Projekt: T150-K 1982a.
#21

Käigukastid on nendel hüdrosiduritega,aga üks natuke uuem teine vanem.Vanemal käis kangiga käikude otsimine kuidagi teistmoodi,uuemal oli  kuidagi mugavam.Oli kudagi kiireks sõiduks,töö tegemiseks ja eriti aeglaseks sõiduks+tagurpidi.Ja kõik need käigud siis nelja kiirusega.Vedada on seda tümmanit kehva,või pumpad õhu millegi muuga ülesse.Kui mootor korralik siis tõmbab päris hästi,roolivärki peaks võibolla tuunima natuke,see sihuke veider ja vajab harjumist.Aga muidu jumala äge,kuigi kaasaegsetega pole eriti midagi võrrelda.
Vasta
#22

(26-11-2017, 17:01 PM)uko Kirjutas:  Käigukastid on nendel hüdrosiduritega,aga üks natuke uuem teine vanem.Vanemal käis kangiga käikude otsimine kuidagi teistmoodi.......................Vedada on seda tümmanit kehva,või pumpad õhu millegi muuga ülesse.

Käigukaste oli lausa kolme varianti. Vanemad, uuemad ja T-157 oli veel omaette käigukast.

Vedamiseks sai lükata  pumbad rataste pealt tööle siis sai roolisüsteem toimida. Jäigaga järgi ja käras küll.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#23

Üks viis aastat tagasi sai sellisega silo tallatud, kui T-130 parasjagu laiali oli.
Üle 30 km/h ta transportkäiguga ei läinud. Ja käigukangi allotsas olev munakas oli päris kulunud, seega hooletul käiguvahetamisel oli oht see pesast välja lükata. Käiguskeem oli tal selline huvitav sikk-sakk.

Aga sellel suure kubatuuriga V6-el on tore lõrin küll.
Vasta
#24

(26-11-2017, 18:25 PM)hardo Kirjutas:  ............

Aga sellel suure kubatuuriga V6-el on tore lõrin küll.

Esimene diiselmootor N- Liidus millel oli kolvikäik väiksem kui kolvi läbimõõt.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#25

(26-11-2017, 17:01 PM)uko Kirjutas:  Käigukastid on nendel hüdrosiduritega,aga üks natuke uuem teine vanem.Vanemal käis kangiga käikude otsimine kuidagi teistmoodi,uuemal oli  kuidagi mugavam.Oli kudagi kiireks sõiduks,töö tegemiseks ja eriti aeglaseks sõiduks+tagurpidi.Ja kõik need käigud siis nelja kiirusega.Vedada on seda tümmanit kehva,või pumpad õhu millegi muuga ülesse.Kui mootor korralik siis tõmbab päris hästi,roolivärki peaks võibolla tuunima natuke,see sihuke veider ja vajab harjumist.Aga muidu jumala äge,kuigi kaasaegsetega pole eriti midagi võrrelda.

 Varasema ja hilisema T-150K käikude lülitusskeemid.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#26

Käiguvahetus on tõesti pontul omaette vaatamisväärsus...
Aga üldiselt silindrid said ligunema seniks kui kodumaale tagasi jõuan, mingipäev kontrollisin pihustid ka üle ja tõdesin fakti et nende pihustitega poleks see mootor nagunii käima läinud.  Kuuest pihustist üks oli selline mille oleks võinud hädapärast peale panna, ülejäänud kas kusesid juba paarikümne ati juures või jooksid otse tagasivoolu. Ehk siis kõik pihustid võtan lahti ja puhastan ära, samuti püüan uued otsad leida kusagil.
[Pilt: 011138061116556.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#27

Võin sulle ühe uue pihusti saata, kui huvi pakub? raamat kuskile rändama läinud.
Vasta
#28

Hirmus mees. 
Kunagi sai hooaja tööd tehtud sellise olendiga. Sinna oli miskine V6 JaMZ vahele visatud. Töötas küll. Starterist käima ja puha. Aga sidurikojaga oli mingi porno tehtud ja õgis sidureid nagu loom. Aga muidu oli vinks-vonks masin. Hääl oli mahe ja liigendiga oli mõnus puusanõkse teha. Ja külm seal ei hakanud... Siloaugu otsas ei kannatanud särgiga olla, õhk läks seal üleval nii tuliseks :Big Grin
Kusjuures ma nillisin ka sedasama aparaati. Saharaam ees ja puha. Pole paha. 
Pildi pealt es näe, aga sul vist JVV süsteem ka küljes? 

Valgamaal on üks tuttav, kellel vedeleb üks Tõhh õuepeal. Kui vaja võin kontakti anda. 


Ja edu selle elukaga! Big Grin

Almost Again
Vasta
#29

(29-11-2017, 10:12 AM)Necro Kirjutas:  Hirmus mees. 

Kusjuures ma nillisin ka sedasama aparaati. Saharaam ees ja puha. Pole paha. 
Pildi pealt es näe, aga sul vist JVV süsteem ka küljes? 

Valgamaal on üks tuttav, kellel vedeleb üks Tõhh õuepeal. Kui vaja võin kontakti anda. 


Ja edu selle elukaga! Big Grin

Tekkis juba rüselus tegelikult antud isendi peale. Olin haapsalus SPA's pühapäeva õhtul ja sirvisin näosaate reklaamiajal facebooki, nähes kuulutust ütlesin et ma vaatama ei tule vaid teen kohe ülekande, kuna eelnev ostja oli alt hüpanud siis õnnestuski ää võtta. 

Hea et JVV kohta küsisid. Kast küljes ja tagumine kardaan ka aga esimene kardaanijupp ja põrssa peal olev laagripukk puudu, neid oleks vaja küll.  Kui mõni masin kellegil varuosadeks siis  võib kontakte saata küll. 

Tänud kaasatunde eest Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#30

Mootor vaiksel liguneb, silindrid õli täis ja kui aega saan siis proovin hakata üleval olevaid kolbe survestama, selleks otstarbeks otsisin üles jumzi mootorite jaoks tehtud pihusti millelt otsa ära võetud ja tagasivool kinni, kuna vana voolik oli jalutama läinud siis tegin nüüd hommukul ka uue hüdrovooliku külge.
T150 seisab aga ise katte all ja kõikvõimalikud liigendid jms on määrdega üle lastud, present peal et rohkem vett sisse ei sajaks. Big Grin
Üldiselt peaks varjualuse masinale tegema, töökoja vahet ei viitsi ka pidevalt sõita.

Kui kellelgi midagi teha pole siis oleks vähe puidutööd pakkuda, betoonpostidest alustalad ja puitkarkass püsti lüüa et saaks katte peale tõmmata. Kõrgus vähealt 3.5 ja pikkus 10m. Naelapüssid-saed jms materjal minu poolt, töökäsi lihtsalt juurde vaja.

Pihusti sama mis jumzil, D-22, otsad aga CMD-62 mootoril 5*0.32, jumzi D-65 mootoril 4*0.32. Üldiselt vahet pole... Big Grin
Seega neid pihusteid võib pakkuda mulle küll, enne jõule korjan kõik kokku ja võtan asja tõsisemalt käsile.

[Pilt: 011138581987276.jpg]
[Pilt: 01113858215758f.jpg]
[Pilt: 01113858251610d.jpg]



[Pilt: 0111385827d0dca.jpg]
[Pilt: 0111385829bdad2.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#31

Kus ikka mõnel on viitsimist. Müts maha.
Oleks ära anda neid puuduvaid jvv kardaane kui huvi on.

Edu selle pojektiga.
Ivari
Vasta
#32

(03-12-2017, 15:21 PM)ivari Kirjutas:  Kus ikka mõnel on viitsimist.

see parandamatu haigus-narkomaania. Big Grin
Vasta
#33

(03-12-2017, 14:57 PM)mlsluik Kirjutas:  Mootor vaiksel liguneb, silindrid õli täis ja kui aega saan siis proovin hakata üleval olevaid kolbe survestama, selleks otstarbeks otsisin üles jumzi mootorite jaoks tehtud pihusti millelt otsa ära võetud ja tagasivool kinni, kuna vana voolik oli jalutama läinud siis tegin nüüd hommukul ka uue hüdrovooliku külge.
T150 seisab aga ise katte all ja kõikvõimalikud liigendid jms on määrdega üle lastud, present peal et rohkem vett sisse ei sajaks. Big Grin
Üldiselt peaks varjualuse masinale tegema, töökoja vahet ei viitsi ka pidevalt sõita.

Kui kellelgi midagi teha pole siis oleks vähe puidutööd pakkuda, betoonpostidest alustalad ja puitkarkass püsti lüüa et saaks katte peale tõmmata. Kõrgus vähealt 3.5 ja pikkus 10m. Naelapüssid-saed jms materjal minu poolt, töökäsi lihtsalt juurde vaja.

Pihusti sama mis jumzil, D-22, otsad aga CMD-62 mootoril 5*0.32, jumzi D-65 mootoril 4*0.32. Üldiselt vahet pole... Big Grin
Seega neid pihusteid võib pakkuda mulle küll, enne jõule korjan kõik kokku ja võtan asja tõsisemalt käsile.

Kas jumzil mitte 4x0.29 ots ei ole?
Vasta
#34

(03-12-2017, 18:55 PM)priit165 Kirjutas:  Kas jumzil mitte 4x0.29 ots ei ole?

Väga hea tähelepanek. Mul Turbokal on pandud 4*0.32 otsad, meh. käsiraamat annab tegelikult samuti D-65 mootorile 4*0.32 ja kõik varuosamüüjad jms kataloogid annavad jumzile 4*0.29...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#35

(03-12-2017, 18:37 PM)muska71 Kirjutas:  
(03-12-2017, 15:21 PM)ivari Kirjutas:  Kus ikka mõnel on viitsimist.

see parandamatu haigus-narkomaania. Big Grin

Ei tie ma mäs see um kuid aina hullemass läheb...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#36

(03-12-2017, 22:16 PM)mlsluik Kirjutas:  Ei tie ma mäs see um kuid aina hullemass läheb...

No miks Sa varem ei ütelnud,olid ju alles siin. Meilt Jämejalga on nagu jalaga visata. Mul seal koolivend ja tuttav ekspol tööl... oleksin soovitanud Sind. Big Grin 

T.
Vasta
#37

Tapa linnast umbes 5 km ühes külas seisab vähemalt 2 pealtnäha komplektset T150K isendit tee ääres. Kas nad müügiks on ei tea, aga vaevalt keegi neid veel sõitma panna plaanib. Lausa kahju on vaadata. Kunagi isegi natuke T150K -d roolitud. kui huvi võin täpsema asukoha enda.
Vasta
#38

Hetkel võib vabalt pakkuda igasugust T150-K kaupa mulle, eriti olen huvitatud veel ühest mootorist sest peas mõlgub veel üks idee kuhu СМД-62 sobiks.

Samuti oleks veel vaja T150K velgi, võivad olla koos rehvidega ning kui kellegil on siis miks ka mitte neid vaherõngaid ja kinnitusi topeltrataste jaoks.  Oli  ju tegelikult kuuldavasti üsna lollikindel lahendus välja töötatud selleks otstarbeks, ei pea siis ise hakkama jalgratast leiutama. Pole küll ise näinud aga räägitakse et toimiv asi. Pole muidugi raske endal need valmis teha aga kui kellelegi olemas siis milleks... Big Grin


[Pilt: 266321105_w640_h640_img_007.jpg]

[Pilt: 118da55614d71223a197bee2f86ba0fc.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#39

(05-12-2017, 08:00 AM)mlsluik Kirjutas:  Hetkel võib vabalt pakkuda igasugust T150-K kaupa mulle, eriti olen huvitatud veel ühest mootorist sest peas mõlgub veel üks idee kuhu СМД-62 sobiks.

Samuti oleks veel vaja T150K velgi, võivad olla koos rehvidega ning kui kellegil on siis miks ka mitte neid vaherõngaid ja kinnitusi topeltrataste jaoks.  Oli  ju tegelikult kuuldavasti üsna lollikindel lahendus välja töötatud selleks otstarbeks, ei pea siis ise hakkama jalgratast leiutama. Pole küll ise näinud aga räägitakse et toimiv asi. Pole muidugi raske endal need valmis teha aga kui kellelegi olemas siis milleks... Big Grin

Esmalt need topeltratta kinnitused on suht karvase hinnaga. Kõige odavamaid olen mina kohanud 500euri komplekt. 4 rõngast, 4 kinnitust 8 aasa. Seega vaevalt keegi neid vanametalli hinnaga jagab.

Teisalt sul on vanatüübi t150k - panustaks, et kui topeltrattad alla topid siis sillad aastat üle ei ela. Kõiksugu põllumajndus ajakirjad pasundasid sellest, et ärge toppige vanatüübi t150k'le topeltrattaid. Pidavat silla pooleks murdma.
UUematel masinatel seda muret ei ole.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#40

(05-12-2017, 11:25 AM)unimüts Kirjutas:  Esmalt need topeltratta kinnitused on suht karvase hinnaga. Kõige odavamaid olen mina kohanud 500euri komplekt.

Teisalt sul on vanatüübi t150k - panustaks, et kui topeltrattad alla topid siis sillad aastat üle ei ela.

Kõige iroonilisem on see et alles kevadel koos vanamehega viisime rauda Kuusakoski ja seal hunnikus vedeles terve komplekt neid, ise veel toksisin jalaga ühte rõngast ja ilkusin et näedsa, põllumees arvab vist et tuleb kuiv aasta... Big Grin  Siis ei osanud veel aimata et peast täitsa lolliks lähen ja endale ka mõne säänse isendi muretsen.. Big Grin Big Grin

Ega ma va juut, üle 150 ei annaks nende eest nagunii... Big Grin     Mul peas juba mõte olemas kuidas ise teha need valmis ja praktiliselt poolmuidu, laoplatsile veeretasin seda T150K varuratast ja see sunnik kukkus muidugi ümber, kuna kõrval vedeles hunnik soojatrassi juppe siis silmajärgi tundus sobivat ja tõstsin ühe torujupi velje peale ja see läks kenasti velje randi sisse.... seega vaherõngad saaks soojatrassist teha, vaja ainult isolatsioon pealt maha lõigata. Ja siis traditsiooniliselt keermelattidega kokku ja vsjo Big Grin


Sildade pärast väga muret es tunne, kui läheb pooleks siis las läheb....neid sittu veel meil siinmail jagub. Aga topeltratastega sõitu on vast suvel 20-30km mööda metsateid purustajaga tiksudes, vähe usutav et katski jõuab minna minu eluea jooksul. On ju vanade sildadega metsagi veetud ... kiiruvõtsi rattad all. Big Grin    Aga mis neil sildadel üldse vahet on, nagu aru saan siis vanad sillad on vahvlist tehtu aga muus osas vist sama?

Laias laastus on paar ideed keerlemas kuhu seda isendit rakendada saaksin et päris niisama ei seisaks, suurt käru vaja nii või teisiti vedada aga üldiselt võiks veel kultivaatori ka osta saaks endal ja vanamehel kardulamaa kolme tõmbega ära teha kevadeti... Big Grin Big Grin Toungue Big Grin   

Ja muidugi on väike mõte peas et suurem purustaja tuleks ehitada, see idee juba ammu et DT-75'le järgi pista aga nüüd T150-k oleks selleks veel sobilikum isend ju.


[Pilt: bb3f21afd017671aa4063b671c4606f8.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne