Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
No selge, kui kokaiin siis kokaiin.
See 3% ei ole ju sugugi nii vähe. Kui selle saab veel lisada pool vett ja see ühegi masina tööd otseselt ei sega, siis teeb see 100l pealt 1,5l vett .Kui siin räägitakse veel 10% piiritust ja sinna panna pool vett, siis on ju see äri veelparem. Saab 100l peale panna juba 5l vett. Ikka masinad töötavad ja kõik on öko. XRV paagitäis on kusagil 25l. Seega on seal paagis kaasa sõitmas antud näite juures paremal juhul 375ml vett ja halvimal juhul 1250ml.
Kas need kütusesegajat tegelikuses sellist teed läinud on ma ei tea, see on lihtsalt teoreetiline plära aga vaevalt seda kasutamata jäetakse. Vähemalt mingis ulatuses. Vee kantmeeter vs bensiini kantmeeter. Ahvatlev on ta igaljuhul ju.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 213
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
Mõned mõtted.
650 Transalpil tuleks düüsid vahetada väiksemate vastu. Tehasest tuli see isend nn. katalüsaatoriga. Et see jurakas tööle hakkaks tuleb teda toita kuumusega. Kuumust toodetakse rikka kütteseguga. Alpides sõitjad olid pidevalt hädas, et suurematel kõrgustel muutus küttesegu nii rikkaks, et mootorid seiskusid. Kes saksa keelest aru saavad soovitan lugeda transalp.de. Kui veel sellise Tranalpiga sõitsin lõikasin katalüsaatori välja, vahetasin peadüüsid väiksemate vastu (mälu järgi oli nr.125.), sportõhufilter koos lisaavadega filtri korpuses. Tulemus: parem minek madalamatel pööretel, ülemine ots jäi samaks, vähenenud kütusekulu.
bensiinist. Sissepritsega Moto Guzzi Breva 750, lubatud oktaanarv vähemalt 95 ja suurem. Hädaparast kannatas 95 ja 98 pooleks segatuna. Puhta 95-ga detoneeris tugevalt. Samal Guzzil oli tarvis kevadel paak maha võtta. Et mitte ära kriipida panin ta maas olevale mootorratta kattele. Osa bensiinist loksus katte peale ja kogunes väiksesse loiku. Paari tunni pärast oli loik ikka veel katte peal alles.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Tuleb taaskord tõdeda,et Lõuna-osariikides on "vana" bensiini auto pidamine, ilmselt saatanast. Pidin ostma 5l kütust,kuna oli vajadus. Kuid kuna kork pole kõige parema pidamisega siis natuke tilkus sealt, auto pagasiruumi vaibalt. Peale jubeda haisu,mis tahtis ära tappa, on nüüd vaip alt ära sulanud kummi osaga(juhtus see vähem kui 20 minutiga). Peaaegu,et auk juba läbi vaiba.
Ei ole üksikjuhus vaid sellist asja ka teistel esinenud,kellega olen vestelnud.
Olen nüüd veendunud,et löögi all ei ole mingid vanad kuusakoski romud vaid ka poest müüdavad uued bensiini autod.
Kuidas seletada,et mõnes piirkonnas on küllalt levinud lambda ja katalüsaatorite probleemid ja muud toitesüsteemi hädad?
Kas nüüd diisel autole üleminek sellest päästab,kuid midagi on selle Lõuna-osariikide bensiiniga mäda.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Lõuna-eestis saab Antsla Olerex`ist normaalset bensiini, vähemalt niiduk on pooliku paagiga aastaid ületalve seisnud, kevadel paarist tõmbest käivitunud ja midagi pole ära sulanud
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 5,291
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
131
Bensiin on ikka paaki valamiseks ja kolvipeale surumiseks mitte vaibale kallamiseks...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Mul on kohaliku solgiga ennemgi jama olnud ja ka mitmel kaaskodanikul. Oli juhus,kus ostetud bensiin ei tahtnud ka siis põleda kui seda tiku ja paberiga üritasime põlema panna. Tegu oli otse tanklast toodud kütusega ja no kurja mitte mingi valemiga see ei põlenud,susises ja ajas kibedat haisu aga põlemiseks seda nimetada küll ei saanud. Tegu pole minu fantaasia viljaga, vaid reaalselt juhtunud asjaga.
Sisuliselt on see tarbijate petmine,ma maksan niigi aktsiisi selle kütuse pealt ja siis saan ka mingi mittepõleva ja vastikult haisva olluse.
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Kommenteeriks ehk seda, et kunagi räägiti, et põlevkivist 90+ oktaanarvuga bena ei saa teha. Ilmselt on lisaks mahtudele ka see põhjenduseks, miks see toore välja veetakse ja suures tünnis naftabensiiniga segatakse.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Põlevkiviõli on katsetatud ka diiselmootoris. Üht ingl.k juttu lugesin, nii palju kui aru sain, tulemused just väga kiita polnud.
Postitused: 1,812
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
34
Selle härra kanalil tehakse bensiini kõigest, mis ei liiguta.
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 3,687
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
ma saan aru, et meie hetkel tangitav bensiin sisaldab (lausa kahekohalise protsendi jagu?) etanooli. Kas see tähendab, et eelkõige küttesüsteemist vee eraldamiseks ette nähtud (peamiselt (m)etanoolist koosnevate) kütuselisandite aeg on möödas - vesi lahustub niiehknaa kütuse-etanoolis ja külmuva vee nöögid on tänaseks ajaloo-mured?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 2,237
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
17
Ehk tegu Vene dislaga.(Tirivad kuskilt laevadest masuuti,aga valel ajal)