Postitused: 61
Teemad: 2
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
11-05-2017, 19:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2017, 19:53 PM ja muutjaks oli
tets.)
Mure järgmine, Ford P100'l spidomeeter valetab. Mida kiiremini sõidan, seda hullemini valetab. Sajaga sõites (Gps'i järgi) on seieril 140, 110 juba pea 170. Uhke värk.
Auto juures tehtud niipalju, et vahetatud mootor ja käimar, samuti spidomeetriplokk (Sierra pealt). Eelneva auto peal eelmainitet kooslus funktsioneeris muretult.
Sai vahetatud spidoajami hammakat väiksema hambaarvuga hammaka vastu, kasu eimiskit. Tross on tuttuus.
Jah ma tean,et P100 on aeglasema ülekandega tagasild aga see nii palju mõjutada ei tohiks. Rehvid-rattad tehasemõõdus.
Postitused: 6,907
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Spidomeetri tööpõhimõte on selline, et ta valetabki protsendi võrra, mitte igal kiirusel 20 kmh võrra. vale differ ja sellega sobitamata rehvimõõt annab sellise tulemuse nagu naksti, pealegi näitavad peaaegu kõigi autode spidod juba tehaseväravast väljudes rohkem.
Pealegi on näidu allasaamiseks vaja käigukastipoolsele trossiotsale suurema hammaste arvuga hammasratast
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 5,366
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Tere!
Kui asi väga metsa siis võiks proovida seierit allapoole tuua. Kas päris täpseks saab aga täpsemaks ikka. On ka miinuseid...ja terveid asju ei lõhuta ka. Kui isu katsetada ja seierile kerge ligipääs,nalja pärast võib ju proovida.
T.
Postitused: 61
Teemad: 2
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
11-05-2017, 23:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2017, 23:21 PM ja muutjaks oli
tets.)
Vahepeal sain targemaks:
P100 peaülekanne 4.63, doonoril (tavaline Sierra) oli see3.11
Minu arunatuke ütleb mulle, et käigukastides on mingi vahe sees, just seal kiiruse seierini muundamise osas?
Või saan ma ikka valesti aru?
Postitused: 6,907
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Selle auto käigukast loeb kiirust otse väljundvõllilt, seega pead omale erinevate järgmiste komponentide ülekandearvude muutuste mõju selgeks mõtlema ja vastavad muudatused tegema.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Minu arust on jama kusagil mujal. Hammakate vale arv annab konstantse vale vastuse. Siin aga vale pidevalt suureneb.
Äkki käib vedav magnet vastu veetavat?
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Prindi spidole õige taust välja ja kleebi vanale peale.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 700
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
11
Odomeeter valetab ka ju siis!
Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Kahe tundmata päritolu ja kvaliteediga numbri alusel siin grupiviisiliselt heietada ja spekuleerida ei ole mõtet.
kõigepealt mõõdad korralikult (soovitavalt korduvate katsete seeriana) kogu reaalselt kasutatava kiiruste vahemiku ja koostad tabeli. Võimalik, et see tabel ütleb Sulle ise ära, mida vaja teha. St siinne praegune üks probleemipüstatus ilmselge mittelineaarsuse vaates kaob ehk korraliku mõõtmise järel ära.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 61
Teemad: 2
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
13-05-2017, 19:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2017, 19:29 PM ja muutjaks oli
tets.)
Sai siis sõidetud ja mõõdetud.
Spidomeetri järgi 50'ga sõites on tegelik kiirus 30, 100 pealt 65.
Gepsu järgi omakorda sõites 50'ga oli seieril 75 ja 100 pealt oli 155.
Jagatis enam-vähem siis 1,5.
Samuti uurisin Info-Autost selle hammaka kohta, VIN koodi järgi lausa. Originaal sellel autol on 22 hambaga, sellega valetaks praegusest veel rohkem.
Kardan, et see tigu mille pealt too hammakas veo saab on ka vale. Erinevatest Fordi foorumitest sain ka selle kohta vihjeid. Hammaka hind on ka meeldiv, 60 eurot, tigu teist samapalju ehk.
Jääb siis üle ratastega mängida. Originaalmõõt on sellel 185r14c, kuid tal on kaasas ka mingid laiaks keevitatud veljed millel on 205/75 r14 rehvid. Nendega pole kiiruskatseid teinud kuna on kasutuskõlbmatud.
Näppisin ka ühe spidomeetrit, nõel tuleb edukalt küljest ära ning saab endale sobivas asendis tagasi panna. Kõige lihtsam vist.
Postitused: 2,235
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
17
Puusalt pannes.Sõida sama tempoga nagu teisedki (ees taga)ja oled sellest jahmerdamisest prii.(punktualism on muidugi omaette teema)
Postitused: 6,907
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(13-05-2017, 19:10 PM)tets Kirjutas: Hammaka hind on ka meeldiv, 60 eurot, tigu teist samapalju ehk.
Oota nüüd natuke selle esindusse raha tassimisega! Ma olen selleaegsete Fordidega pool elu tegelenud, kindlasti kuskil sahtlis midagi lebab ja ootab kasutust. Hind sõbralik, 59.90 eurot
Kui tõsisemalt, siis lootusetult mööda peaülekandearvu ei saa kahjuks trossihammasrataste vahetamisega korrigeerida, viga vähendada saab. Hammasrattad on värvi järgi, iga ülekande jaoks erinev.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.