Äi teadis rääkida, et see võll olla tal seal enne juba vabalt edasi-tagasi liikunud, tõsi päris ära pole seda enne võetud. Ilmselt tuleb igaks juhuks siiski käigukast läbi traalida.
Niisiis, tänane kasti põhja traalimine andis tulemuseks: mutter, stopper, veel üks mutter ja lukustusseib. Täna polnud mahti rohkem toimetada, ehk järgmine nädal leiab aega asi kokku panna.
Uuriksin , kas keegin on kasutanud 6/2 klappi https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Oleks vaja üks lisaväljavõte teha. Paneksin lüliti, et muuta hüdrojagaja ühe kangi funktsionaalsust. Näiteks,et liigutan rippsüsteemi keskmise kangiga, kui vajutan lülitit saan kohe sama kangiga näiteks peatõmmitsa asemele pandud silindrit liigutada. Sama asi peaks ka vastupidi töötama. Vb on kellegil praktiline kogemus olemas .
Sellise eesmärgiga neid klappe kasutataksegi. Teine laialt levinud funktsioon on veel ujuvasendite tekitamine neile jaotitele, millele tehniliselt on keeruline ujuvasendit sektsiooni sisse paigaldada - näiteks on-off tüüpi otserakenduvate solenoididega jaotid
(02-11-2016, 20:28 PM)meli666 Kirjutas: Oskab keegi öelda, mis asi fikseerib T-40 jõuvõtuvõlli lülituskangi asendid?
Küljelt lähe niiöelda varras sisse, mille otsas kahvel. Kahele poole siis keskel olevast neutraalasendist lülitused.
Aga probleem selles, et jõuvõtuvõlliga töötades "kõnnib" kang veoasendist neutraalasendisse.
Punasega märgitud 36, 37 on fiksaatorid ja nende vedrud. Need asuvad sisemise rõnga sees radiaalselt.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Ehitan purustajat aga traktor ise teises Eesti otsas. Uuriksin ,et mis see traktori laius on originaal rehvidega tavapärases asendis rehvi välimisest servast. Siis uurisin veoaisa kuuli läbimõõtu ja standard võlli läbimõõtu, mis veoaisa kuulist ja peatõmmitsa kuulist läbi läheb. Veel huvitaks standard mõõdud haakeriista kolmepunkti kinnitustele. Pst huvitaks kinnituste laius ja peatõmmitsakinnituse kõrgus. Aiste kuulidest läbiva telje suhtes.
(11-07-2017, 10:22 AM)Laurimetall Kirjutas: Ehitan purustajat aga traktor ise teises Eesti otsas. Uuriksin ,et mis see traktori laius on originaal rehvidega tavapärases asendis rehvi välimisest servast. Siis uurisin veoaisa kuuli läbimõõtu ja standard võlli läbimõõtu, mis veoaisa kuulist ja peatõmmitsa kuulist läbi läheb. Veel huvitaks standard mõõdud haakeriista kolmepunkti kinnitustele. Pst huvitaks kinnituste laius ja peatõmmitsakinnituse kõrgus. Aiste kuulidest läbiva telje suhtes.
(11-07-2017, 10:22 AM)Laurimetall Kirjutas: Ehitan purustajat aga traktor ise teises Eesti otsas. Uuriksin ,et mis see traktori laius on originaal rehvidega tavapärases asendis rehvi välimisest servast. Siis uurisin veoaisa kuuli läbimõõtu ja standard võlli läbimõõtu, mis veoaisa kuulist ja peatõmmitsa kuulist läbi läheb. Veel huvitaks standard mõõdud haakeriista kolmepunkti kinnitustele. Pst huvitaks kinnituste laius ja peatõmmitsakinnituse kõrgus. Aiste kuulidest läbiva telje suhtes.
Positsioon 12 olev õlitoru kinnitub hüdropumba külge stutseri vahendusel. Minu T-40-l ajab selle õlitoru juurest (pumba poolsest otsast) parasjagu õli välja. Ma eeldan, et sellel stutseril on tihend ka ikka all, mille vahetamisel leke peatub. Õigus?
Vabandust, mu eelmine postitus oli veidi ebatäpne.
Nimelt, õli ei leki mitte stutseri ja õlitoru vahelt (lisatud joonise järgi seal tõesti tihendit pole), vaid stutseri ja õlipumba vahelt. Kas selle stutseri ja õlipumba vahel tihend on, ei saa antud joonise järgi aru. Kindlasti mõni kaasfoorumlane oskab kommenteerida.
Õlipumba külge kinnitud ju nelja poldiga ja seal vahel vist on kummist rõngas.
Et vältida mööda rääkimist tee joonisele mingi märge või nool. Vaata ise järele, saad kiiremini teada.
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2017, 19:13 PM ja muutjaks oli tcumen.)
Õlipumba külge kinnitub nelja poldiga klapp, mis peab tagama roolivõimendile õlisurve. Nende kahe vahele käib tõesti rõngastihend.
Õlitorud ühendatakse klapi korpusesse keermega kinnituvate stutseritega, mille korpusepoolses otsas on ka tihendid.
Miks see joonisel ei kajastu, ei tea.