Bagihuviline
Registreerimata
Loen ja vaatan,et vajatakse jooniseid. Isiklikult arvasin ka, et ilma joonisteta kuhugi ei jõua, kuid lõpuks selgus ,et mingeid joonised polegi vaja. Paberile tegin ainult väliskuju eskiisi, muu tuli juba iseenesest töö käigus.
Ehitasin oma esimese bagi täiesti tühja koha pealt ja suvalistest juppidest, mis parasjagu käepärast oli.
Tulemus oli üllatavalt hea.
Seega, tuleb lihtsalt pihta hakata, muud midagi!
Postitused: 483
Teemad: 55
Liitus: Jan 2002
Maine:
3
Za Ruljom 1983a oktoobri numbris on asjalik joonis/eskiis.
Bagihuviline
Registreerimata
Siin ta siis on, plaan veel tuled külge panna ja võrgud ette. Kui kellelegi meeldib siis võib alati ära osta!
http://www.tmk.ee/Buggy
Bagihuviline
Registreerimata
Jep, käigukang on keskel. Mõni väidab, et on ebamugav( Suure kõhuga isikud ) ,kuid tegelt rohkem harjumise asi.
Kangi külje peale viimine on suht keeruline ja ega vist ära tasu ka.
Postitused: 1,793
Teemad: 74
Liitus: Sep 2001
Maine:
14
Ega sul sellest masinast rohkem ja detailsemaid pilte pole? Huvitaks just alumine pool - kuidas põhi ja sildade kinnitused on tehtud. Piltide järgi näen, et karprauast poolraamid, ja jämedam metallplaat???
Bagihuviline
Registreerimata
Pole selle mõttega pilti teinud.
Poolraami kohapealt on sul õigus, sildade kinnitused on tehtud analoogselt selle järgi kuda sillad autodegi raami külge kinnitatakse. Tagasilda on väga lihtne paika panna, probleeme tekkis veidi esisillaga. Lõpuks jäi silma üks Opeliromu kus oli ideaalne sild all (täissild, roolikarbid ja muu vajalik atripuutika küljes). Seega ainult 4 kinnitust ja oligi paigas.
palju see bugi maksab ka... ja palju sul umbes raha läks... pealtnägijas öeldi et tüüp tegi oma selle masina 500 krooniga
Bagihuviline
Registreerimata
Hind on 10 000 EEK.
Maksma läks see projekt umkaudu 5500 EEK-i. Selle sees on enamvähem kõik kulud, välja arvatud mingi osa raami materjalist. Kõige kallim materjal oli nelikanttoru aga seda saab asendada ka kahe vinkelraua omavahel kokku keevitamisega.

Kuna ma teda aegamööda täiustan, siis kulub sinna kindlasti veel rahakest.
ahsoo...10000 kr mul pole tegelikult nii palju raha...otsustan vist ikkagi mopi \"võimsamaks\" tegemiseks(stella)
Postitused: 691
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
tegelt se bagi tegemine on paras jama küll kõige parem oleks mullegi auto baasil teha kuna ise raami tegemine on suur jama
Bagihuviline
Registreerimata
Jah see raami aretamine on tõesti paras peavalu. Aga kui korra midagi valmis saab siis on ettekujutus olemas ja hiljem järgmist lihtsam teha.
Endalgi ootab 3 Nissani mootorit raami, kuid hetkel pole selleks veel aega ega resurssi leidnud.
Postitused: 7
Teemad: 3
Liitus: Mar 2004
Maine:
0
Kysimus selline,et see bagi tundus kuidagi kõrge,et kas külje peale pole käinud ve?
Bagihuviline
Registreerimata
Seda on päris paljud küsitud aga külili pole seda aparaati veel keegi saanud. Raami poolest on ta kõrge küll aga raskuskese on ikkagi madalal.
Algmõte oligi raam võimalikult kõrgele ajada ja vedrustus pehmem, et saaks raskema maastiku peal kimada.
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
kõige stiilsemad pagid on need nn 500 cz mootoriga pagi-kardid hea kerged ja ei ole keerulise ehitusega...kas kellelgi jooniseid põle ?
Need on päris asjalikud joonised, aga alati on võimalik ka ise joonis teha. Raami tegemine pole ka mingi probleem, on vaja lihtsalt head pealehakkamist ja pisut oskusi (kui just võistlema minna ei kavatse)!!!
eile vaatasin \"paksukeste suvelaager\" ja seal lõpus oli eriti vinge bagi...minukl kohe mõte et tahaks endale ka rsk...aga jah tegelikult postil polnud mõtet..ma niisama pläran....
lihtsalt tundus vinge