Postitused: 2,834
	Teemad: 116
	Liitus: May 2004
	
Maine: 
29
	 
	
	
		Probleem trimmeriga -- Partner Colibri 2+
Käima läheb vaid põhjagaasiga, külmast peast tühikäik puudub, täisgaasil hakkab puterdama nö. ei lähe pöördesse korralikult.
Kompresioon on olemas.
Olen vahetanud küünla, regullinud süütepooli vahet, panin sisse värske bensiini.
Milles võib veel probleem olla?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,374
	Teemad: 9
	Liitus: Feb 2010
	
Maine: 
13
	 
	
	
		ja tasub ka karter bensiini täis valata, kangesti meenutab väheke ka väntvõlli tihendi ikaldumist, kui bensiin läbi poeb tihendi vahelt siis tihendi vahetus kui ei poe, siis võib järeldada, et tihendid on korras...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,834
	Teemad: 116
	Liitus: May 2004
	
Maine: 
29
	 
	
		
		
		
		10-07-2017, 18:26 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2017, 18:30 PM ja muutjaks oli 
tõnn.)
 
	
		Sain selle üleaedselt naabrimehelt, kuna käima ei läinud.
Kahjuks eelmise küünla värvi salvestanud mällu, kuid kindlasti polnud ta must ega valge.
Kuidas stoperdada mootorit, et hooratast lahti keerata?
Kõik tihendid tuleks vist ära vahetada, kui nad hirmkallid pole?
Kompressiooni testisin käega, nöörist tõmmates, popsub, päris kohv ei ole.
Kuigi poes öeldi, et kompressiooni viga on ja müüdi uus, akudega husqvarna, alati on kasulikum uus müüa, kui rõngaste ja tihenditega jamada.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 7,113
	Teemad: 61
	Liitus: Jul 2012
	
Maine: 
99
	 
	
	
		Taluja vihjab ilmselt, et avamiseks peaks kasutama hooratta paigalseisuinertsi?
	
	
	
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 11
	Teemad: 20
	Liitus: Dec 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Mis aine oleks effektiivne võsalõikaja silindripeale ja kolvile töö käigus ladestunud nõe (ilmselt liiga "õlise" segu kasutamise tulemus) lahti leotamiseks ? Kuna hetkel on pakutud ainult kolvirõngast Partner B422x-ile, siis peab kolvi / silindripea kuidagi puhtamaks saama...
Aitäh.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,826
	Teemad: 71
	Liitus: Aug 2009
	
Maine: 
26
	 
	
	
		trimmeri pea sees ühe kohapeal jõhv kokku sulanud,lahti saamiseks tuli korralikku jõudu kasutada.mis võib põhjustada?jõhv oli lahedalt sees.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,282
	Teemad: 48
	Liitus: Sep 2007
	
Maine: 
12
	 
	
	
		 (12-07-2017, 22:21 PM)daloc Kirjutas:  Mis aine oleks effektiivne võsalõikaja silindripeale ja kolvile töö käigus ladestunud nõe (ilmselt liiga "õlise" segu kasutamise tulemus) lahti leotamiseks ? Kuna hetkel on pakutud ainult kolvirõngast Partner B422x-ile, siis peab kolvi / silindripea kuidagi puhtamaks saama...
Aitäh.
Lahustit kasutan.
	
 
	
	
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 81
	Teemad: 4
	Liitus: Jul 2014
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Mul tikkus ka bauhofi 4takti imetrimmer uuena reduktorit tuliseks ajama. Midagi päris ära ei sultanud. Lisasin määret iga kord kui tankisin, umbes 10tunniga kulus sisse ja nüüd kergelt soe ainult.
Jõhv sulab tõesti vahest natuke kinni, tundub, et kui lõdvalt peal ja tihedat rohtu lasta.
Juhul kui keegi plaanib mainitud bauhofi trimmerit osta, ei soovita mingil juhul, hullemat jura pole olemas.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,374
	Teemad: 9
	Liitus: Feb 2010
	
Maine: 
13
	 
	
	
		Ega tavalise trimmeri reduktor läheb ka tuliseks kui hoolsalt ei pese seda puhtaks rohust mis sinna koguneb. See rohi takistab korralikult jahutust... Korra on omalgi jõhv kokku nagu sulanud, aga ei tea mis tegelikult toimus, kuna reduktor ei olnud kuum.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,826
	Teemad: 71
	Liitus: Aug 2009
	
Maine: 
26
	 
	
	
		eile tõstsin garagest vileuue muruniiduki välja mis ostetud 2015 ja samast aastast ka bens sees ja paak oli täis.mõned korrad pumpamist küte üles ja pill laulis muldvana bensuga 95.naine sai vist ka kogu aja üle käia paagitäiega.