30-03-2017, 21:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2019, 09:37 AM ja muutjaks oli hulgus.
Muutmise põhjus: pealkir
)
oli enne nimega: firma see on imelihtne.
edit: kuna teema kiskus huvitavaks, siis las olla ettevõtlusteeema
Ajendatud, siis erinevatest maksuteemadest, hakkasin vaikselt kokku arvama, kui suur oleks tänasel päeval eelarve, kui inimene tänavalt otsustaks asutada ettevõtte, mis ametlikult transporditeenust osutaks. (NB, lihtsalt teoreetiline arvutus).
Soetab 1 veoki/bussi vm ja hakkab ise juhiks, direktoriks ja koristajaks.
Ettevõtte loomine oli vist 190,-
Omakapitaliks (2500,-) sobib ka soetatud tehnika, mis võiks soovituslikult maksta, üle 9000,-€ vt. tegevusluba.
Oletades, et isikul on juba vajalikud juhtimisõigused olemas (C 400€, E-400€ +riigilõivud), siis on vaja veel ametikoolitust, 70h, 250€ +33€ riigilõiv+40€ digikaart. Ohtlikke aineid pole algul vaja vedada
Järgmiseks on vaja kedagi, kes vedude korraldamisega tegeleks, laitmatu mainega (päris mitmed riigikogu liikmed ei sobiks) ja kelle koolituseks läheb 90h koolitust- 500,-€
Kui isik koolitatud, võib pöörduda ERAA-sse tegevusloa taotlemiseks 252€, lisaks on vaja tõestada, et firma omakapital on vähemalt 9000€ esimese sõiduki kohta, (5k iga järgneva kohta).
Ja ongi firma peaaegu valmis, saab teha tehnoülevaatuse 50, taadelda tahhograafi 50, maksta ära raskeveokimaksu (ca 100-400€/a), tulevase teemaksu (500-1300€/a), kindlustuse, vedajavastutuskindlustuse (~500€/aastas/1veok)ja kindlasti oli midagi veel, mille unustasin.
Muidugi ka muu paberitöö, mis kaasneb igasuguse ettevõtlusega, töösisekorra eeskirjad, ohutustehnika, töölepingud jms
On veel jäänud leida klient, kes selle kõik kinni maksaks...
Oskab keegi veel nimetada mõnd nii ülereguleeritud ja kontrollitud tegevusala, peale panganduse või ajukirurgia?
edit: kuna teema kiskus huvitavaks, siis las olla ettevõtlusteeema
Ajendatud, siis erinevatest maksuteemadest, hakkasin vaikselt kokku arvama, kui suur oleks tänasel päeval eelarve, kui inimene tänavalt otsustaks asutada ettevõtte, mis ametlikult transporditeenust osutaks. (NB, lihtsalt teoreetiline arvutus).
Soetab 1 veoki/bussi vm ja hakkab ise juhiks, direktoriks ja koristajaks.
Ettevõtte loomine oli vist 190,-
Omakapitaliks (2500,-) sobib ka soetatud tehnika, mis võiks soovituslikult maksta, üle 9000,-€ vt. tegevusluba.
Oletades, et isikul on juba vajalikud juhtimisõigused olemas (C 400€, E-400€ +riigilõivud), siis on vaja veel ametikoolitust, 70h, 250€ +33€ riigilõiv+40€ digikaart. Ohtlikke aineid pole algul vaja vedada
Järgmiseks on vaja kedagi, kes vedude korraldamisega tegeleks, laitmatu mainega (päris mitmed riigikogu liikmed ei sobiks) ja kelle koolituseks läheb 90h koolitust- 500,-€
Kui isik koolitatud, võib pöörduda ERAA-sse tegevusloa taotlemiseks 252€, lisaks on vaja tõestada, et firma omakapital on vähemalt 9000€ esimese sõiduki kohta, (5k iga järgneva kohta).
Ja ongi firma peaaegu valmis, saab teha tehnoülevaatuse 50, taadelda tahhograafi 50, maksta ära raskeveokimaksu (ca 100-400€/a), tulevase teemaksu (500-1300€/a), kindlustuse, vedajavastutuskindlustuse (~500€/aastas/1veok)ja kindlasti oli midagi veel, mille unustasin.
Muidugi ka muu paberitöö, mis kaasneb igasuguse ettevõtlusega, töösisekorra eeskirjad, ohutustehnika, töölepingud jms
On veel jäänud leida klient, kes selle kõik kinni maksaks...
Oskab keegi veel nimetada mõnd nii ülereguleeritud ja kontrollitud tegevusala, peale panganduse või ajukirurgia?