planeta 2
#1

oskab keegi öelda kui palju tuleks planeta 2 silindripead maha treida, et minek nattukenegi paremaks läheks. Või on kellegil äkki mõni muu trikk varuks
Vasta
#2

u.2mm lase maha võtta.Kaane ja kolvi põhja vahele peab ruumi jääma u.1mm,et ei hakkaks detoneerima.
Vasta
#3

planetal kombeks tagasi lüüa, kas siis väntab kohe mõnuga?
Vasta
#4

Keera süüdet varajasemaks,mul lõi ka hilise süütega K-55 päris kenasti tagasi.Varajasema süütega pole enam mingit tagasilöömist.
Vasta
#5

tnx
Vasta
#6

heh..mina paneks ennem suure hammika ette st muudaks ülekannet kui hakkaks kohe hoogsalt viilima.
Vasta
#7

ja viiliga ei tasu üldse kaanekallale minna-siis vaata kohe kuskilt teine kaas...
Vasta
#8

treipink olemas
Vasta
#9

mis mõttega sa silindripead maha treid, seal peab ju sealt seest urgitsema hülsile toetuvat osa.

Silindrit treitakse ikka. Täpsemalt seda väljaulatuvat hülsiosa.
Aga tinatraadiga pead proovima palju ruumi silindripea ja kolvi vahele jääb kõige kitsamas kohas. Aga arvesta et kui lollisti teed või ahneks lähed siis nu*sid töötava masina ära, ja mitte keegi ei tunne sulle kaasa. Oma lollus.

Õnnestumine algab sellest kui mootor pärast töötab vähemalt samahästi.

EDIT: lasin Minskil maha võtta 1mm alles jäi ka 1 või 0.95mm
Vasta
#10

aga silindripead ju lihtsam ja ei tahaks riskida korraliku silindriga kui midagi peaks viltu minema
Vasta
#11

kuidas ta lihtsam on? Oled sa seda üldse lahti võtnud ja uurinud kuhu silindri peale see silindripea toetub?

Kui silindripead tahad niiväga treida siis on 2 probleemi: 1. Sa pead kuidagi selle treipingile kinnitama ja
2. sa pead kuidagi seestpoolt urgitsema

See kui sa sealt pealt seda tugevdusranti lihvid siis see ei mõju mitte kuidagi.

Lihtsam on silindrihülssi treida. Selle saab ilusti treipinki kinnitada ja siis lihtsa vaevaga ka veidi maha lihvida. 3 minuti töö.

Aga sinul ei soovitaks üldse seda ette võtta sest sa ei tundu üldse teadvat mis on kus. Las mootori muutmine jääda neile kes suudavad mõelda mida teha, kuidas teha ja kas üldse teha.
Vasta
#12

plaan oli teha nii nagu varem seda teinud olen
Vasta
#13

inimesed !!!!
ta tahab minekut paremaks aga mitte tipp kiirust paremaks ...seega oleks just targem jätta silinder rahule ja panna teistsugune hammakas Smile
Sest kui surve aste tõuseb kahe taktilisel siis lähvad madalad pöörded väga lahjaks ju =(
Vasta
#14

Planeta2 Kirjutas:plaan oli teha nii nagu varem seda teinud olen

ok, sel juhul ise tead kuidas tahad.

Seda pole ma varem kuulnud et surveastme tõstmine just kõrgematele pööretele väände viib aga njah... Ma mõtlesin alati et see just tõstab ainult kasulikku tööd - mida rohkem kokku surud seda rohkem tööd tehakse paisudes.

Muidu saab ka nii et tõstad väljalaset ja ülevoolu paksu vasktihendiga ülespoole(sellisel juhul peab muidugi hülssi veelgi rohkem pealtpoolt maha võtma), sisselaset viilida allapoole suuremaks(natuke rohkem kui selle alumise tihendi paksus), siis peaks teoreetiliselt vääne veelgi kõrgematele pööretele minema ja sellest siis tippvõimsus suureneb. Samas ka kulumine suureneb vastavalt pööretele(sitaks ühesõnaga). Peale tuleb panna külmem küünal, ülevoolukanalid voolujoonelisemaks teha.

Siis suurem karbuss või düüs, resonantskambriga(expansion chamber ingl.k) summuti, mis on vastavate pöörete jaoks ehitatud.

Kui tahad minekut paremaks siis saab pärast seda ülekannet muuta. Vaata ehk leiad poest korviga tsikli hammasratta või siis lased mingis metallitöökojas uue teha.


Ise tead mis teed, võibolla tegin ma arvestustes vea, kui midagi selle teksti järgi nüüd teed siis mina ei vastuta kuidagi

Põhimõtteliselt on nii et suuremate pöörete väände jaoks on vaja anda gaasidele rohkem aega liikuda.

Viies võimsuse kõrgematele pööretele aga kaotad igapäevasõidus mugavuse, võidad võimsuses.

EDIT: Unustasin mainida et selleks et midagi arvestatavalt paremaks läheks pead sa kogu kupatuse ära tegema õhufiltrist kuni summutini. Kui ainult ühte asja teed mõjub see vähe, kett on nii nõrk kui on tema kõige nõrgem lüli.
Vasta
#15

Tziklivend Kirjutas:Keera süüdet varajasemaks,mul lõi ka hilise süütega K-55 päris kenasti tagasi.Varajasema süütega pole enam mingit tagasilöömist.

See on nüüd küll suur uudis, et hilisema süütega lööb rohkem tagasi kui varajasemaga. Ma siiamaani arvasin koos oma jawaga ikka vastupidist
Vasta
#16

äkki oskad öelda kuidas teha resonantskambriga summutit või kust leida seda
Vasta
#17

selle kohta soovitan kasutada otsingut,pikalt juttu räägitud selle kohta
Vasta
#18

see on minu arust puhas lollus, et hilise süütega tagasi lööb ja varajasega mitte.
Säde peaks tekima umbes 3mm enne surnud seisu, plahvatamisega läheb aga aega..............
aga kui süüde hiline siis toimub säde peale surnud seisu ja tagasi lüüa ei saa, kui aga varajane, siis ei ei jõua kolv ülessegi, kui tekib säde>plahvatus ja iz-de puhul läheb mootor tagurpidi käima või oskamatu käimalööja jääb jalaluust ilma või saab väga haiget.
Nüüd sai midagi segast, aga nii peaks see olema.
Vasta
#19

ps jama on sul rohkem, sest siin on eelnevalt olnud juttu silindritest, kus püti kohta on ainult 1 summuti, sul on aga 2.


Planeta2 Kirjutas:äkki oskad öelda kuidas teha resonantskambriga summutit või kust leida seda
Vasta
#20

varasem süüde lööb tagasi ja korviga iz`i hammasratas ehk 16-18 hammast annab jõudu, soolo iz`i hammasratas 19-21 hammast annab kiirust juurde, on liikvel ka väiksemat reduktori hammasratast, kuid endale pole veel siukest saanud. ja kui eriti head tõmmet tahad, siis pane cz`i karburaator peale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne