Küsimused t-25A-1 kohta

(28-05-2017, 15:29 PM)SiimL Kirjutas:  Tere

Vanematüübi 25ega selline probleem ,et läheb käima, ja sureb koheselt välja. Peale seda ta enam starteri abiga käima ei lähe, ainult vedades. Milles võiks probleem olla?

 Su süntomid vihjavad mulle vähemalt, et sul on vanatüübi t25 masinal ka vanatüübi d21 mootor. Sealhulgas ka vanatüübi kütusepump peal. Viimane on sul kutu. Sarnaste süntomite järgi, et  sureb kohe välja vihjaks et pumba alumine kahe kahvliga võll kutu - remontida ei anna pole juppe.

Ise prooviks teist kütusepumpa esimesena. Seejärel  otsiks mõne mehaaniku, kes targem.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Täna sai proovitud käivitamise hetkel kütust peale pumbata, oh ime läks pumpamise abil käima, kuid siis ka üsna vaevaliselt. // Tundub ,et pumbas asi ongi.
Vasta

Vana tüübi 25el roolilõtk maru suur, annab seda kuidagi natuke vähendada?
Vasta

(02-06-2017, 18:56 PM)SiimL Kirjutas:  Vana tüübi 25el roolilõtk maru suur, annab seda kuidagi natuke vähendada?

Kulunud detailid tuleb remontida/asendada.
Vasta

Otsi sellist kahekäigulise trapetskeermega pronksmutrit ja võlli roolikarpi.CNC pingi mehed sunnikud ei taha seda teha...
[Pilt: 1]
Vasta

(02-06-2017, 21:06 PM)pen.skar Kirjutas:  Otsi sellist kahekäigulise trapetskeermega pronksmutrit ja võlli roolikarpi.CNC pingi mehed sunnikud ei taha seda teha...
[Pilt: 1]
Võimalik ka tavapingis teha.
   Ps.tõsise huvi korral.
Vasta

(02-06-2017, 21:32 PM)_rein_ Kirjutas:  
(02-06-2017, 21:06 PM)pen.skar Kirjutas:  Otsi sellist kahekäigulise trapetskeermega pronksmutrit ja võlli roolikarpi.CNC pingi mehed sunnikud ei taha seda teha...
[Pilt: 1]
Võimalik ka tavapingis teha.
   Ps.tõsise huvi korral.

Rein kui neid tegema hakkad, siis minukäest võid saada tehase mõõtmetes uue puksi mõõtude võtmiseks.  Mul kirjutuslaua peal paberi raskuseks teine Big Grin

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Raskuseks võid midagi ilusamat panna,puks müü kõva raha eest maha.
   ps.Eks ilu on vaataja silmades.
Vasta

Selle mutri tavaline remondivõte on kokkupressimine.
Võllil lõigatakse keere üle ja kui mutter võlli otsa keerata peab alla ja peale treima kaks seibi ja siis mutrit pressi all lühemaks suruma kuni on tunda et hakkab raskelt käima.
Niimoodi saab seda teha paar korda ja kestab aastakest 4-5.
Vasta

(03-06-2017, 13:28 PM)2715 Kirjutas:   kestab aastakest 4-5.

Kas selle aja jooksul kasutatakse traktorit iga päev 10-12 tundi või paar tundi kuus? Wink

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Õhtust

Järgmine probleem, sai vahetatud kütusefilter, tehtud puhtaks settepott, kütusepaak tühjaks lastud ja uus voolik pandud, mis mootorisse kütuse viib. Nüüd peale seda käima ei lähe, kui käsipumbaga pumbata siis on tunne nagu poleks mingisugust survet taga.

// Sai ka pikalt käima veetud. Suitsu viskas algul korraks, kuid siis enam mitte.
Vasta

Esiteks aja õhk välja, sellest on siin pea igas t-25 kütuse teemas vist jahutud vähe otsimist ja tead täpselt kust ja mida keerata. 
Teiseks, kontrolli küttemajanduse tihendid üle, filtripottide ülemised tihendid üsna probeelsed kohad ja peenfiltri varre/pulga pealne kummitihend, kui sobivat ei leia, lõikad kütusevoolikust või mingi vana lohvi ventiilist sobiva ja mõneks ajaks rahu majas.
Vasta

No sai aetud ka algul seda õhku välja, tihendid said kõikidesse kohtadesse uued mida näpitud sai, see peenfiltri tihend jumala ok.
Vasta

(17-06-2017, 23:30 PM)SiimL Kirjutas:  No sai aetud ka algul seda õhku välja, tihendid said kõikidesse kohtadesse uued mida näpitud sai, see peenfiltri tihend jumala ok.

Enne hakkab jaanalind kuldmune munema, kui tihendid pidama esimese korraga.

Ma panin ise ka kõik tihendid  uued. Kuid tegelt ei pruugi alati olla tihendid. Kas sa vahetasid ka mõned torud? või võtsid lahti mõne. Kui lahtivõtsid siis juhtub tavaliselt, et värvi tükike läheb vahele ja ei hakka tööle.

Käsipumbaga pumbades, et pehme pumpamine on, see näitab esimesena märki, et sul on õhk süsteemis. Hakka harutama järjest. Tavaliselt mõni stutser pole korralikult kinni või vooliku ots/toru ots on vigane - laseb läbi.

Nb kui sul õhutust peal pole, siis keera settepottide pealt tagasivool korra lahti ja pumpa potid täis :Big Grin

NB 2
Sai siin ka ühe elukaga ise jännatud, krt närvi ajas mustaks kõik 20x üle käidud ja tulemus oli see, et masin ei tahtnud käima minna peale remonti enam, kui paagis oli pool paaki kütet. Kui rohkem siis hüppas kohe käima.  Seega sorry kui sul närv must siis soovitaks esimesena ka paak kütet täis panna.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(17-06-2017, 22:20 PM)SiimL Kirjutas:  Õhtust

Järgmine probleem, sai vahetatud kütusefilter, tehtud puhtaks settepott, kütusepaak tühjaks lastud ja uus voolik pandud, mis mootorisse kütuse viib. Nüüd peale seda käima ei lähe, kui käsipumbaga pumbata siis on tunne nagu poleks mingisugust survet taga.

// Sai ka pikalt käima veetud. Suitsu viskas algul korraks, kuid siis enam mitte.

soe soovitus,pane miskid asisem lääne filter peale.need muidugi tihendi poolelt käsipumbaga antavat survet ei kannata sülitab tihendi vahelt välja.kolm korda k......n ja siis enam väga ei pumbanud.mul muidugi ka ümber ehitatud ja pumbast tagasivool läheb otse paaki mitte pealevoolu.eespool pildid värgid olemas minu tehtust.
Vasta

(18-06-2017, 10:08 AM)muska71 Kirjutas:  soe soovitus,pane miskid asisem lääne filter peale.need muidugi tihendi poolelt käsipumbaga antavat survet ei kannata sülitab tihendi vahelt välja.kolm korda k......n ja siis enam väga ei pumbanud.mul muidugi ka ümber ehitatud ja pumbast tagasivool läheb otse paaki mitte pealevoolu.eespool pildid värgid olemas minu tehtust.

Mis mõttes ei kannata survet?  Kui lõi tihendi vahelt välja, siis ei olnud korralikult kinni. Sest ei ole vahet, kas pumbata käsipumbaga või annab toitepump selle pool atti survet - ühtemoodi määrab töörõhu surveklapp KSP tagasivoolus.
Vasta

(17-06-2017, 23:50 PM)unimüts Kirjutas:  
(17-06-2017, 23:30 PM)SiimL Kirjutas:  No sai aetud ka algul seda õhku välja, tihendid said kõikidesse kohtadesse uued mida näpitud sai, see peenfiltri tihend jumala ok.

Enne hakkab jaanalind kuldmune munema, kui tihendid pidama esimese korraga.

Ma panin ise ka kõik tihendid  uued. Kuid tegelt ei pruugi alati olla tihendid. Kas sa vahetasid ka mõned torud? või võtsid lahti mõne. Kui lahtivõtsid siis juhtub tavaliselt, et värvi tükike läheb vahele ja ei hakka tööle.

Käsipumbaga pumbades, et pehme pumpamine on, see näitab esimesena märki, et sul on õhk süsteemis. Hakka harutama järjest. Tavaliselt mõni stutser pole korralikult kinni või vooliku ots/toru ots on vigane - laseb läbi.

Nb kui sul õhutust peal pole, siis keera settepottide pealt tagasivool korra lahti ja pumpa potid täis :Big Grin

NB 2
Sai siin ka ühe elukaga ise jännatud, krt närvi ajas mustaks kõik 20x üle käidud ja tulemus oli see, et masin ei tahtnud käima minna peale remonti enam, kui paagis oli pool paaki kütet. Kui rohkem siis hüppas kohe käima.  Seega sorry kui sul närv must siis soovitaks esimesena ka paak kütet täis panna.

Täna sai veel tihendid ka üle vaadatud, tunduvad okeid. Jah vahetasin ühe toru mis viib kütuse mootorisse paagist.

Sai ka õhk välja aetud kuid kasu ei midagi. Keerasin tagasivoolu toru lahti ja pihustite torud, kui starterit anda peaks ju sealt kütus tulema? Ma ei ole just kõige targem selle alal aga kütust ei tulnud. Sai proovitd järjekordselt käima vedada, kuid ei miskit suitsu ei viska grammigi. // Sai ka paak ääreni täis pandud, tundub ,et kasu pole Big Grin
Vasta

(18-06-2017, 13:34 PM)v6sa Kirjutas:  
(18-06-2017, 10:08 AM)muska71 Kirjutas:  soe soovitus,pane miskid asisem lääne filter peale.need muidugi tihendi poolelt käsipumbaga antavat survet ei kannata sülitab tihendi vahelt välja.kolm korda k......n ja siis enam väga ei pumbanud.mul muidugi ka ümber ehitatud ja pumbast tagasivool läheb otse paaki mitte pealevoolu.eespool pildid värgid olemas minu tehtust.

Mis mõttes ei kannata survet?  Kui lõi tihendi vahelt välja, siis ei olnud korralikult kinni. Sest ei ole vahet, kas pumbata käsipumbaga või annab toitepump selle pool atti survet - ühtemoodi määrab töörõhu surveklapp KSP tagasivoolus.
no on vahe.paagist tulev voolik oli oma lohakusest vasta rihma augu sisse söönud ja keset põldu minestas.filtriö peal tuulutus mutter lahti ja õhku välja ajama ja mingil x hetkel purskaev küljepealt just viimase õhugrammi välja laskmisel.lõpuks keerasin korgi juba varakult kinni ja lõpetasin käsitsi pumpamise.pihstitoru lahti ja starterit,küte hakkas suht ruttu tulema ja läks isegi ühe pütaga käima.2-3 korda käsipumpamine lõppes purskaevuga,lükkas külgepidi tihendi vahelt välja.kuna potsik plast siis tuleb mõistusega pingutada mitte toore jõuga.käivitub poolest pöördest akult.
Vasta

Mis filter Sul kasutusel on?

Tavaline 296 on ju soones tihendiga... Samamoodi MB filter.
Vasta

(18-06-2017, 15:17 PM)SiimL Kirjutas:  Sai ka õhk välja aetud kuid kasu ei midagi. Keerasin tagasivoolu toru lahti ja pihustite torud, kui starterit anda peaks ju sealt kütus tulema?

Siis ju järelikult õhk sees kui kütust ei tule. Filtripoti ikka kütust täis valasid? 

Esimene teema mis googlist ette viskas
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=29416
Kuna seal jäi lahtiseks, et kumb see parem või õigem variant siis on, kas pumba peal olev polt või siis pihusti mutter, siis ise toimisin nii, et kõigepealt pumba polt, kui sealt õhk väljas, siis pihusti mutter.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 18 külali(st)ne