Aasta tagasi sai Range Rover Classic treilaga Sauele veetud, et pärast taastamist esimene arvelevõtmine teha.
Porilapakaid taga ei olnud, ees oli LR tehases valmistatud originaalraud (Roveri kirjad peal!) ja taha nõuti allasõidutõkendit (nagu rekkadel on????)
Sama targalt sai tagasi tuldud.
(Põhjuseks: Taga poripõlled puudu, esiraud sertifitseerimata ja tagumine allasõidutõke ei vasta nõuetele)
Ma pole ühelgi LR-l seda tagumist tõkendit kunagi näinud, ju siis Saue targad olid. Porikummidest saab veel aru, auto on ju suur ja keerutab palju tolmu üles. Aga et esiraud, mis on 100m pealt näha, et tehase oma, on sertifitseerimata, nomaitea....
Lapakad said kõik 4 külge ja Mäepealsel võeti koos esiraua ja ilma tagumise allasõidutõkendita arvele.
Ma arvan, et kui Sauele Bellett`i suguse haruldusega minna, kukuvad nad üldse seal pikali.
Ühesõnaga sellele autole nõudsid nad Sauel tagastange alla veel mingit lisarauda:
Mäealuse ei öelnud välja, et nad Sauel lollid on, aga sellesisuline vihje ümber nurga tehti.
Rekkadel on tagumik maakerast kõrgemal, kui 50cm, sellepärast neil seda ka nõutakse.
Saue sai esimeseks valikuks, et võimalikke pikki Tallinna järjekordi vältida, aga ei olnud hea mõte.
.