tartu silberauto mis ikkagi ju mersu esindus, ennast polnud eestis ja naine käis siis jeebiga seal... ilus leht anti küll kaasa aga tulemus suht nullilähendane, veakood küll kirjas kenasti aga aru sellest ei saadud, kustutada samuti korralikult ei osatud. 

...
 Ka mul oli Silberautoga halb kogemus, Viljandi omaga, Jeep tikkus 10sec peale külmkäivitust maha koolema. Sealt anti samuti numbreid täis paber ja kästi tühikäigumootor ära vahetada. Kuna see oli mul omal juba ammu kontrollitud, sõitsin edasi kuni ühel hetkel sõna otsesest mõttest bensiin sumpsist välja tilkus ja mootori tühikäik oli nagu suurte V8 mootoritega usa dragsteritel Big Grin . Siis taipasin O2(lambda) anduri ära vahetada ja asi korras.
Samas sain ma selle vigase anduriga 2x puhtalt ülevaatuselt läbi. Sad
Tuttaval oli 1.4 44kw Corsaga heitgaasi probleemid, näit ebaloomulikult kõrge, proovis 10min pärast teises ülevaatus punktis ja kõik korras.
Vasta
#37

(28-03-2017, 19:56 PM)Mats metsast Kirjutas:  
(28-03-2017, 16:33 PM)mlsluik Kirjutas:  Ei jaga need margiesinduste diagnostikud ka mõnikord mitte halligi, samasugused tainapead nagu mujalgi, kusagil kutsekas on sisendatud teadmine et nüüd on jube kõvad poisid aga reaalsus kipub vähe teistsugune olema. Esimene näide tartu silberauto mis ikkagi ju mersu esindus, ennast polnud eestis ja naine käis siis jeebiga seal... ilus leht anti küll kaasa aga tulemus suht nullilähendane, veakood küll kirjas kenasti aga aru sellest ei saadud, kustutada samuti korralikult ei osatud. 

...
 Ka mul oli Silberautoga halb kogemus, Viljandi omaga, Jeep tikkus 10sec peale külmkäivitust maha koolema. Sealt anti samuti numbreid täis paber ja kästi tühikäigumootor ära vahetada. Kuna see oli mul omal juba ammu kontrollitud, sõitsin edasi kuni ühel hetkel sõna otsesest mõttest bensiin sumpsist välja tilkus ja mootori tühikäik oli nagu suurte V8 mootoritega usa dragsteritel Big Grin . Siis taipasin O2(lambda) anduri ära vahetada ja asi korras.
Samas sain ma selle vigase anduriga 2x puhtalt ülevaatuselt läbi. Sad
Tuttaval oli 1.4 44kw Corsaga heitgaasi probleemid, näit ebaloomulikult kõrge, proovis 10min pärast teises ülevaatus punktis ja kõik korras.
mind teine üv punkt ka ei päästaks Big Grin sest halli suitsu oli üv ruum täis. Juba mitmes foorumis pakuti täna et alusta küünaldest. Jah hakkasin kuid see Fordi kuram on oma mõõdu ju küünlavõtmele teinud ning homme vaatan tuttava juures millised need näevad välja.

Veel pole maha löödud
Vasta
#38

(28-03-2017, 21:54 PM)JaakH Kirjutas:  ...
Jah hakkasin kuid see Fordi kuram on oma mõõdu ju küünlavõtmele teinud ning homme vaatan tuttava juures millised need näevad välja.

Sel on vast ikka praegusel ajal tavaline 16 mm. 21 mm jaoks ei ole neljaklapikaanes enam ruumi.

Ära siis küünlaid segi aja.
Vasta
#39

Tsitaat:Katalüsaator on küll ehk vahetatud kuid ega iga kat ka igale mootorile ei sobi, see väike jupats ei pruugi piisavalt kuumakski katti ajada et üldse tööle hakkaks...

Sellel fordil nii ongi. Aukoht on tal suht kaugel mootorist ja kuumaks saamine nõuab pöördeid. 

Kui juba terve ruum suitsu täis oli, siis on ainuke ettetulev soovitus vahetada õli (10w40) ja lisada bradahl'i õlipaksendaja sisse. Peale seda lasta rahulikult mootor soojaks ja siis kuumutama. Kui näidud korras, teha ülevaatus ja müüa see liikur nii kaugele kui saab - hea kui riigist välja.

See vag. 1.6 mootor on kah jamadus kuubis või veel rohkem. Esiteks on ta nõrguke ja õlipõletamine on neilegi tuttav. Seega samad soovitused nagu fordile, sest korralikult taastamiseks läheb mitmed sajad eurud.
Vasta
#40

(28-03-2017, 19:03 PM)pannkook Kirjutas:  seda benssu saab osta? Poest?

Stokker, Flexoil... mootorsaagide müügiga/hooldusega tegelevad firmad.
Veidi alla 20 eur saab 5 L kanistri kui otsida. Autosse oleks arvatavasti vaja sisse panna vähemalt 2 kanistrit juhul kui saab paagi väga tühjaks (paar liitrit jääb).
Muidugi võid esmalt proovida ka STATOILI 98-ga, see on veidi "kangem" kraam kui teised 98-d ja märgatavalt erinev 95-st. Üldiselt paljudele vanematele autodele ei tohikski midagi peale 98 panna. Praegune 95 pole enam üldsegi see, mis ta oli 90-ndatel. 98 enam-vähem on. Mõtlen just biolisandeid, mida 95-le sisse topitakse ja EL-s (kohe varsti?) lausa kohustuslikus korras.. Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne