Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

(20-04-2017, 12:23 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(19-04-2017, 22:19 PM)v6sa Kirjutas:  Mingil põhjusel kipub maailma teatud suurlinnades kuumadel ja tuuletutel päevadel nõrgemaid isendeid tavapärasest rohkem ära surema. Ilmselt lihtsalt juhus, eksole.
 

 Kui paar aastat tagasi nädalate pikkune kuumalaine oli Lääne euroopas, siis avastati et vanades linna osades oli kuuma ohvreid vähem. Selgus, et uuemates linna osades polnud haljastust niipalju ning ka arhitektuur ei arvestanud päikese mõjuga niipalju kui varasematel aegadel.

Kes avastas?
Vasta

Seal üks kummipuks peaks olema,sellest see heledam jälg silindril,mitte leke.
Vasta

(20-04-2017, 09:26 AM)Madlobster Kirjutas:  See suvi täitsa huvipärast proovin oma trimmeris seda aspenit, et kui palju siis heitgaasi vähem on vs 95+ õiges koguses õiget 2t õli

Heitgaasi koguseliselt ilmselt pole vähem, vaid see on oluliselt tervisesõbralikum ja seda sa vaevalt mõõta suudad. Rolleyes
Vasta

(20-04-2017, 14:14 PM)metsnik Kirjutas:  Seal üks kummipuks peaks olema

Ants võis mõelda ka seda, et kolvi seelik pole täisring. Ma muidugi õhu pealt pakun, minu saage remondivad oskajad inimesed, mitte mina Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kui sul on kehv kütus ja vale seguõli siis tapad sae ära väga kiiresti.Selleks pole vaja isegi ühte minutit.
Jääb mulje, et kütusega seonduv on hell teema kus on tehtud korralikke ämbreid.

Kui mootorikütuse kvaliteet ja õlide määrdeomadused ei ole olulised siis võiks F1 sarja sõita ka autooli ja suvalise nurgataguse kütusega ja et kone kiiremini liiguks paneks suurema oktaanarvuga kütust?


Kaasfoorumlane seletas lahti selle ilusti, et sõiduauto sõites 90km/h on mootoripöördeid ca 2000-2500 vahemikus aga mootorsael on tühikäigu pöörded samad või isegi kõrgemad.2500..... 8000-10 000p/min valdav vahemik metsamehel.Arvutage välja pöörded sekundis ja võrrelge ja tulge maa peale tagasi.

Tavasõidukite mootorite juures räägite seda kui oluline on mootoriõli ja kütus sorate kataloogides küsite poest õigeid süüteküünlaid, et mootor töötaks aga mootorsaagi võib valada mistahes solki ja seguõlina kasutada autooli ja kasutada mistahes universaalset süüteküünalt?Autooli kasutati heal juhul ketiõlina.
Vasta

Miks mõistatusest ei räägi?
Tegelikult töötas Colibri ka autooliga natuke aega. Loomulikult mitte 5 aastat Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Millisest mõistatusest?Mida tähendab profi mootorsaag?Seda peaks küsima aiandusekpertidelt.

Tagasiside palkmajade ehitajtelt.

Husqvarna 545   töötunde 75.Sõrmelaager, silinder segamini.
Echo CS500ES    töötunde 190 väntvõlli laagrid kinni, mootor ei käi ringi
Stih MS 261       töötunde 490, eile saag töötas ja selle saega on väga hea lõigata. Täna käidi kalal saag seisis.

Sõna profi vajaks täpsemat defineerimist edaspidiseks arusaamatuste vältimiseks.

Profi saed ongi raskemad kuna olulised detaiid on plastiku asemel pisut vastupidavamast materjalist ja natuke raskemad.
Silindri kaal ei ole mingi näitaja, jahutatava pinna pindala see eest küll.
Ketipidurukaan plastikust, no MS261-l ei leidnud kaane seest ketipidurilinti ja tundus ka raske käes.Koos mutritega 280gr.

Neid asju millele tähelepanu pöörata on palju mootorsae juures.
Vasta

Postituses 1291 on heledama kohaga sae silinder ja kolb. Läks juba meelest?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Husqvarna 545

[Pilt: 545.jpg]
Vasta

Minu elu esimene mootorsaag mis kinni jooksis oli ka echo cs600  Big Grin
Vasta

Kus nüüd kamp moottorisaha insinööre kokku sattunu, põhja korea raketiteadlased on puhta poiskõsõ teie kõrval.  Big Grin  Toungue

Küte kütuseks, isiklikult täiesti savi millega keegi nüsib, olgu selleks siis 95, 59, aspen-suspen või põrssapekk, peaasi et ise rahul. 
Aga saagide kohapeal olen küll veendunud et hullikesed võivadki vaidlema jääda mis saag siis kõige parem on, aga usun et hea saemees teeb iga saega head tööd, pole vahet kas on selleks stihl, husqvarna või drusba.   fekaal mees aga ei suuda ka kõige parema saega kvaliteetset tööd teha. 
On jäänud silma elust enesest, metsabrigaadil vahest abis olnud ning poisid ikka lõikavad nagu masinad, ise pusid mis pusid aga lõpuks ikka tulemus on kesine... Big Grin  Toungue 

[Pilt: 18052782_1494310657275444_1733318668_n.j...e=58FB9C84]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(21-04-2017, 02:48 AM)Ants80 Kirjutas:  Husqvarna 545

[Pilt: 545.jpg]
Kui mõtled ikka neid jutte silindris siis need sae tööd ei sega. Ei sega isegi augud,täkked jne. Kui need on madalamad,ei juhtu midagi. Kolvirõngad lendavad sealt üle nagu tolmab. Kõik jamad on õpitud peades kinni ehk õpitud abitus. Kõik kohad on tarku täis kes arvavad mida iganes. Aga tegelik reaalne elu on midagi muud. Keegi ei julge nagu asju katsetada ja veenduda,et tõesti,saab ka vigase silindriga hakkama.  Ma olen siin kümneid kokkujooksnud saage nende samade silindrite ja kolbidega uuesti tagasi kokku ladunud ja pole siia keegi tagasi õiendama tulnud. Olen isegi vanad kolvirõngad mõnele tagasi pannud,ikka käib sunnik. Big Grin  Häda on see,et kõik kohad on saeremontijaid täis,enamus on uute osade vahetajad (arvatavasti) Vahetamisega saavad vast kõik hakkama,parandamine vaat see on juba teine tera.......
Ja sellise sae viimisel remonditöökotta arvatavasti kindlasti öeldakse kliendile:" Saag on kutu,remont ei tasu ära,ostke meilt uus saag!" Big Grin
Vasta

Tsitaat:Kui mõtled ikka neid jutte silindris siis need sae tööd ei sega. Ei sega isegi augud,täkked jne. Kui need on madalamad,ei juhtu midagi. Kolvirõngad lendavad sealt üle nagu tolmab

Käima võib ta ju minna, aga kas temaga tõsist tööd ka teha saab? Kahjustused silindris muudavad segu etteande ebaühtlaseks. Mingi hetk tühikäigul on pöörded liiga üleval, veab ketti kaasa. Teine hetk on pöörded all ja sureb välja. Kumbki olukord on nõme: liikuv kett on ohtlik, välja surevat saage peab koguaeg käima rebima või siis pöördeid peal hoidma. Reguleerida pole suurt midagi, võib otsida umbmäärast keskasendit. Väikest tööd saab niimoodi teha, aga suuremate mahtude puhul ei ole niisugusel jebimisel mõtet.
Vasta

(21-04-2017, 09:18 AM)Envir Kirjutas:  Käima võib ta ju minna, aga kas temaga tõsist tööd ka teha saab? Kahjustused silindris muudavad segu etteande ebaühtlaseks. Mingi hetk tühikäigul on pöörded liiga üleval, veab ketti kaasa. Teine hetk on pöörded all ja sureb välja. Kumbki olukord on nõme: liikuv kett on ohtlik, välja surevat saage peab koguaeg käima rebima või siis pöördeid peal hoidma. Reguleerida pole suurt midagi, võib otsida umbmäärast keskasendit. Väikest tööd saab niimoodi teha, aga suuremate mahtude puhul ei ole niisugusel jebimisel mõtet.

Jah,osadel saagidel on tõesti asi teinekord lootusetu,eriti need pisikese kubatuuriga saed. Kolvi läbimõõt väike ja üks rõngas..... seal on lootust vähem. Suurema kubatuuriga saagidel millel ka kaks kolvirõngast,nendega pole muret olnud. Kõik sõltub siis olukorrast. Ja muidugi tuleb silindris need jutid ka üle lihvida,kõrgemaid kohti ja kolvirõnga,silindri jne jääke ei tohiks ka kuskile jääda.
No kui selline õnnetus juhtub,tee aga proovi.
Vasta

Kui mul kunagi vaja mõni pensjonäär taastada siis ilmselgelt pöördun härra Talupoja poole, kuna senise põhjal näen, et mees teab mis mees räägib. Peale tema tean ainult ühte meest kes on sellise õnnetukse ilma uute juppideta suutnud ellu äratada ja kestab juba paar aastat asendusena ilma probleemideta ptüi, ptüi, ptüi. Loodan, et ära ei sõnunud Big Grin . Olen ka ise selliseid saagesi varemalt kokkulappinud mis pidavat kohe kepsu välja viskam, kestsid päris mitu aastat veel. Ei ole rahapeale nii vihane, et kohe uut saage ostma jooksen, või vana saage uue silindriga loojakarja saatma.
Vasta

(21-04-2017, 11:23 AM)Inri Kirjutas:  Kui mul kunagi vaja mõni pensjonäär taastada siis ilmselgelt pöördun härra Talupoja poole, kuna senise põhjal näen, et mees teab mis mees räägib.

Talupoeg on tõesti mehhaanik suure tähega, mees kes reaalselt ka asju parandab mitte ei asenda vaid varuosasid...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

No ärge nüüd liialdage palun. Tegelt ei oska ma ühtegi asja korralikult. Big Grin Vahest lihtsalt joppab.....
T.
Vasta

(21-04-2017, 08:24 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(21-04-2017, 02:48 AM)Ants80 Kirjutas:  Husqvarna 545
Kui mõtled ikka neid jutte silindris siis need sae tööd ei sega. Ei sega isegi augud,täkked jne. Kui need on madalamad,ei juhtu midagi. Kolvirõngad lendavad sealt üle nagu tolmab. Kõik jamad on õpitud peades kinni ehk õpitud abitus. Kõik kohad on tarku täis kes arvavad mida iganes. Aga tegelik reaalne elu on midagi muud. Keegi ei julge nagu asju katsetada ja veenduda,et tõesti,saab ka vigase silindriga hakkama.  Ma olen siin kümneid kokkujooksnud saage nende samade silindrite ja kolbidega uuesti tagasi kokku ladunud ja pole siia keegi tagasi õiendama tulnud. Olen isegi vanad kolvirõngad mõnele tagasi pannud,ikka käib sunnik. Big Grin  Häda on see,et kõik kohad on saeremontijaid täis,enamus on uute osade vahetajad (arvatavasti) Vahetamisega saavad vast kõik hakkama,parandamine vaat see on juba teine tera.......
Ja sellise sae viimisel remonditöökotta arvatavasti kindlasti öeldakse kliendile:" Saag on kutu,remont ei tasu ära,ostke meilt uus saag!" Big Grin

talupoeg tõesti teab mida pajatab.mul ka hg 254 juhtus oma lollusest ja taedmatusest õnnetus,kolbe ülemine rõngas kiilus kinni,kompress oli ok,aga käima ei lännu.keilas oli aiatohtri pood käisin rääkiin ja vana ütles,et pada õhtal ja võta sumps maha ja vaata mis august paistab.sumps maas nägin rõngas kinni,nuga kergelt vahele ja sain rõnga lahti,aga kolbel väike tükk murdus.urgitsesin küünlaavast tüki välja ja kokku tagasi ja töötab kenasti tänaseni,jah jõudu vast tiba vähem,aga kodukasutuses kestab mu elu lõpuni vast.
Vasta

Miks see überzajetz 545autoune täna lumelörtsise ja niikse ilmaga metsas ei tööta?Turtsub ja plärtsub.No kohe kuidagi mitte ei saavuta neid max.pöördeid vajutades.

Räägime selle niiske ilma nähtuse ka siin kunagi lahti.Räägime temperatuuridest, mikroprotsessorist ja klapist.Ummistunud õhufiltri ja kuiva puhta õhufitri mõjust ja sellest kui õhu ja kütuse vahekord ei ole see, mis ta peab olema, mis toimub mootoris.
Vasta

Ants80, millised need über head saed siis on?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne