M401 Diesel rat rod

Pane siis ikka vaheseinad ka paaki sisse. 
Jube tüütu hiljem kogu aeg vedeliku loksumist kuulata.
Vasta

Saksamaa raud vast õhem?
Vasta

Räägime siis vähe selle kolaka kaalust..Vötan siin vördluseks ühe väga raske itlerite raua hunniku..
W140 "Slon"Selle kolakaga elus piisavalt kokkupuuteid olnud
Ntx minu projekti üksed kaaluvad ehk heal juhul kolmandiku Sloni uste kaalust..
See rauast iste näeb raske välja aga jällegi kaalub vaid kuskil kolmandiku ..
Tagasild kaalub ehk sama mis Slonil ja esisild samuti,need asjad sad tehtud paksust rauast
Rauast rool koos sambaga kaalub kah kindlasti vähem,ma tean kui rasked on Sloni tükid Wink
Kui täisvarustuses w140 kaalub 2500kg siis minu kolakas ehk max 1600kg ..
Praegu jäksan teda veel üksinda veidi üles mäge tuppa lükata.Häst veerevat A6 annab
kahekesi punnitada Aga kui asi päris valmis siis käime kaalu pealt läbi Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(29-12-2017, 21:37 PM)twist Kirjutas:  Pane siis ikka vaheseinad ka paaki sisse. 
Jube tüütu hiljem kogu aeg vedeliku loksumist kuulata.

Kui viitsimist on siis teen kah aga eriti vist mötet pole kuna köigi nende muude helide
körval mis seal tekib mingit loksumist sa enam vaevalt kuuled Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Vahesein aitab ära hoida ka seda,et tühja paagi korral see viimane kütuseraas pidurdades või kiirendades ühte paagi nurkka ei taanduks nii kiiresti. Mille tulemusena siis pill äkki janusse võib jääda. Aga loksumist sa seal vist tõesti vaevalt kuuled Big Grin 
Sakslane ehmatab ennast koomasse kui sa neist sellisega autobahnil mööda lajatad. Krt nende nägusid tahaks tõesti näha.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

kui auto valmis, tuleb riietusele ka mõelda.

midagi sellist näiteks: [Pilt: wasteland_champion_tire_pauldrons_by_swa...6fd7ih.jpg] Smile
Vasta

[quote='taavi' pid='440118' dateline='1514712058']
kui auto valmis, tuleb riietusele ka mõelda.


No selle peale veel väga vara möelda,praegu olen köige muuga veel
ajalisest plaanist maha jäänd...Asi osutus keerulisemaks kui arvata oskasin.
Rahalised väljaminekud suures enamuses nagu tehtud aga iga kord kui mingi
asjaga ühele poole saad näed uut asja mis asja plaanides polnud üldse vajalik.
Asju on palju mida protsessi käigus muutma peab kuna minu sugune kirja-
oskamatu ei tee joonised ja ka muud paberi töid eelnevalt...
Seda kirja oskamatust tunnistan isegi .Kooliajal emakeele kolme pani öpetja
kah ainult kaastundest aga selle eest oma esimese vörri panin kolmandas klassis
käies juba kokku.Viiendas klassis parandasin taskuraha eest mönikord teiste
vörre Wink
Esimene vörr sai ehitatud metsast leitud raamile millel oli veel mingeid asju küljes
mootori D6 ja mingid muud vidinad spendeeris naabri vana.Nii sündiski minu
esimene tegelikult rotikas Big Grin
Kokku vöttes oli hea aasta,palju energiat läks muidugi uue koha sisse seadmisega..
Uue kohaga kaasnes üks positiivne nähe et kadusid köiksugu lihtsalt aja raiskajad
Selliste jaoks on 22km liiga pikk maa kuna uus koht linnast väljas Big Grin
Tänu sellele jääbki aega rohkem enda fantaasiatega tegelemiseks...

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Paagis oleks mõistlik kasutada sellist alla poole eenduvat pesa, kus käib kütuse võtmine. Selline lahendus kaotab ära loksumisest tingitud ajutise kütuse puudumise kui kütust paagis vähe. Muidu võib hakata õhku torusse vahele katkuma. Saab kütuse ilma probleemideta tilgatumaks sõita.  Analoogset süsteemi evib ka näiteks Bmw oma paagikujundustes.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Täna esimene tööpäev ja veidi väsimus veel peal aga midagi siiski Big Grin
   
   
Radika torustikuks vajalikud pölved said kah tehtud,tegin vähe pikemad
pärast hea löigata...
   
Näärivana töi kah teemakohase kingi (mul vene naine meil käib Näärivana) Big Grin
   
Need pildid saatis Novosibirski tuttav...
   
   
Head uut aastat köigile Smile

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Sai paagiga edasi tegeleda...
   
   
   
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Paak sai löpuni tehtud ja kork kah,kui aega rohkem siis katsetan
palju kohti veel üle keevitama peab  Big Grin
   
   
   
   
Taseme anduri jaoks tuleb muidugi koht veel teha aga enne tuleb asjad
jenkistanist kätte saada...

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Tänane väike liigutus....


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Lahe. Big Grin Korgil vist õhutusava ei ole? Kas see kuidagi eraldi plaanitud? Paagile peaks äkki mingid kummipadjad ka alla panema, see raam, mille peal ta istub võib kuigi palju ikka läbi painduda. Võib hakata paaki murdma.
Vasta

(05-01-2018, 22:36 PM)olli Kirjutas:  Lahe. Big Grin Korgil vist õhutusava ei ole? Kas see kuidagi eraldi plaanitud? Paagile peaks äkki mingid kummipadjad ka alla panema, see raam, mille peal ta istub võib kuigi palju ikka läbi painduda. Võib hakata paaki murdma.

Ilma mingi irooniata ,olli.Kas ikka panid tähele ,kellele kirjutasid  Smile Smile Smile
Vasta

(05-01-2018, 22:36 PM)olli Kirjutas:  Lahe. Big Grin Korgil vist õhutusava ei ole? Kas see kuidagi eraldi plaanitud? Paagile peaks äkki mingid kummipadjad ka alla panema, see raam, mille peal ta istub võib kuigi palju ikka läbi painduda. Võib hakata paaki murdma.

See öhutuse värk tuleb küll aga mitte korgi kaudu, mingeid kummi patju ei tule ..
Kui seda raami miski väänama peaks hakkama siis peab sinna ikka väga palju HPesid
vahele pakkima,nii palju ei suuda sellest pajast fakiir kah välja völuda Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Täna töökojas koristamas käies uurisin seda olemas olevat turbot mis pärit
Izuzu 3.0 moto pealt .Tundub selline mini körvits olema.Kodu internetis vaatasin
et sellise keskmise körvitsa suuruse hiina turbo saab netist mingi 200+€eest..
Kas on kellegil kogemust sellise asjaga,kas on kohe karpi avades juba per....
vöi kannatab ikka paar korda paugutada kah Big Grin
Veel netis tuhnides leidsin et stoki pumba ja turboga saadi 178hp kätte,seda
muidugi veidi vähe.Ambitsioonid veidi körgemad..
Sellega seoses küsimus,kas Eestis oleks kah möni selline mees kes saaks
hakkama pumba modimisega.Plunserid on orig.6mm oleks vaja siis 7,5 vöi
8mm vastu vahetada ja muidugi köik pingis häälestada.Pihusti otsad kah
vaja teised panna....Svenssonis selline firma olemas Dieselmeken mehed
tegelevad seal MB sssssuperturbote tegemisega.6zyl pumba tegemine koos
materjaliga mingi9000Sekki (teeb mingi 900€)Hind ok aga suhtlemis probleem
nendega Sad
Tegelikult oleks pidand asja üldse alustama OM606 ga sellest vöetakse stoki
sisuga 650-700hp ed välja...
Igasugune muu info kah tertulnud maasuutika tuunimise kohta......
https://www.youtube.com/watch?v=iri5naNSOkY

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Muutmata sisuga ei kesta OM606 700 hobest kuigi kaua. Sinu mosse uus süda võiks 300+ hobest vasta lüüa, kui lühikesi tõmbeid sooja mootoritga teha ning mitte piirajas elada. Või siis mitte - kes seda teab, palju pulikate tegelik tugevusvaru on.

Eestis on mõned mehed küll teinud säärast asja, kuid mingeid kauakestvaid edulugusid ei ole teada. Kõige mõistlikum on suhelda kodanik Andreiga 58225930. Ma ei tea, milline on tema praegune tegevusala, aga KSP näperdamisega ta tegeles küll.

Ka  Elbe Engineeringust võib küsida - hents tunneb kohalikku autohullumaja hästi.

Usutavasti on parima hinna-kvaliteedi suhtega Dieselmekeni toode. Tõsi, rõhuasetusega kvaliteedile...
Vasta

Isiklikult panin OM616-le vile külge. Lammutusest saadud 2.5TD scorpio turbo. Ärkamine nõks alla 2000 pöörde, aga sellel mootoril on gaasiregulatsioon niivõrd aeglane, et rõhk tõuseb võrdlemisi aeglaselt. Mul on selle turbo WG ka pimedaks tehtud ja lõpupöörtel haukab 0,8Bari ära, aga siis kipub mootor kuumaks minema. Selge see, et eks see turbo on tegelikult väike... Õliradikas ka hetkel puudu, aga korpus selle installimiseks on tegelikult olemas.
Juba see kuidas mootor esialgu oma pöördeid üles võtab on väga aeglane, aga eks see tuleb ka massiivsest hoorattast. Väljalaske kollektor on ka naljakas teha, nimelt on kõik kolled ühel pool ja ühtede poltidega kinni. Et tihendama saaks, siis peab kollektori päris hästi tegema, et kuskil lekkeid ei ole. Sisselaske toru läheb ka naljakalt pikaks peale intercoolerit kui cooler on väljunditega emb-kumb otsast.

Kui sul on vabalthingav toorikuks, siis selle plunserid on 5.5 hoopis - turbokatel on 6.0 (pumba peal on kirjas PE ja kaks järgmist numbrit on siis plunseri dia)

606-le üleminek pole paha idee... võib ka proovida väikevendi 605 ja 604 - iga üks maksmas ~500€ mootori eest.
Vasta

Vänt ja kolvid juba tutikad olemas köik muu tuleb kah ja just nimelt sooja mootoriga
lühikesi tömbeid.Hetked vöivad olla lühikesed aga peavad olema meelde jäävad Big Grin Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(07-01-2018, 21:25 PM)canyondrift Kirjutas:  Isiklikult panin OM616-le vile külge. Lammutusest saadud 2.5TD scorpio turbo. Ärkamine nõks alla 2000 pöörde, aga sellel mootoril on gaasiregulatsioon niivõrd aeglane, et rõhk tõuseb võrdlemisi aeglaselt. Mul on selle turbo WG ka pimedaks tehtud ja lõpupöörtel haukab 0,8Bari ära, aga siis kipub mootor kuumaks minema. Selge see, et eks see turbo on tegelikult väike... Õliradikas ka hetkel puudu, aga korpus selle installimiseks on tegelikult olemas.
Juba see kuidas mootor esialgu oma pöördeid üles võtab on väga aeglane, aga eks see tuleb ka massiivsest hoorattast. Väljalaske kollektor on ka naljakas teha, nimelt on kõik kolled ühel pool ja ühtede poltidega kinni. Et tihendama saaks, siis peab kollektori päris hästi tegema, et kuskil lekkeid ei ole. Sisselaske toru läheb ka naljakalt pikaks peale intercoolerit kui cooler on väljunditega emb-kumb otsast.

Kui sul on vabalthingav toorikuks, siis selle plunserid on 5.5 hoopis - turbokatel on 6.0 (pumba peal on kirjas PE ja kaks järgmist numbrit on siis plunseri dia)

606-le üleminek pole paha idee... võib ka proovida väikevendi 605 ja 604 - iga üks maksmas ~500€ mootori eest.

Kuidas kütte kogust suurendasid?? Kas keerasid lihtsalt kruvist peale?

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne