MB 309D puksiir
#1

Kuna projekte on vaja liigutada ja laiskus pole võimaldanud C ja CE lubasid teostada,siis sai soetatud omale pisike puksiir. Loomulikult vana ja roostes nagu üks 87 aasta mersu ikka. Käivitus aga poolest pöördest. Edasi viib vabalthingav 3L diisel ning 5käiku edasi ja üks tagasi.Vints ka peal ning toimib. Peale võimaldab võtta 1525kg ja kulgeda B lubadega. Ja garaazis ringi vaadates selgus,et enamus projekte ongi sellised 1T+ natuke ja isegi kergemad.  Ehk täpselt sobilik.
Kabiini osa on loomulikult roosteuss purenud. Aga rõõmsa naeratusega näol(selle raha eest ei viitsi isegi plekitahvlit nurgast välja tõsta) shoppasin nii uued alumised ukseääred(sisemised ja välimised), uued astmelauad, värske näomaski ja esitulede/tiibade nurgad ka igaks juhuks. Kabiini taganurkadega hetkel tekkis segadus,et kas need on ikka samad mis kaubuiku versiooni omad. Ehk natuke peab uurima.
Raam on ka loomulikult kohati pude. Sellega peab natuke nuputama.
Või oskavad äkki targemad öelda kas on kusagilt leida sobilikku raami. Kasvõi nii öelda sobiliku jupi lõikamise jaoks.

Plaan siis teha putka korda ja raam samuti. Hetkel on plate nii öelda sirge, ehk pealesõidu nurk väikeste teedega kosmiliselt suur. Seega saab ka see väike probleem üldise keevitamise käigus lahendatud ja tagaosa natuke alla lastud ning võibolla ka natuke pikendatud(hetkel on plaat 4,5m)
Loomulikult ka tehnika kriitilise pilguga üle vaadata. Ja nagu üks seltsimees mainis,siis tehes mootorile ja kastile kappremondi võibki jääda sellega sõitma. Aga see on tulevik.
Ehk jälle siis üks projekt. 

PS! kui keegi enda vana ära tunneb siis võib ka lahkelt muljeid jagada Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#2

Plate ja kabiini tagaseinavaheline nurk on sümpaatne Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#3

Nojah seal kabiini all väga midagi pole sellel kohal kus peaks ilmselt kummipuks olema. Rooste ja kummiuss on selle sealt hävitanud Big Grin 
Samas on mäest alla hea sõitta,kuna kabiin on sobiliku nurga all,et mitte ninaga klaasi kukkuda Toungue

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#4

Härrasmehe auto ikkagi - kabiin seest puhtam kui mõnel sama vanal limusiinil :)
Ise ei oleks selle peale tulnudki, et ka niimoodi BE kategooriast saab hoiduda. :) 

Natuke huvitav ka, et selliste Bkati puksiiride renditurg justkui üldse puudub. Sellal kui BE lube eeldavate haagiste rent on täitsa olemas.  Aga noh, ega selve-puksiiri nõudlust ka teab kui palju poleks. Ja erinevalt sõiduautost ei seisa treilerit igal teisel kodanikul maja ees jõude, et seda vabal ajal renditööle rakendada.
Vasta
#5

Raami selle klassikalises möttes vist polegi, vaid mingi plekist keeratud karp...need poolituvad päris usinalt
Palju pikkust on platel, 4?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#6

Rolleyes
Vasta
#7

Tegelikult orgunnis Wagoneer selle pilli,et saaks Dewillide Homeriga vòistelda..


Ütleme,et üle trumbata, sest on ju Homer lihtne porte pill, see aga MB tehase esindusveduk
Vasta
#8

Öumerit olen siiski ka puksiirina kasutanud, niiet korjan punkte ka sellesosas Smile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#9

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#10

(08-11-2017, 22:30 PM)90Deville Kirjutas:  Raami selle klassikalises möttes vist polegi, vaid mingi plekist keeratud karp...need poolituvad päris usinalt
Palju pikkust on platel, 4?

Plate hetkel 4,5 on. Plaan mingi 5+ tuuri venitada. Juba pakuti ta topelt ratastega tagasilda.  Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#11

(09-11-2017, 00:24 AM)wagoneer Kirjutas:  
(08-11-2017, 22:30 PM)90Deville Kirjutas:  Raami selle klassikalises möttes vist polegi, vaid mingi plekist keeratud karp...need poolituvad päris usinalt
Palju pikkust on platel, 4?

Plate hetkel 4,5 on. Plaan mingi 5+ tuuri venitada. Juba pakuti ta topelt ratastega tagasilda.  Big Grin

Ikka kinnine raam peaks olema, kuid nagu lendutõusu soodustavast piloodikabiini asendist juba näha, siis strateegilistest kohtadest kipub ää ikalduma.

Ei tasu siis unustada, et tegu on 309 ja mitte 511ga, eksole. Big Grin

Aga vahva, et keegi neid veel viitsib elus hoida. Kas uued plekid on Almelo nimistust või otse Türgist?
Vasta
#12

Kas selline variant pole mõeldav, saad vajadusel pikendada, kallet tekitada või üldse ära võtta:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#13

Isegi vaatasin seda sõidukit korra aga kuna mu asjad on 2 T alla siis jäi pisut väikseks. Jõudsin mina siis  VW LT 50-ni. Sellelgi kabin vajab pisut kohendamist. Kust kohast saab keredetaile sellise raha eest, et ei viitsi plekitahvlitki liigutada?
Edu
Veiko

MTJ.EE
Vasta
#14

(09-11-2017, 00:24 AM)wagoneer Kirjutas:  Plate hetkel 4,5 on. Plaan mingi 5+ tuuri venitada. Juba pakuti ta topelt ratastega tagasilda.  Big Grin

Mul ka sama mudel ja topelt ratastega silda soovitati.Mõttetult suur töö ja välja nägemine jääks ka veic nilbe,kui ees vahib siis teist tüüpi velg.Parem mõtle õhk vedrustuse suunas.Kui väga häda,siis pannakse lihtsalt topelt ratas,pikemate poltidega,niikui vanasti.Muidu kuldi soovitatu mu arust kõikse etem.Saab ka panna plate kallutama,nii mingi kerge kalle,siis pole vaja taha teha kaldu.Ja mudugi uue raami tegemisest sa ei pääse ja siis tee ka pool m.pikemaks   Toungue
Raam tal mudu suhtkoht nõmeda kujuga,just skabiini tagant kus see kõikse õrnem koht ja läbi mädaneb.Mingid totaka kujuga tugevdus nö.ribid vms.LT raam terves pikkuses sirge,tk.maad lihtsam asjale läheneda.Kui mingi aeg saad tehtud uue raamiosa,siis plate raami otsad,võiks viia nii 20 cm.otsa pidi kabiini sisse,see vbl.natukse teeks seda kohta ehk tugevamaks.Tal selle toru raami sees,põhjas on veel eraldi painatud U kujuline tugevdus ja tõenäoliselt tänu sellele ta läbi mädanebki.Õlitust ju eriti keegi ei harrasta,pole aega
Vasta
#15

Eile pimeduse varjus sai siis puksiir mustamäelt viimsisse sõidetud. Pidurid on üle ootuste eeskujulikud. Käivitub kenasti. Kojamehed,soendus,tuled kõik toimivad. Roolimajandus ilmselt soovib samuti suuremat sorti juppide vahetust. Käigud toimetavad ka kenasti. Väga harjumatu on see,et esimene käik alla tuleb sikutada ja teine üles läheb jne. Müra sees on ka päris märkimisväärne,ehk vast 10kg kandevõimet kaob pigimattidesse ja mürasummutusse Big Grin
Krt,aga mulle meeldib. Vanakool.
Ma enamuse juppe mis vaja sain saksa ebay-st. Seal palju poode mis müüvad ja samuti eraisikuid kellel juppe garaazi kogutud(sain alla poole hinnast mida poed küsisid). Mõni neist ainult ei taha Eestisse saata. Aga enamus saadavad.
Mingeid juppe ilmselt lähen ka Almelost otsima.

Mis ja kui mäda täpselt sõltub kui äkki nädalavahetusel saan kanalile ajada garaazis. Eks siis paistab mis ja kuidas seal üldse tehtud on.
Oskab keegi soovitada mõnda hea hinnaga butiiki millisest võiks leida 195/14C rehve?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#16

(10-11-2017, 09:15 AM)wagoneer Kirjutas:  ...
Krt,aga mulle meeldib. Vanakool.
...

Sa ole ettevaatlik sääraste avaldustega - vana kooli jaoks on see kaarik liiga uus ja üleüldse sõidab üks normaalne mees ikka VAG-tootega.

Kui rehvimõõt pole passi sisse kirjutatud, siis 15" kaubikurehvide saadavus on tõenäoliselt parem sama hinna juures.
Vasta
#17

(10-11-2017, 09:15 AM)wagoneer Kirjutas:  Oskab keegi soovitada mõnda hea hinnaga butiiki millisest võiks leida 195/14C rehve?

Mis on hea hind?
Vasta
#18

Ei pea ettevaatlik olema. See on puhas vanakool oma mehaanilise kõrgsurvepumba ja OM617 mootoriga. Suretuseks vana hea vaakum solenoid. Enam rohkem vanakool ju olla ei saa.  
Kus juures just vaatasin tehnilisse passi ja uues passis ei olegi rehvi mõõtu sees. Vanast passist tegin koopia ja seal on sees 195/70 14C
Ehk siis äkki oleks mõistlikum hoopis leida 15" veljed sinna ja minna hoopis seda teed? Nende saadavus vist tõesti parem kui 195/14C puhul.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#19

vaata igaks petteks maanteeameti registrist rehvimõõdud üle, seal võib kirjas olla
Vasta
#20

(10-11-2017, 09:15 AM)wagoneer Kirjutas:  Mis ja kui mäda täpselt sõltub kui äkki nädalavahetusel saan kanalile ajada garaazis. Eks siis paistab mis ja kuidas seal üldse tehtud on.

Noo ikkaikka omma silm ,mul see läbitud etapp,ei olnud küll sellises korras,aga tuli ka raami sekkuda.Teh.passis ümber ehitus ja rehvi mõet 215R14.
Igatahes Edu eks mul siis põnev jälgida

http://static3.nagi.ee/i/p/937/77/23444423927f85_l.jpg
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne