Belarus traktorid.

(25-04-2017, 21:40 PM)v6sa Kirjutas:  Mis aga russi soetamisse puutub, siis mõtlemisvõimeta firma omanikul on sügavalt savi, kui hästi töömees end tunneb. Peaasi, et oleks odav osta ja ülal pidada. Ning russ ON Euroopas odav. Kuigi odav ülalpidamine viimane võib esmaspäevase toote korral mitte paika pidada ida ime puhul.

Loogika, olenemata traktori töö iseloomust, on kõik maailma firma omanikud mõtlemisvõimeta pohhuistid, kui nad muretsevad russi mõne töö jaoks firmasse? Kas siis iga pisema töö jaoks peab ostma 200 000 maksva traktori?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Lihtsalt russi sillad pole projekteeritud laiematele mega rehvidele sama lugu on ülekannetega. Russ on normaalne kuni pruugitakse teda tehase originaalina, kui aga vajadus suuremale rehvilaiusele ja veojõule, siis on selleks teised masinad....
Vasta

(26-04-2017, 14:37 PM)viplala Kirjutas:  
(25-04-2017, 21:40 PM)v6sa Kirjutas:  Mis aga russi soetamisse puutub, siis mõtlemisvõimeta firma omanikul on sügavalt savi, kui hästi töömees end tunneb. Peaasi, et oleks odav osta ja ülal pidada. Ning russ ON Euroopas odav. Kuigi odav ülalpidamine viimane võib esmaspäevase toote korral mitte paika pidada ida ime puhul.

Loogika, olenemata traktori töö iseloomust, on kõik maailma firma omanikud mõtlemisvõimeta pohhuistid, kui nad muretsevad russi mõne töö jaoks firmasse? Kas siis iga pisema töö jaoks peab ostma 200 000 maksva traktori?

Ei pea. Maailm ei ole mustvalge, vaid värviline. Mistõttu kõik firmajuhidd ei ole mõtlemisvõimeta pohhuistid, aga neid esineb nutmaajavalt tihti.

Aga vahe 21 000 maksva Bellarusi ja 35 000 maksva Zetori vahel (hinnad Saksas) on mäekõrgune ja mitte Tšehhi toote kahjuks. Aga bellarussiprille kandvale inimesele või empaatiavõimeta firmajuhile see muidugi ei loe...

Põlevad mõlemad ühtviisi hästi, üle katuse käivad ka lolljuhi käes.
Vasta

No nii Bellarussi sõbrad ja vaenlased. Kuna sellest saksa näitest tõusis väike torm siis jätkan samal teemal. Viimasel ajal on uskumatult palju tulnud ringi tuuseldada endise ida saksa territooriumil ja tuleb tõdeda, et punast bellarusssi näeb seal ikka väga palju. Alustame vanast 52 ja lõpetame nädal tagasi nähtu tutika russiga. Selle värvikombinatsioon oli  sama mis eestiski näha on. 
Nähtud on neid isegi transporttöid tegemas, neljarattaline käru taga aga eks nad rohkem mingite kitsaste niššitööde tegemiseks ole. Farmide juures on neid näha silorulle tõstmas, ladude juures KUN kopa taolise asjandusega toimetamas, mitme saeraami juures on neid nähtud, tõstukiga käru järel, vaikselt kinnisel territooriumil asjatamas. Kaks aastat järjest ühel ja samal põllul nähtud ja arvatavasti ka sama masin karjamaa äketega ringi sõitmas.
Ilus pilt oli Tangermünde lähedal kus 50 KUN-iga ja 52 olid just värskelt saanud uue värvi ja seisid uhked ja punased nagu loojuv kommunismipäike  taluõuel marjapõõsaste vahel.
Berliini lähedal Havelis on üks vana 50 värvitud John Deere värvidesse.
Ja siis on ka üks vana esimese seeria kapotiga 82 toimetamas Lübecki lähedal saeraamis. Asja teeb huvitavaks just see , et seda vana laia kapotti pole kusagil mujal saksamaal näinud.
Nii et neid bellarussiprille kandvaid firmajuhte ja talumehi on sealmaal päris palju.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(26-04-2017, 20:15 PM)Daff Kirjutas:  No nii Bellarussi sõbrad ja vaenlased. Kuna sellest saksa näitest tõusis väike torm siis jätkan samal teemal. Viimasel ajal on uskumatult palju tulnud ringi tuuseldada endise ida saksa territooriumil ja tuleb tõdeda, et punast bellarusssi näeb seal ikka väga palju. Alustame vanast 52 ja lõpetame nädal tagasi nähtu tutika russiga. Selle värvikombinatsioon oli  sama mis eestiski näha on. 
Nähtud on neid isegi transporttöid tegemas, neljarattaline käru taga aga eks nad rohkem mingite kitsaste niššitööde tegemiseks ole. Farmide juures on neid näha silorulle tõstmas, ladude juures KUN kopa taolise asjandusega toimetamas, mitme saeraami juures on neid nähtud, tõstukiga käru järel, vaikselt kinnisel territooriumil asjatamas. Kaks aastat järjest ühel ja samal põllul nähtud ja arvatavasti ka sama masin karjamaa äketega ringi sõitmas.
Ilus pilt oli Tangermünde lähedal kus 50 KUN-iga ja 52 olid just värskelt saanud uue värvi ja seisid uhked ja punased nagu loojuv kommunismipäike  taluõuel marjapõõsaste vahel.
Berliini lähedal Havelis on üks vana 50 värvitud John Deere värvidesse.
Ja siis on ka üks vana esimese seeria kapotiga 82 toimetamas Lübecki lähedal saeraamis. Asja teeb huvitavaks just see , et seda vana laia kapotti pole kusagil mujal saksamaal näinud.
Nii et neid bellarussiprille kandvaid firmajuhte ja talumehi on sealmaal päris palju.

Saksamaal olla 1 miljon registris olevat traktorit (http://www.nationmaster.com/country-info...e/Tractors). Palju neist Belarusse on, ei suutnud kiiresti leida. Pakun puusalt, et paari protsendi ümber. Mis teeb tükiarvuks nii 20 000... Peaks nagu silmama küll. Eriti, kui silm tuttavat figuuri otsib. Toungue

Paluks mitte valesti aru saada: kvaliteetsest materjalist nõuetekohaselt toodetud detailidest hoolikalt koostatud russiline ei ole halb raudvara. Aga inimesel on seal paha olla.  Ning paraku kipuvad harva esimese lause tingimused täituma...

Samas on vana kooli russil paar plussi: voolu pole tööks tarvis, rippsüsteem surub ja nelivedu on reaalselt kolme rattaga. Odav, raskest rauast, mootori pöördemomendi kõver on küll mannetult väikese tõusuga, aga see-eest ulatub madalale. Ning tähtsusetu ei ole ka see, et Vana Kooli Russ esindab seda kuldset aega kaheksakümnendatest, kui kogu maailmal läks hästi. Big Grin Ka Ida-Saksamaal.
Vasta

Kas keegi teab D50 väntvõlli mõõte? Tekkis huvi,et kas on mootorit tehtud kunagi või ei. Saaled mis sees on, olid raamil R1 ja kepsul N2. Vähe imelik tundub, et kahte erinevat numbrit on pandud.
Muidugi nagu alati, siis tänud ette.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

http://zapchastu.com.ua/val-kolenchatyj/...-50-detail

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Muig. On väga palju majapidamisi, kus traktor teeb a-la 50 töötundi aastas, samamoodi ka saksas. On seljuhul mõte rahahunnikul seista lasta? Mugavus... tänapäeva asjad nii mugavaks läinud, et inimesed tahavadki vahel ekstreemsust?
Vasta

Nl ajal Minskis eksporti minevad punased korjati valitud juppidest, teise kabiiniga kokku, ehk ka nüüd kvaliteedivahe koostamisel- kestab hoolika sakslase käes.
Vasta

(08-05-2017, 21:43 PM)I.A Kirjutas:  Muig. On väga palju majapidamisi, kus traktor teeb a-la 50 töötundi aastas, samamoodi ka saksas. On seljuhul mõte rahahunnikul seista lasta? Mugavus... tänapäeva asjad nii mugavaks läinud, et inimesed tahavadki vahel ekstreemsust?

Märkus õige. Ka minu hübriidruss põletab aastas alla 100 liitri diislikütust.

Seega - ostke russ, saate teada, mis on nuss! Big Grin

Veetsin just eile tunnikese MTZ-52 kabiinis ja ma saan täitsa aru, miks selles piinakambris pikki päevi veetnud mehed end surnuks jõid. Õigluse huvides tuleb muidugi märkida, et akvaariumkabiiniga 920 on täiesti kultuurne kabinet ja sellise soetamisel on mõte sees. Kui nad ainult oleks jätnud hüdrosüsteemi "modifitseerimata"...
Vasta

(08-05-2017, 21:59 PM)pen.skar Kirjutas:  Nl ajal Minskis eksporti minevad punased korjati valitud juppidest, teise kabiiniga kokku, ehk ka nüüd kvaliteedivahe koostamisel- kestab hoolika sakslase käes.

Väidetavalt nüüd enam vahet ei tehta. Seda kinnitavad nii uus maaletooja kui ajakirjandus.

Alatud inimesed on küll kadedusest väitnud, et Vanasse Euroopasse läheb see traktor, millele tehase kvaliteedikontroll ühtegi vajakajäämist ei tuvasta. Mis saavad linnukese külge, jäävat ida poole... Rolleyes
Vasta

V6sa kirjutas:
Seega - ostke russ, saate teada, mis on nuss! Big Grin
Veetsin just eile tunnikese MTZ-52 kabiinis.

No see esimene lause on küll tõsi. Tööd traka teeb, aga kui vaja parandada siis see ikka tõsine nuss Big Grin .
Tund see ju noku näitus. Ise terveid päevi ringi lasknud ja alles siis käed ja jalad valutavad( vibratsioon nii kõva). Muidugi kohustuslikud on kõrvaklapid. Ilma pole mõtet sõita sest muidu varsti kurt valmis.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(09-05-2017, 09:14 AM)52mees Kirjutas:  V6sa kirjutas:
...
Veetsin just eile tunnikese MTZ-52 kabiinis.

...
Tund see ju noku näitus. Ise terveid päevi ringi lasknud ja alles siis käed ja jalad valutavad( vibratsioon nii kõva). Muidugi kohustuslikud on kõrvaklapid. Ilma pole mõtet sõita sest muidu varsti kurt valmis.

Sellest samast ma räägingi. Cool Esialgu liikmed ainult surisevad. Aga mingil müstilisel põhjusel oli vähe neid 50+ traktoriste, kel selja või liigesevalud poleks igapäevased olnud. Seda nähtust on uuritud ka läänes ja tulemus on sama: 50-60 loodud traktorite vibratsioon oli nii kõva, et see on kaks põlvkonda mehi muutnud invaliidideks. Alates 1970, kui kabiinid pandi puhvritele ja hakati kabiinidesse mikrokliimat looma, on vibratsiooni ja külmetuse kahjustusi juurde tulnud. Paraku ka eluskaalu, aga see on teise nutulaulu teema.
Vasta

(09-05-2017, 09:14 AM)52mees Kirjutas:  V6sa kirjutas:
Seega - ostke russ, saate teada, mis on nuss! Big Grin
Veetsin just eile tunnikese MTZ-52 kabiinis.

No see esimene lause on küll tõsi. Tööd traka teeb, aga kui vaja parandada siis see ikka tõsine nuss Big Grin .
Tund see ju noku näitus. Ise terveid päevi ringi lasknud ja alles siis käed ja jalad valutavad( vibratsioon nii kõva). Muidugi kohustuslikud on kõrvaklapid. Ilma pole mõtet sõita sest muidu varsti kurt valmis.
Nalja teete? 50-52 kabiinis pole nii hull kui 82 omas. Ja remondi kohapealt kõik mis peale küünlavahetuse,võtab kohe kõigil tati lahti..... Big Grin Kui nüüd lugeda ja kuulda remondi kohta. Pole seal hullu midagi,lihtsalt kättevõtmise asi. Inimene kes pole midagi suurt teinud,tema jaoks on isegi nina pühkimine jube kannatus ja katsumus..... Big Grin  Pange käed külge ja näete isegi,et ei ole see remont midagi nii hirmsat. Kõigil on ajudes mingi vale kolks sees..... sellest saab lahti kui kohe tööga pihta hakata. Tunnen ka ise,et olen laisaks läinud..... Big Grin  No soe aeg just alles algas.... järsku saan ka ise midagi tehtud.
Vasta

(09-05-2017, 08:59 AM)v6sa Kirjutas:  Veetsin just eile tunnikese MTZ-52 kabiinis ja ma saan täitsa aru, miks selles piinakambris pikki päevi veetnud mehed end surnuks jõid.....

Kunagi saavad sellised mehed medali ja nende auks hakatakse paraade korraldama.
Ma ka päris mitu tundi see nädal 52 kabiinis veetnud ja nüüd panen veel 53 käima ja hakkan puid vedama. Peale uue Volvo kabiinist tulekut on see ansambel ikka kõva laks.  Pole viina vajagi, ilma kärakata võtab tuikuma aga selliste konede seltsis üles kasvanule on hea nostalgialaks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(09-05-2017, 09:33 AM)Daff Kirjutas:  Kunagi saavad sellised mehed medali ja nende auks hakatakse paraade korraldama.
Ma ka päris mitu tundi see nädal 52 kabiinis veetnud ja nüüd panen veel 53 käima ja hakkan puid vedama. Peale uue Volvo kabiinist tulekut on see ansambel ikka kõva laks.  Pole viina vajagi, ilma kärakata võtab tuikuma aga selliste konede seltsis üles kasvanule on hea nostalgialaks.

Märkus õige.

Ma lähen nüüd häbenema, et aeg-ajalt üritan takistada inimestel end vigastamast.
Vasta

Huvitav kumb on kahjulikum tervisele, kas paar tunnikest tööd russi kabiinis või päevad otsa kontoris arvuti ees istumine?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Kas arvutitöökoht peaks ka russiga võrreldav olema? Stiilis herculese tekstikonsool kuskil ürgse mainframe küljes?

Sest tänapäevast arvutit tuleks millegi moodsama, kui russiga, võrrelda.
Vasta

(09-05-2017, 09:30 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(09-05-2017, 09:14 AM)52mees Kirjutas:  V6sa kirjutas:
Seega - ostke russ, saate teada, mis on nuss! Big Grin
Veetsin just eile tunnikese MTZ-52 kabiinis.

No see esimene lause on küll tõsi. Tööd traka teeb, aga kui vaja parandada siis see ikka tõsine nuss Big Grin .
Tund see ju noku näitus. Ise terveid päevi ringi lasknud ja alles siis käed ja jalad valutavad( vibratsioon nii kõva). Muidugi kohustuslikud on kõrvaklapid. Ilma pole mõtet sõita sest muidu varsti kurt valmis.
Nalja teete? 50-52 kabiinis pole nii hull kui 82 omas. Ja remondi kohapealt kõik mis peale küünlavahetuse,võtab kohe kõigil tati lahti..... Big Grin Kui nüüd lugeda ja kuulda remondi kohta. Pole seal hullu midagi,lihtsalt kättevõtmise asi. Inimene kes pole midagi suurt teinud,tema jaoks on isegi nina pühkimine jube kannatus ja katsumus..... Big Grin  Pange käed külge ja näete isegi,et ei ole see remont midagi nii hirmsat. Kõigil on ajudes mingi vale kolks sees..... sellest saab lahti kui kohe tööga pihta hakata. Tunnen ka ise,et olen laisaks läinud..... Big Grin  No soe aeg just alles algas.... järsku saan ka ise midagi tehtud.

No kohe nii karmilt Big Grin . See et parandamine paras n*ss, on nende vene kosude viga. Hiljuti tegin enda russi millel tuli vahetada sidur(oli kulund lihtsalt, no eks sidurivõlli simmer lasi ka läbi). Pooleks võttes tuli teine halb üllatus. Sidurivõlli otsanuudid nii kulunud, et adraga esimene kivi ja kõik. Muidugi et vahekasti kätte saada tuleb pool tarktorit pooleks lammutada. Krt miks pidi venelane nii tegema. Ega seegi veel kõik polnud. Rolleyes Esisilla väljavõtte hammakal laager katki. No tuli juba käigukast ka maha. Pakkus tagasildki üllatusi, nimelt oli üks kiil silla põhjas. Ei teadnud kust see tuli, ega huvitanudki sest kõik toimis. Siis olid KSP omad mured.
Nüüdseks ei viitsi seda aparaati pikka aega teha sest see raibe on närve piisavalt nässu keeranud. Vot tak. Tulge veel ütlema et ei viitsi remontida.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(09-05-2017, 16:18 PM)52mees Kirjutas:  Vot tak. Tulge veel ütlema et ei viitsi remontida.

No tore. Kui korda said siis peaks ju rõõmus meel olema. Nagu peale koolieksameid.... Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 28 külali(st)ne