07-09-2017, 09:01 AM
Mina rekkajuhina võin ju rooli rabada paremale kraavi suunas. Siis saad müksu "Opeli" paremasse tagumisse nurka ja ikka lendad vastassuunda. On Sul rattad välja keeratud või ei ole.
(07-09-2017, 09:01 AM)ZIL 131 Kirjutas: Mina rekkajuhina võin ju rooli rabada paremale kraavi suunas. Siis saad müksu "Opeli" paremasse tagumisse nurka ja ikka lendad vastassuunda. On Sul rattad välja keeratud või ei ole.
(08-09-2017, 08:46 AM)hulgus Kirjutas: ....Veidi on küll seadust muudetud, et vöötraja ees ootava inimese ees ei pea seisma jääma. Üle vöötraja peab laskma inimese, kes on tee ületmist juba alustanud st. astunud vöötrajale. Kui koolijütsid seisid aga kõnniteel ning polnud ühe jalaga vöötrajale astunud siis otseselt pole kohustust üle lasta. Viisakas muidugi oleks kui kõrval reas auto on juba peatunud. Kui aga jalakäijad olid juba vöötrajal ja teised juhid vahetult nende eest läbi sõitsid on muidugi teine lugu.
Kaherealine tänav, asula piiril (Tartu, Riia tn ringile minev suund), mina esimeses reas peatun, et jalakäijad, napp üle meetri koolijütsid üle lasta.
Vasakus reas tuleb 4 (neli!) autot, kes hoogu vähendamata tähistatud ülekäigurajal mööda tuhisevad. Krooniks keerab selja tagant välja veel 5.-s kes mõistmata mis toimub üritab ka mööduda. Kui juhiukse pärani lükkasin, et vihjata lastele ülekäigurajal, kes minu auto ees ootasid, siis jäi küll seisma, aga signaaliga. Hea, et jõmmidele olid sõnad peale loetud, tulid ettevaatlikult. Aga mis siis kui...?
Vöödid on, märgid on, kas vahepeal on LS muudetud, et õhtusel tipptunnil pole vaja jalakäijatele teed anda?
(08-09-2017, 09:38 AM)mossepower Kirjutas: Aga viimasel ajal üks asi millest mina aru ei saa on see, et ratta seljas jalgratturitele antakse teed reguleerimata ülekäiguraja ületamisel autode poolt kuigi autodel on eesõigus. Olen ka sellel teemal vestelnud mõne juhiga ja osad leiavadki et see võiks olla elementaarne viisakus. No siis võiks ju peateel auto anna teed märgi alt tulevatele teistele autojuhtidele ka viisakusest teed anda, mitte ülbelt peateel sõitma. Liikluseeskirjad on loodud ikka liikluse reguleerimiseks ja sujuvaks liiklemiseks ja tuleks ikka nendest lähtuda, mitte sellest mis tundub kellegile viisakas.+1.
(08-09-2017, 03:05 AM)viplala Kirjutas: WingWingWing
(08-09-2017, 22:39 PM)v6sa Kirjutas:(08-09-2017, 03:05 AM)viplala Kirjutas: WingWingWing
Saad ju ise ka aru, et vasakule välja pööratud ratastega autos vasakpööret oodates määrab juba puhas füüsika, et Sa lihtsalt pead vastutulijale ette liikuma, kui miski Su kaarikut tagant tõukab. Otseasendis esiratastega on fifti-siksti võimalus, et vastusõitjaga kokku ei põrkagi. Minu arust päris hea võimalus.
Aga sellest muust jurast gaasi ja pedaalide kohta ei saanudki aru. Päevad?
(09-09-2017, 00:36 AM)viplala Kirjutas:(08-09-2017, 22:39 PM)v6sa Kirjutas:(08-09-2017, 03:05 AM)viplala Kirjutas: WingWingWing
Saad ju ise ka aru, et vasakule välja pööratud ratastega autos vasakpööret oodates määrab juba puhas füüsika, et Sa lihtsalt pead vastutulijale ette liikuma, kui miski Su kaarikut tagant tõukab. Otseasendis esiratastega on fifti-siksti võimalus, et vastusõitjaga kokku ei põrkagi. Minu arust päris hea võimalus.
Aga sellest muust jurast gaasi ja pedaalide kohta ei saanudki aru. Päevad?
Proovi ennast kujutada hästi koheva ja hästi kõrge pilve peal istumas, hästi suure punase näpuga vibutamas kõikjale enda all laiuvale Eestimaale, tema teedele ja juhtidele. Ja sealt ülevalt tuleb eksimatu hääl... kõik te saamatud, kes te vasakpöörde ajal rattaid vasakule väljakeeratuna hoiate, olete mõtlemisvõimetud oinad. Ja nüüd vaata peeglisse, tegelt tahavaate omasse, siis kui näiteks tööle või poodi sõidad ning mõnel ristmikul toppama jääd enne vasakpööret... vaata hoolega kuhu su rooliratas näitab enne keeramist... Aga mis siin ikka vaielda. Internet ongi ideaalide pärusmaa.
(09-09-2017, 00:45 AM)zazik Kirjutas: Lamba jutt.
Vasakpöörde ootel rataste otse hoidmine, libedal katkendlik pidurdamine (vajadusel piduri vabastamine auto juhtimiseks) jms. taolised juhtimisvõtted ei ole mitte midagi st. i jaoks peaks need olema kenasti ja elementaarsed.
lugeda, et muidu tihti asjalike postitustega silma paistnud ksf. arvab, et seda on. Kangesti jääb tänapäevaste "autojuhtide" e mulje (sõitsin kraavi, sest ABS läks katki).
(07-09-2017, 09:01 AM)ZIL 131 Kirjutas: Mina rekkajuhina võin ju rooli rabada paremale kraavi suunas. Siis saad müksu "Opeli" paremasse tagumisse nurka ja ikka lendad vastassuunda. On Sul rattad välja keeratud või ei ole.
(09-09-2017, 09:48 AM)stihl Kirjutas:Ei ole ainuke, aga säärase kaaluvahe puhul ei ole oluline, mispidi need rattad olid. Kui kiirrongi alla jääda, pole ülikonna värvil tähtsust.(07-09-2017, 09:01 AM)ZIL 131 Kirjutas: Mina rekkajuhina võin ju rooli rabada paremale kraavi suunas. Siis saad müksu "Opeli" paremasse tagumisse nurka ja ikka lendad vastassuunda. On Sul rattad välja keeratud või ei ole.
Miskipärast tundub mulle, et ZIL on siin praegu ainuke mees, kes asja ära tabas....
...
(09-09-2017, 17:00 PM)Madlobster Kirjutas: ...
Kõik need nui neljaks, karv pooleks mul on õigus tegelased võivad per*e minna. Lisaks reeglitele ongi liikluses väga tähtsal kohal viisakus. Kui selline asi puudub trügi ühistranspordis mutikestelt istekohti ära võttes (vähmalt ei saa keegi surma)
(09-09-2017, 20:28 PM)v6sa Kirjutas: Sõltub asjaoludest, proua Packeriga kohtumine võib ka letaalse järelmi anda.
... Aga nagu ise mainisid: nõrgem tõstetakse pärast kotis kaubikusse. ...