Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Ma huvi pärast küsiks, et kas siinsest rahvast keegi on teinud endale juhiload näiteks viimase 3a sees? Tahaks jubedalt teada, et kas autokoolides üldse räägitakse tänapäeval paremakäe reeglist? Vanasti oli küll see, et kui liikluskord on määratlemata, siis kehtib paremakäe reegel. Laagri Maksimarketi parkla on küll selline koht kus autost võib väga kergelt lahti saada.
Mingi aeg tagasi keerasin parkimiskohtade vahelt välja ja lähtusin parema käe reeglist. Ming taat kukkus vehkima ja signaalitama, sõitsin kõrvale ja küsisn, et kas ta midagi antud asjast kuulnud on, tuli mingiks 5sek selline tühi pilk ja vastati ilusti, et "mulle ei keerata ette, T*ra!". Tundub küll, et väga vähesed on asjaga üldse kursis.
Postitused: 187
Teemad: 14
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Mina näiteks sõidan 12 tuhat aastas, viimased 2 aastat on nii olnud. Enne seda oli 9 ja 10 kanti. Aga seda isiklikuga, ametiautoga tööle- koju käiku pole lugenud.
Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
27-01-2018, 15:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2018, 15:56 PM ja muutjaks oli
Alts.)
Mul oleks nagu meeles, et eeskirjade järgi kehtib parklates parema käe reegel
Postitused: 699
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
11
Kui ei ole liikluskorraldusvahenditega sõidueesõigust määratletud, tuleb alati lähtuda parema käe reeglist, olgu see siis parkla või ristmik või mis tahes tee või plats.
Postitused: 1,793
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Eelmise nädala jooksul käisin umbes kolm korda Laagri maksimarketis ja kahel korral läks väga napilt. Kord sõtkusin ise pedalit, kui olid valikud, et kas kohe lükatakse nina maha või sõidan ikkagi omal jalal kodu(targem annab järele variant). Teisel korral taipas vastane õnneks viimasel hetkel, et ta ei ole siiski peateel ja peatus pool külge ees. Muidu ma oleks jälle seda argpüksi varianti kasutanud. Hirmus koht ühesõnaga, samas kui kellelgi on vaja mõni vana pann kindlustusele maha müüa, siis võib julgelt soovitada.
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Kõik mööda tuttavat teed sõites ju ei vahi liiklusmärke, parklates ilmselt sama. Mingil põhjusel või teiste eeskujul, on jäänud mulje, et Pärnu mnt´ga paraleelselt kulgev sirge on peatee, mis iganes põhjusel siis, nii ongi. Ei loe seadused ega viisakus.
Ei tea, et kas viimasel ajal tõesti patrulle vähemaks jäänud või mingi muu peenhäälestus käsil, kuid liikluskultuur on küll pers*e läinud. Mingi aeg tagasi tulin Pärnu poolt Tallinna, äkki võis olla mingi pühapäeva õhtu ja Jaagupi kandis tundus küll, et oleks nagu mingile võidusõidule sattunud. Enda spido näitas ca 105km/h, ehk seaalne kiirus ca96-98. Napikatest möödasõitudel ei hakka rääkima, kuid see, et möödasõidud üle mahajoonistatud ohutussaarte olid pigem normaalsus kui erand, oli ikka üllatav küll. Mingid pidevad jooned ja ammugi topeltjooned ei morjenda küll kedagi. Üldiselt väga hull pole, kuid massipsühhoosi tingimustes tulemusel ilmselt oleks mõtekam enne sõitmist testament valmis joonistada.
Eks patrullide arv ja töökorraldus ole riigi töökorralduse printsiipide indikaator. Kui kogu aur läheb ainult pedepropagandaks, Aafrika fondide toetamiseks, siis siseriiklikud asjad nagu teehooldus ja järelvalve on rohkem selline nišiküsimus.
Postitused: 1,172
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Siinpool merd lõiguti lausa 120 lubatud. Aastaringselt. Ok, palju turvalisi masinaid teedel. Nimelt Volvosi.
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
28-01-2018, 20:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2018, 21:10 PM ja muutjaks oli
Külahull.)
(28-01-2018, 18:33 PM)veix__ Kirjutas: 110 on vaikimisi normiks sellistel teedel, minu arust juba 10 aastat tagasi oli (kui sai rohkem Pärnu-Tallinna vahel sõita). Mitte, et ma seda õigustaks või pooldaks, aga nii on.
Tunnista nüüd ausalt ise ka, et sellest ju pole kasu. Kui leitaksegi mingi patrull kuskilt siis on see auto juba Märjamaal, Kernus või kus iganes. Ainuke variant oleks sellisele sappa võtta, kuid see ei tuleks kõne allagi. Info võetakse küll vastu, kuid keegi ei tee sellega midagi, isegi liikuvat pilti võiks näidata, kuid sinna see jääb. Resursse pole, et juht välja selgitada ja kuhu iganes kutsuda. Ainuke variant ongi, et need madallendurid saadakse kohapeal kätte, kuid selleks ei jätku ju patrulle, eriti pühapäeviti kui töötasu topelt. Nii tulebki loota, et sellise auto roolis on natuke pädevam generaalgenitaal, kes suudab seda asja siiski ohjata. Päris õudne tegelikult.
Postitused: 1,172
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Jansa
Vaid Norras on nii. Kiirendusrajalt ja otsesõitja omavad sama õigust. Rootsis tean vaid ühte sellist kohta. Mujal kaob teine rida.