12-12-2017, 08:52 AM
heitgaase vähendab tunduvalt ka katalüsaatori olemasolu, tihtipeale katalüsaatoriga saag on soodsam osta kui aspenit pruukida...
(12-12-2017, 08:52 AM)maisalup Kirjutas: heitgaase vähendab tunduvalt ka katalüsaatori olemasolu, tihtipeale katalüsaatoriga saag on soodsam osta kui aspenit pruukida...
(12-12-2017, 08:52 AM)maisalup Kirjutas: heitgaase vähendab tunduvalt ka katalüsaatori olemasolu, tihtipeale katalüsaatoriga saag on soodsam osta kui aspenit pruukida...
(12-12-2017, 11:22 AM)JaakH Kirjutas: oh jah!!! Ühe ksf-i kat-iga väike Stihl MS 170 sattus mu kätte. Ei lähe täispöördesse. Kat oli umbes. Hakkasin meelitama poole tuuriga, lõpuks sain täis tuuri kätte ja tühituurile jättes paukus saag lahedaltLihtsalt statistiline huvi: Kui suur on vahe kat´i ja vaheseina vahel? mis seisus on kat´i ja õlipaagi vaheline isolatsioon?. Saagisin tiba aega ja käima ta jäi.
Kui palgapäev ja linnasõit ees on proovin ka selle Aspeni ära.
(13-12-2017, 01:25 AM)Daff Kirjutas: Siin mitte ei vihata Aspenit vaid Aspeni kasutajad vihkavad pigem bensiini kasutajaid.
...
Koht kus tõesti ilma selleta ei saa on siseruumid kui tuleb vahel seinte vahel saage kasutada.
(13-12-2017, 10:13 AM)v6sa Kirjutas:(13-12-2017, 01:25 AM)Daff Kirjutas: Siin mitte ei vihata Aspenit vaid Aspeni kasutajad vihkavad pigem bensiini kasutajaid.
...
Koht kus tõesti ilma selleta ei saa on siseruumid kui tuleb vahel seinte vahel saage kasutada.
VALE!![]()
Siseruumides ei ole mingit vahet, kuna mõlemad bensiinid tekitavad põlemisel CO, mis päriselt tapab. See, et üks lõhnab mahedamalt ja teine vähe teravamalt, on maitseasi. Võimalik vähki tekitav toime on teisejärguline, kuna meid ümbritseb niigi gaziljon potentsiaalselt vähki tekitavat ainet-ühendit.
Mul on jummalast savi, mida igaüks oma saagi paneb. Aga natuke naljakas on lugeda, et sünteetiline bensiin oma stabiilsete süsivesinikühenditega on täpselt sama fekaal, mis madalakvaliteedilise nafta krakkimisel saadud odavaima bensiini tempimisega tekitatud "standardikohane mootoribensiin". No ei ole....
(13-12-2017, 11:58 AM)Daff Kirjutas: Pole küll Aspeni vastane aga ...
...
Kui nüüd minna selle vaigu ja muude setete teemale mis karbusse ja muid asju kinni kitivad siis näiteks ise olen kogu oma elu toonud bensiini Otepäält alates ajast kui seal müüdi bensiini Zil-i tsisternist ja lõpetades tänase päevaga. Pole veel ükski saag, trimmer, murutraktor, nii profi kui hobikasutaja oma selle aja jooksul streikima hakanud.
Korra olen olnud jamas kui laenasin trimmerit tuttavale ja sellel lasti päeva ajaga Adinoli õlise seguga sumpa sõel kinni. Ise kasutan eranditult Husqu õli segu tegemiseks ei mingeid muid turuliidreid pole näppinud.
(13-12-2017, 13:24 PM)viplala Kirjutas: Ma juba tükimat aega kasutan sael seguõliks tavalist 5w30 täissünti mootoriõli. Saag töötab hästi ja probleeme ei ole esinenud siiani. Kui vastavas poes kunagi õigel ajal meelde tuleb, siis ostan jälle õiget õli aga kui ei tule meelde, noh siis lasen lõbusalt edasi mootoriõliga. Aga Aspenist ja setetest karbussis... Olen pidanud aasta seisnud aparaatidel karpat puhastama ja Aspeni välja vahetama muidu käima ei saanud enam. Kas see nüüd püha tõde on, kuid minu jaoks see tekitab küsimusi Aspeni idealismuse kohapealt.
(01-01-2018, 23:11 PM)52mees Kirjutas: Võib tunduda loll küsimus, aga kas sael on ka mingisugune spets tihend, millega silinder hermeetiliseks teha. Nagu plokikaane tihend vms. Saeks siis Jonsered 2137turbo. Hakkab ära suremaja vaataks huvi pärast palju rõngast ka järgi on.
Sai ka uus saag soetatud Husqvarna 455. Jõudu on looma eest ja üllatavalt ei tundu raske, kuigi andmetes oli, et nõks üle 5 kg.