21-12-2017, 15:57 PM
Sellega peaks rool sisse-välja ja edasitagasi käima
Karateturbo-kolm purki ja tigu
(21-12-2017, 13:27 PM)olli Kirjutas: ...Foorum kuulub rahvale ...palun aga postitada.
Loodan et Hulgus ei pahanda et ma jätkuvalt tema teemasse natuke enda masinaga sisse trügin. Aga siin nii palju kasulikku infot juba koos, siis hiljem hea meelde tuletada.
Järgmise asjana avastasin korraliku õhulekke. Ikka maru kõva susin oli. Uurimise tagajärjel jõudsin raami keskosas olevate "junnideni", millest üks laseb all olevast august kõva hooga õhku välja. Äkki keegi teab millega tegu ja kuidas sellele läheneda võiks? Lihtsalt lahti võtta ja proovida ära puhastada? Pilt väga hea ei saanud, aga asub ta seal raami keskel, akude ja õhupaakide vahetus läheduses.
....
Üks lihtsam küsimus tekkis ka - mis pedaal see on kabiinis, suripedaali kohal, roolitulba kõrval?
(22-12-2017, 11:44 AM)olli Kirjutas: ...
Vahepeal vaatasin, et üks õhupaak logiseb kahtlaselt. Hakkasin siis lähemalt uurima.. oleks pidanud seda mitte tegema Mõlemal kanduril kusagil 5cm jagu rauda lihtsalt vahelt ära haistunud.
...
(24-12-2017, 12:14 PM)olli Kirjutas: ...Ära siis selle tühja pisiasja pärast kohe kasti maha hakka võtma. Kontrolli kõik käiguhoovastiku liigendid üle, pmst saad kabiin üleval, hooba liigutades kõik käiguasendid läbi käia. Kahekesi on hea kontrollida, näed ära, kus takistab.
Käikudega on ikka mingi ikaldus. Kui kohapeal lähevad ilusti sisse 1-3 ning 5-7 käik, siis sõites ei taha 5. ka hästi minna. Enamasti teeb koledat raginat. Ning 4. ja 8. ei lähe kohe üldse, ei raginat ega midagi. Käigukangi enda liikumises asi ei ole, sest kui hoovastiku lahti tegin, liikus kand ilusti kõikidesse asenditesse. Huvitav kui suur töö oleks käigukasti vahetus? Kanalit ju ei ole.. kas oleks üldse võimalik ülespoole kätte saada? Või tasuks alustuseks midagi muud kontrollida? Poolkäikude nuppu ma muidugi üldse ei ole proovinud veel muuta, aga ega sellest vast ei olene?
(02-01-2018, 11:41 AM)olli Kirjutas: Tekkis ka küsimus, mis õli sinna roolivõimu sisse panna? Eelnevalt oli mingi punane. Tavaline hüdroõli ei kõlba?Roolivõimu sisse punane ATF (min dexronII) nagu ka kabiini pumbas!?. Võid ka VAG rohelist valada, aga mitte hüdraulikat.
Ja teine küsimus, kas töötava mootoriga tohib ikka kabiini üles tõsta? Tundub loogiline, et võiks tohtida. Samas kui kabiin juba üleval, kas siis on mingit varianti mootorit seisma jätta?
Vahepeal sai ka kabiini tõstmis pump uue vastu vahetatud. Esimese hooga on endiselt sama jama - jandi palju tahes, aga kabiin alla tagasi ikka ei tule. Samas pumpamine ise oli täitsa arvestatavalt raske ja ühtegi leket ei suutnud tuvastada. Kuna kabiini alla laskmise toru tundus otse silindrisse minevat, siis mu loogika ei suutnud ühtegi teist varianti tuvastada peale selle, et silindri sees, kolvi peal, olevad mansetid lasevad läbi. Samas üles tuleb kabiin ju ilusti. Koormarihmaga uuesti alla tõmmates tundus muidugi päris palju õhku välja tulevat, nii et ühe korra proovin millalgi veel, aga kui siis ka ei toimi, ilmselt vaja hakata mõtlema kuidas silindri maha saab.
(02-01-2018, 11:41 AM)olli Kirjutas: Igatahes kohalik lammutus lubas mõistliku hinnaga teist pumpa, nii et proovin ära vahetada. Roolikarbi eest taheti juba 5x rohkem saada, nii et üks asi korraga.
(03-01-2018, 01:17 AM)olli Kirjutas: ...
Aga äkki käis pump ilma õlita mingi aja? See vist tapaks ta suht kiirelt.
...
(03-01-2018, 01:17 AM)olli Kirjutas: Siis on küll lootust et vähemalt roolikarp on korras. Aga äkki käis pump ilma õlita mingi aja? See vist tapaks ta suht kiirelt. Tundub juba remonditud pump ka olema muidu. Oli punase hermeetikuga külge pandud ning ühest otsast keevitatud.
Ega katki läinud voolikus mingit vaheklappi saanud olla?