Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Tänan kiirete vastuste eest. Ma mõtlesin et võtan selle õlaku eest ära, ei hakka siis roolivarrast väänama ja lihtsam majandada, aga jääb võtmata siis.
Need kaeluse poldid on jah veits ära kobrutanud, saab lõbus olema. Eile lasin kõvasti sussu peale neile, äkki saab lahti täna.
Kui juba küsimiseks läks, siis mis ollust sinna reduktorisse valada?
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Parem kui saad 10.9( või mis ta oli) tugevusega poldid. Ainuke koht mis võib jooksma hakata on rattavõlli( see kuhu kinnitad ratta
) sk-tihend. Võll aja jooksul nii ära kulunud tihendi kohalt, et ei peagi. Muidugi teine koht on see suur " ring" . Sinna pane tihend koos silikooniga sest ei tea kui kõverad pinnad võivad olla. Õliks võid panna vana hea TEP-15.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
(20-05-2017, 19:15 PM)52mees Kirjutas: Tere, järjekordne probleem. Nimelt tahab mootor minna liiga pöördesse. Viga tuli järsult. Tühikäik ok, aga täispöördeid on umbes kõrva järgi 2500, kuigi peaks olema ainult 1850. Mõtlesin et plunsu max asendis kinni aga ei. Tundub nagu oleks regulaatoris viga. Oskate midagi pakkuda?
Nii, nii. Ise küsin, ise vastan. Aitas regulaatoris selle suurema vedru pikemaks tegemine. Ja lisaks küttekoguse maha keeramine.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Külgülekannet remontides (laagrid olid õhtal) sai orig. poltide asemele visatud sisekuuskant poldid. 12.9 tugevusega. Aga jah, nagu ksf. Talupuig ütles, siis need 19mm polte on paha keerata seal.
Almost Again
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Palju 52 esisild võiks kaaluda?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
(22-05-2017, 19:35 PM)saarrand Kirjutas: Palju 52 esisild võiks kaaluda?
Pakun et umbes 130-180 kg.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
(24-05-2017, 16:06 PM)saarrand Kirjutas: (22-05-2017, 22:04 PM)52mees Kirjutas: (22-05-2017, 19:35 PM)saarrand Kirjutas: Palju 52 esisild võiks kaaluda?
Pakun et umbes 130-180 kg.
Õige vastus on, koos ratastega ja käigukasti väljavõttega 370 kg.
Kui hakata vaatama, siis võib 370 kg täiesti realistlik olla. Rattad 90-100 kg, väljavõte 20-30 kg ja ülejäänud sild siis 240 kg. Noh natuke panin siis kaaluga puusse, ainult 100 kg
. Tegelt mõtlesin et tahad ainult silla kaalu.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Malmi seest saab üldjuhul murdunud tiku kätta mutri otsakeevitamisega, läbi mutri siis. Vahepeal mingit õli-petroolisussu ka ja jälle nõkanõka kuni tuleb. Mutreid peab tavaliselt olema oluliselt rohkem kui üks
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Küsimus
Kas keegi on puurinud esisilla prussi alla sellele nn klotsile hüdrorooli kinnituse jaoks auke ja need keermestanud. Ehk oskab öelda, mis poldid sinna panna ja kui sügavad augud tuleb puurida.
Olen kuulnud jutte, et kui läbi puurid, siis hakkab õli välja voolama ja ei saagi pidama. Lähiajal võtan silla laiali ja peab selle töö ette võtma.
Võib ka pakkuda tegijat, kes selle töö ära teeks tasu eest.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
To Kult. Kui tahad polte pikemalt keeramise jaoks näha, võta siis juba ülejäänud püstak ka maha. Loodan et saad aru mida mõtlen. Kinni käib kahe poldiga, mille sa juba oled lahti keeranud( piltide järgi vaadates) . Seal peaks olema kaks keermestatud auku, kuhu paned need samad poldid ja hakkad keerama. Kindlasti hakkab sealt õli tulema, niiet pane kauss alla. Tuli segane ja pikk jutt aga loodetavasti said aru. Pärast võin anda sinna käiva o-rõnga mõõdu.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Kuidas oleks kõige lihtsam moodus mtz-50 pooltelje välimist laagrit vahetada. Kuidas saaks vana laagri kätte. Ei taha päris laiali lammutama hakata. Muidu saaks vastu ratta rummu koputades välja, aga kuidas pärast diffri blokeeri värk tagasi saada paika.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
28-05-2017, 12:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2017, 12:19 PM ja muutjaks oli
52mees.)
Seal hülsi ligi peaks olema kaks keermestatud auku. Tavaliselt on need sodi täis ja ei näe. Soovitan võtta mingi oraka ja katsuda läbi, ehk leiad.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.