PiduriVOOLIKU valmistamine
#21

(15-05-2017, 09:06 AM)Walter Kirjutas:  Huvitav nii mõnigi varuosa- ja remondifirma pakub piduritorude valmistamise teenust ning TÜV punktid pole siiani ühtegi tagasi saatnud kui omavalmistatud piduriosadega auto. Mingi vaikiv kokkulepe või oodatakse esimene kabelimats ära?

Sa ajad ilmselt sassi piduritorud ja pidurivoolikud. Piduritorudega pole minuteada kusagil valmistamine ja TÜV probleemiks veel olnud. Voolikutega on vast ikka teine lugu kuna ühenduseks otsa valmistamise viis on teistsugune.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#22

(15-05-2017, 14:45 PM)nustu826 Kirjutas:  
(15-05-2017, 09:06 AM)Walter Kirjutas:  Huvitav nii mõnigi varuosa- ja remondifirma pakub piduritorude valmistamise teenust ning TÜV punktid pole siiani ühtegi tagasi saatnud kui omavalmistatud piduriosadega auto. Mingi vaikiv kokkulepe või oodatakse esimene kabelimats ära?

Sa ajad ilmselt sassi piduritorud ja pidurivoolikud. Piduritorudega pole minuteada kusagil valmistamine ja TÜV probleemiks veel olnud. Voolikutega on vast ikka teine lugu kuna ühenduseks otsa valmistamise viis on teistsugune.

Ma ei saa sellest teemast aru, miks on vaja kõiki asju serifitseerida-akrediteerida-sildistada-pedereerida-jne ... pidurivoolik on tavaline survevoolik, vastab kindlatele normidele nii vooliku enda, kui otste osas ... masendav nõukogude riik ... hyrdoscandia on kindlasti võimeline vastava vooliku valmis vorpima, ära ainult maini, et sul seda pidurisüsteemis vaja on.

Ise nägin keppi turboõlituse voolikuga, lõpuks sain mina oma voolikujupatsi tehtud ja seda 10(kümme) korda odavamalt, kui Silber pakkus. Minu eesmärk oli siis raha kokku hoida.

Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Vasta
#23

(16-05-2017, 10:43 AM)dad Kirjutas:  Ma ei saa sellest teemast aru, miks on vaja kõiki asju serifitseerida-akrediteerida-sildistada-pedereerida-jne ... 
Ei olegi vaja. Tuleb mokk maas hoida ja tegutseda. Seadus aga on seadus ja kui selle üle arutada soovitakse, siis oleks targem riigikokku minna.
Mina igastahes keeldusin kundel käsipiduritrosse paikamast. Ta üritas mulle küll selgeks teha, et olen argpüks ja tema ju on teinud. Siiski jäin endale kindlaks ja ütlesin, et paigaldan ainult tehase trosse.

hp
Vasta
#24

Absoluutselt nii ju ongi. Läheb aeg edasi ja hakkab ninnu-nännu-abitu vingumine pihta, et mul on dzonndiirile vaja voolikut ja seda saab ainult sealt poest, kust masina ostsin...
Saab suurtele masinatele hüdrosüsteemidele pressitud, saab ka väikestele, isegi piduritele. Ja ärge tulge mulle rääkima mingist kuradima spetsiifikast, põhimõte on kõik sama - libisemisvastaseks töödeldud toru voolikusse ja hülss peale ning pressi alla.
...või mingitest nõuetest...
 jah, on nõuded ja igal voolikul on ka kirjas tema survetaluvus, millest edasi on tegelikult veel omakorda jolk-palki maad rõhku enne, kui asi pauguga lõhkeb või hülss otsast lendab. Numbreid tunneme kõik või vähemalt peaksime tundma.
Korralik hüdrovoolik kannatab rohkem survet, kui misiganes auto pidurisüsteemis tekitada jõutakse.
Muide, on masinaid, millede süsteemides kasutataksegi ka hüdrovoolikuid ja täpselt samasuguseid, milliseid nendele masinatele paigaldatud tõstukitelgi. Seal rõhud suuremad, kui mingid hädised 150 baari.
Vasta
#25

Vanu otsi ma ei kasutaks, vaid kui muud enam tõesti üle ei jää, laseks kellelgi komplektid valmistada.
Elastse kõrge servetaluvusega vooliku leiaks nähtavasti ka. Baltflex, Hydroscand, Hansaflex..
 Testimiseks on ka igasugused käsipressid ja hüdraulilised vahendid juba ammu leiutatud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne