Postitused: 59
Teemad: 0
Liitus: Jul 2008
Maine:
2
ainult tõmmates saad mootorit ringi sajakal kahjuks.
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Saab vedada ka , aga sul oli vist siduririke. Kabiini all, jõuvõtuvõlli sisselülitus kangi juures on lukustus nupp, kui seda sees hoida, siis saab jõuvõtu kangist pumbad ringi lülitada ratastele.
Postitused: 59
Teemad: 0
Liitus: Jul 2008
Maine:
2
Vabandan, eelmine postitus jäi napisõnaliseks, kuna arvuti tahtis restarti.
Kabiini põhja plekk maha, see sul vist on maas niikuinii, jõuvõtu kangi juures on nupp, vajutad alla, lükkad jõuvõtu kangi ette, lased nupu lahti ja nupp peab tagasi välja tulema. kabiini põhja plekk peab kindlasti maas olema, sest muidu ei lähe kang piisavalt ette, käik peab sees olema kui tahad mootorit ringi saada. kunagi otsisin nagu lollakas seda vigurit. pärast selgus et plekk oli põhja keevitatud, ja kang ei liikunud piisavalt ette. Nüüd käib kahe mehe ja eebliga see, kui peaks vaja olema. kui kogu eepos toimis nii nagu pidi ja mootor ellu kärgatab kaugemas tulevikus, siis tuleb kang oma asendisse tagasi tõmmata, muidu jääb kast ilma rõhuta
. Võiks sellest masinast pika loo rääkida, mida talv otsa remontisin ja pulkadeks tõmbasin ja kokku tagasi ladusime, aga piirdun ühe küsimusega siis: umbes poolteist tundi saab sajakaga tõõd teha, siis õlisurve nii madal juba et hakkab tuligi põlema, lasen 15 mintsa jahtuda, siis saab mingi tunnikese teha jälle. Saalering? mootor tuleb niikuinii maha uuesti võtta, sest vändaotsa simmer ei taha koostõõd teha ja sidur tahab paremat reguleeringut. reduktsiooni klapp on enesepete aint.
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ma ei tea 150 kohta midagi aga kas jõuvõtu kaudu ei saa kuidagi seda mootorit teise traktori pealt ringi lasta. Või ka näiteks hüdropumba kaudu, kuna olen kuulnud, et rataspump pidi ka mootorina töötama. Ega ma eriti ei süvenenud mida ma kirjutasin. Asjadel on muidugi aeglustavad ülekanded aga vb tekib mingi mõte.
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ma igaks juhuks mainin kuna juba kütte torusid tegid, et äkki panid pihustid peale. On oht et kui hüdroga sai kolbe liigutatud, siis õli on veel sisselaskes ja teistes silindrites.Võib tekkida hüdro takistus, kuna õli ei saa kokku suruda. Keegi rääkis ,et kui ōli palju peale saab võib mootor ka käivitades lõhkuma minna. Pms oleks vaja ilma pihustiteta see mootor natuke käima harjutada ja õli kuidagi ära puhastasa.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Viljandi kuusakoskis 3 t 150-met 2 komplektset,üks ilma mootorita,asjameestega saab läbi rääkida.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Nagu eelnevalt soovitati,lülitad kasti pumba rataste peale ja tõmba palju tahad,surve tuleb kastis ülesse ja probleemi pole.Soovitan kässar korda teha ,muidu ei saa pidama seda kolakat.Aa mis siduril olla saab?Kinni?Seistes võib jääda küll kinni ,talseal väike siduri pidur ka olemas.Head lõppu!
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Sidur olevat lõpetanud töö, ei lahutanud enam, Käik sees sõideti töökoja juurde kuhu see masin seisma jäigi. Survelaager vms laiali vast.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Läks jutuks, et kuidas seda aparaati käima tõmmata saab ja asi näeb nii välja, et pump ratastele lülitada kas vanemal versioonil eraldi kangist ja uuemal siis jõuvõtuga samast kangist, tõstes ennem üles lukusti ja võttes ära põhjapleki.
Järgmiseks mingi kiirem käik sisse ja seni kui õlirõhk kastis üles tuleb ja sidur vedama hakkab on 20-25m maad hoogu võtta.
Vedamist peab kindlasti teostama mõlemast raaminurgast ja soovitav on vedava traktori taha haakida läbi plokiratta kus tross joosta saab et saaks traktorit juhtida.
Roolivõimendi hakkab tööle kuskil 15 meetril ja niipalju peaks olema sirget maad.
Kindlasti peab roolikambris olema inimene, kes keerab rooli vastavalt tõmbamise suunale sest võimendi ise õli läbi ei lase ja küljele tõmmates läheb silindrites surve nii suureks, et lükkab kas mõne tihendi või vooliku puru.
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Pukseerimis kiirus max 15km/h . Suvisel ajal, töösoojal pillil, hakkas rool juba esimestel meetritel toimima ja 4-5 meetriga sai mootori tööle, see 20 aasta tagune mälestus ei pruugi olla absoluutne tõde. Talvel külmaga läheb kindlasti kauem. Võõra masina puhul, ei loodaks eriti seisupiduri peale. Enne tõmbamist, pumpa õhusüsteemi rõhk üles.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Vabandused juba ette vähese teema risustamise eest. Aga antud videos on näha erinevaid variante t150 ümberehitustest. Ehk saab ksf Luik siit inspiratsiooni
.
EDU EHITAMISEL.
https://www.youtube.com/watch?v=zUvEga9x0FI
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 14
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Mina olen sellist kàsipumpa aasta jagu kasutanud juba, ja vàga rahul ja mugav.
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Kas seda tüüpi käsipumpa, on ka banjo poldiga kinnitatavat varianti?