15-08-2017, 01:48 AM
Persetäis pappi uugama pandud ja tulemust tegelikult ei ole.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
(15-08-2017, 01:48 AM)viplala Kirjutas: Persetäis pappi uugama pandud ja tulemust tegelikult ei ole.
(28-10-2017, 17:17 PM)tcumen Kirjutas: Mis te arvate sellisest lahendusest?
(28-10-2017, 19:21 PM)aavu Kirjutas: Mis välistab rehvide serva kulumist? Juhi kindel käsi või on mingid nipid veel kasutusel? Barjääri ja rehvi vahe tundub väga minimaalne olema.
(28-10-2017, 19:31 PM)tcumen Kirjutas: Meenutagem ka , et seal kuklapoolel on ühikud natuke teised. Kiirusi näidatakse miilides tunnis. Ka liiklusmärkidel.
Ja nende järgi kimavad nad seal kitsal rajal niimoodi, kuis meil seadust järgides ei tohigi.
(28-10-2017, 19:21 PM)aavu Kirjutas:Tähelepanelikumal vaatamisel (0:55-...)leiab esitelje eest väikesed suunavad juhtrattad, mis vastu külgserva jooksevad.(28-10-2017, 17:17 PM)tcumen Kirjutas: Mis te arvate sellisest lahendusest?
Mis välistab rehvide serva kulumist? Juhi kindel käsi või on mingid nipid veel kasutusel? Barjääri ja rehvi vahe tundub väga minimaalne olema.
(22-02-2018, 21:46 PM)Taaviw126 Kirjutas: Eesti eraettevõtte Milrem, mis nüüd juba mõnda aega kuulub osaliselt ka soomlaste Patria koosseisu, tutvustab siin videos oma tehnikat.
https://youtu.be/XNe6jDZqPu4