Teema on suletud

Kui keegi ei taha ,viskan minema või viin vanarauda!

(09-10-2017, 21:52 PM)weix1 Kirjutas:  Gaz 51/52-le kuulunud järelkäru ehk rahvakeeli kutsikas. Nagu piltideltki näha on olnud seal üksjagu aega, mõnikümmend aastat kindlasti.
Kandis omadel päevadel bensupütti. Kui mootorsae kütusele ja purukslõikamise vaevale enamvähem õiglase katte saaks annaks kellegile väikese summa eest ära  Big Grin Kui keegi sellist moodustist üldse tänapäeval vajab. 

[Pilt: 22366716_1434787019902543_17155459867413...e=5A793C6E][Pilt: 22310573_1434786973235881_84644418174639...e=5A868C29]


Kus kandis asub ja kui pikk umbes

Meenutab nagu Tartu Autoremondi tehases tehtud järelhaagise platvormi?


Unustasin asukoha panna, Läänemaal ja Virtsus! Võin otsida tehasetähist aga raamilt seda vaevalt leiab? 
Pikkust ei tea, nv-l saaks ära mõõta.

tehasetähis Big Grin  topelt-ratastega vedava sillaga ? ehk ikka mõnest surnud auto raamist ise tehtud ?

(09-10-2017, 21:52 PM)weix1 Kirjutas:  [Pilt: 22366716_1434787019902543_17155459867413...e=5A793C6E][Pilt: 22310573_1434786973235881_84644418174639...e=5A868C29]
Peaks olema siiski TH-1 http://www.kodu.pri.ee/ta/?cat=24&action=baas&ID=764 mida hetkel vaid üks teadaolev,see siis järelikult on :Big Grin teine omasugune.


Suvaline gaaziku raamist tehtud käru mida iga talumees endake vajaduse korral tegi... igas külas seisab mõni selline kuskil võsas... Ei tasu nüüd  üle mõelda.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(11-10-2017, 17:11 PM)mlsluik Kirjutas:  Suvaline gaaziku raamist tehtud käru mida iga talumees endake vajaduse korral tegi... igas külas seisab mõni selline kuskil võsas... Ei tasu nüüd  üle mõelda.

Mis see TH-1-gi muud oli kui suvalisest läbiaetud gazooni raamist kokkuväänatud käru. Lihtsalt tegijad olid mõnevõrra teised (mis ei pruugi tähendada, et käru kuidagi parem oleks välja tulnud). Aga jah, neid oli ikka tõesti lademetes ja vedeleb siiani metsaalustes.

OT, aga kas see on seesama isetehtud raam, mis kippus tiisli juurest krõksti purunema, kui sinna ahnusest liialt suur koormus peale pandi? Kunagi sai taolisega muljuri alt jahu veetud, sel oldi miskised tugevdused tiislile tehtud...

Almost Again

(11-10-2017, 22:02 PM)Necro Kirjutas:  OT, aga kas see on seesama isetehtud raam, mis kippus tiisli juurest krõksti purunema...

Ahnusest liigsuure koorma all lähevad kõik asjad krõksuga katki. Olgu siis isetehtu või tehase oma...

hp

Nõukaaegsest kaljatünnist on alles jäänud alumiiniumist tünn koos voodri ja plekkosaga, plekk on muutumas muldmetalliks, kui alumiinium osa võiks veel olla kasutatav või lapitav.
Võin aidata transpordiga virumaa piires.
Kellegile veepaagiks ehk sobiks?
Asukohaks Jõhvist 10 km

Garaažikoristusest välja tulnud erinevat liiki asjad, mõned üsna veidrad ja ilmselt täiesti kasutud. 
Saadaval järeletulemisega kusagil Tartu peal , vastavalt kokkuleppele.

Zhigulile - tagatule"klaasid" ja asjakast.
/broneeritud 05.11/

Pakiraamikott klassikalisele Zhiguli/Mosse pakiraamile. Külgedelt käib lahti-kinni tõmblukuga, raami külge kinni käib umbes miljoni rihmaga. Muidu terve, aga ühel küljel kaks 10cm lõhikut sees. 
   

Väike kompressor, tööstusvooluga. Kunagi sai sellega isegi autot värvida, aga see käis umbes niimoodi, et 2 minutit istud ja ootad rõhku ja siis 30sekundit seisad ja värvid. Seega võib öelda, et ei ole kunagi töökõlblik olnudki.
Täiendus: On mingi laboritehnika ja seega üsna nõrgajõuline. 
   

Nõukaaegne eluohtlik käsiketassaag. Peaks olema 220V mootoriga, kuigi juhe on kolmefaasilise oma. Toimivusest pole aimugi. Funktsioonide poolest täiesti tasemel - on lõikelaiuse piiraja, on libisev ohutuskate.
Täiendused teadjamatelt: Vajab kolmefaasilist 220V pinget (läbi trafo). Võib kuidagiviisi käitada ka ühefaasilisest läbi kondeka või kolmnurkühenduse. 
Ükskord küsisin ka ise kolmefaasilise mootori käitamisest ühefaasilise vooluga oma isa käest, kes oli elupõline elektrimees. Ütles, et saab küll, aga sedasi kaotab seade võimsuses ja käivitusvool kasvab viie- või kümnekordsks. Ehk seda võib teha siis, kui tõesti midagi muud üle ei jää Smile
   

Mingi küljepeegel. 
   

Fiat127 mk2 tagatuled. Ilmselgelt mõttetu pakkumine praegusel ajastul, kui hiinast saab kõiki asju uuena umbes 5EURi tükk ja Fiat127 mk2 on lootusetult ebahuvitav masin.
   

2 ilukilpi 14''. (rohkem kindlasti ei ole! Smile)
   

2 purki retro lakki PF283. Tõenäoliselt mingit sorti põrandalakk, mis pärast lakkimist kuivab põrandal nädalaid ja kuid. Igatahes purki kinni küll ei ole kuivanud 35 aastaga. Võibolla kellelgi on kodus selline lamp, milles põleb iga õli Smile.
   

Asuvad Tartus. Reageerimiseks aega 1 nädal kuni 11.11.17, siis võtavad jalad alla ja lähevad ikka oma õiget teed.

TeetTL-i saag on 3f ja 220V, igaks juhuks kordan KOLM faasi ja pinge 220 volti. Natuke raske oma olekult, seega tänapäeva inimestele ei kõlba, aga võin kinnitada, et eluohtlik ei ole saag, vaid tavaliselt sae kasutaja. 

Vajab kasutamiseks kolmefaasilist trafot, mis pinge madalamaks teeb, kõik muud katsetused lasevad seadmest suitsu välja ja siis enam ei tööta, sest suits on otsas. Kuna kaalub piisavalt, siis metalli kokkuostjad ka asjast huvitatud.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

Teet TL saagi saab kondensaatoriga ühefaasilises võrgus kasutada. Oli samane mul pliidipuude saagimiseks mingile koorelahutaja alusele sätitud ja teenis aastaid. Ilma käes, ei viitsinud alati kuuri tagasi tarida. Veidi lärmakas on, aga muidu igavene.

Midagi ei klapi kompressoriga. 1 torr = 1 mmHg, see tähendab 1/760-ndik atmosfääri. Nii väikese rõhu jaoks poleks küll mõtet kompressorit ehitada. Ilmselt on seal viga, eriti kui seda on kasutatud värvimisel.

Selle 1 torr puhun ma huulte vahelt ka ja rohkemgi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(05-11-2017, 15:29 PM)aavu Kirjutas:  Midagi ei klapi kompressoriga. 1 torr = 1 mmHg, see tähendab 1/760-ndik atmosfääri. Nii väikese rõhu jaoks poleks küll mõtet kompressorit ehitada. Ilmselt on seal viga, eriti kui seda on kasutatud värvimisel.

Selle 1 torr puhun ma huulte vahelt ka ja rohkemgi.

Pirka pealt on veel lugeda sisse imetava öhu hulk tunnis 3,6 kuupi tunnis
see on kah väga vähe ..
Veel vöib sealt välja lugeda et see on mingi labori tehnika üldse..

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV

Hävitan momendil vanu asju. Kui kedagi huvitavad 1. riidega kaetud juhe; 2. vana pliidi või vahvliküpsetaja juhe; 3. Ikaruse pealt tulnud mitmes jämeduses juhtmed, üks neist akukastist ette armatuuri mingi 60A kaitsmega, igatahes jämedam kui tänased akujuhtmed.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(05-11-2017, 01:00 AM)metsakohin Kirjutas:  TeetTL-i saag on 3f ja 220V, igaks juhuks kordan KOLM faasi ja pinge 220 volti. Natuke raske oma olekult, seega tänapäeva inimestele ei kõlba, aga võin kinnitada, et eluohtlik ei ole saag, vaid tavaliselt sae kasutaja. 

Vajab kasutamiseks kolmefaasilist trafot, mis pinge madalamaks teeb, kõik muud katsetused lasevad seadmest suitsu välja ja siis enam ei tööta, sest suits on otsas. Kuna kaalub piisavalt, siis metalli kokkuostjad ka asjast huvitatud.
Kas aitaks kui mootor kolmnurka ühendada?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(05-11-2017, 17:03 PM)kass Kirjutas:  
(05-11-2017, 16:45 PM)Walter Kirjutas:  
(05-11-2017, 01:00 AM)metsakohin Kirjutas:  TeetTL-i saag on 3f ja 220V, igaks juhuks kordan KOLM faasi ja pinge 220 volti. Natuke raske oma olekult, seega tänapäeva inimestele ei kõlba, aga võin kinnitada, et eluohtlik ei ole saag, vaid tavaliselt sae kasutaja. 

Vajab kasutamiseks kolmefaasilist trafot, mis pinge madalamaks teeb, kõik muud katsetused lasevad seadmest suitsu välja ja siis enam ei tööta, sest suits on otsas. Kuna kaalub piisavalt, siis metalli kokkuostjad ka asjast huvitatud.
Kas aitaks kui mootor kolmnurka ühendada?

Ei aitaks. Kui ta olekski tehases tähte ühendatud ja 3 x 220 V, siis kolmnurka ühendatuna oleks tööpinga 3 x 127  V. Üldse on vist mootorist välja toodud ainult 3 otsa. Aitaks, kui osta minu käest trafo 3 x 380/3 x 220 V, soovitavalt võimalikult kallilt!  Cool

see vist sama trahvo mis ka mingil x höövlil oli?höövlil oli mootor võlli sees,see trahvo ka mul olemas kusagil.

Keila-Joal või siis täpsemalt Türisalus, Läänetuule tee 10 ära anda soojaku lammutusest üle jäänud peno. kõvad plaadid, kannataks põrandasse või vundamenti panna aga pole kuhu... Kes tahab, viib minema niipalju kui vaja, ei pea platsi puhtaks tegema aga enda järel peaks hunniku uuesti kinni katma, et tuul ära ei viiks.

EDIT: ära viidud

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.

tere

g21
kapott
tagaluuk
tiib tagumine parem
mõistliku pindmise roostega
+
esitiivad
ulmelise roostega


Asukoht pärnu
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 64 külali(st)ne