Mõistusevastased manöövrid liikluses

(16-02-2018, 17:47 PM)Romka Kirjutas:  
(21-01-2018, 23:34 PM)hannest Kirjutas:  Kas kellelegi peale minu tundub veel, et just ise oled see, kes alati esimesena kaugtuled maha võtab.
...

Sama käitumine on praegu ka kitsal lumisel teel vastutulijaga kohakuti saades - kui mina sõidaks ka samakaugel tee paremast servast, kui vastutulija, siis raudpolt paneks me omavahel ninapidi kokku! Mina olen alati see, kes tõmbab paremale valli ära, sest vastutulija on tavaliselt kivinäoga tibi, kes sõidab tuimalt keset teed.  Ei tea ta auto gabariitidest ega teistega arvestamisest mittemidagi.

Ja ei hakkagi teadma, kuniks teda tee äärde ei sunnita. Kuigi tuleb tunnistada, et ega enamasti ei viitsi jageleda ja keeradki teeserva lootuses, et ehk ei ole kraavi peale lükatud.

Paar korda olen jäänud oma sõidujäljes seisma ja oodanud, kuniks vastutulija end koomale manööverdab. Krdi kaua võtab mõnel taipamine aega, et mida ma seal ootan... Big Grin
Vasta

(16-02-2018, 18:01 PM)v6sa Kirjutas:  Ja ei hakkagi teadma, kuniks teda tee äärde ei sunnita. Kuigi tuleb tunnistada, et ega enamasti ei viitsi jageleda ja keeradki teeserva lootuses, et ehk ei ole kraavi peale lükatud.

Paar korda olen jäänud oma sõidujäljes seisma ja oodanud, kuniks vastutulija end koomale manööverdab. Krdi kaua võtab mõnel taipamine aega, et mida ma seal ootan... Big Grin

kui ma omal ajal traktori koolituse kõrval 51 roolis haltuuraotsi tehes ka autolubade eksamiks valmistusin, siis sõiduõpetaja raius kui rauda: ära võta teeserva, nii kui sinna võtad, siis vastutulija ei võtagi oma poolele ja sind surutakse kraavi. Sõida vasak ratas kujutletaval telgjoonel ja alles mõni meeter enne kohtumist võta pool meetrit paremale. Seda õpetati tolleaegsetel Võrumaa kitsastel teedel ja siiani pole kellegagi kokku põrganud ega pole ka kraavi surutud.
Vasta

(16-02-2018, 16:03 PM)v6sa Kirjutas:  Veoautojuhile võib kellegi "rahulik ja säästlik" alla lubatud kiiruse sõitmine tähendada neli minutit lõhki läinud sõiduaega. Mida panpolitseinik, erinevalt meie kastreeritud ametivennast, koha peal zlottideks konverteerimast ei unusta kohtingul.

Tõsiselt mõtled või? Hullemaid koman***ijaid kui meie omad pole kuskil.
Kui üldse kuskil 4min lõhki läinud aja eest kviitung kirjutatakse, siis ikka meil siin.

See kehtib muidugi ainult Eesti juhtide kohta, Poolakad ja muud kollid võivad Eestis teha mis tahavad.
Vasta

(16-02-2018, 16:03 PM)v6sa Kirjutas:  Veoautojuhile võib kellegi "rahulik ja säästlik" alla lubatud kiiruse sõitmine tähendada neli minutit lõhki läinud sõiduaega. Mida panpolitseinik, erinevalt meie kastreeritud ametivennast, koha peal zlottideks konverteerimast ei unusta kohtingul.

Sõidu ja tööaega kiirusega ei päästa. (punkt)
9h tööpäevaga ei ole näiteks (tavatingimustes) võimalik tagasi sõita 15min kaotatud aega. (jälle punkt).

Tahad õhtul 15min varem lõpetada, alusta 15min varem.
Tahad 15min vähem sõiduaega, vali kiirem teekond, või võta varem jalad lahti.
Oled pidevalt ajahädas ja kell taob jalaga p----e,- vaheta logistikut, või tööandjat.

Olen "kettaid lõhki sõitnud", 5min,10min, isegi 1h. On kontrollitud, pole trahvitud, ei kodus, ei võõrsil. Ja ma ei ütleks, et ma vähe sõitnud olen.
Töö ja sõiduaeg ei ole mingi vabandus praegustes oludes "segast panna".

ps. Kiiruse pärast olen ikka päris mitu korda ja mitme riigi (mitme politseipere) eelarvet täitnud...
Vasta

(16-02-2018, 21:25 PM)hulgus Kirjutas:  
(16-02-2018, 16:03 PM)v6sa Kirjutas:  Veoautojuhile võib kellegi "rahulik ja säästlik" alla lubatud kiiruse sõitmine tähendada neli minutit lõhki läinud sõiduaega. Mida panpolitseinik, erinevalt meie kastreeritud ametivennast, koha peal zlottideks konverteerimast ei unusta kohtingul.

Sõidu ja tööaega kiirusega ei päästa. (punkt)
9h tööpäevaga ei ole näiteks (tavatingimustes) võimalik tagasi sõita 15min kaotatud aega. (jälle punkt).

Tahad õhtul 15min varem lõpetada, alusta 15min varem.
Tahad 15min vähem sõiduaega, vali kiirem teekond, või võta varem jalad lahti.
Oled pidevalt ajahädas ja kell taob jalaga p----e,- vaheta logistikut, või tööandjat.

Olen "kettaid lõhki sõitnud", 5min,10min, isegi 1h. On kontrollitud, pole trahvitud, ei kodus, ei võõrsil. Ja ma ei ütleks, et ma vähe sõitnud olen.
Töö ja sõiduaeg ei ole mingi vabandus praegustes oludes "segast panna".

ps. Kiiruse pärast olen ikka päris mitu korda ja mitme riigi (mitme politseipere) eelarvet täitnud...

Väga ilus jutt, aga ongi lihtsalt ilus jutt.

Need minutid, mis veoauto kaotab näiteks Koselt Tartuni mingi jobu taga 75-80ga vegeteerides võivad kettale väga olulist mõju avaldada. See 15minutit varem alustamise jutt on lihtsalt nii elukauge, nagu päris poliitikul või Sirle Pail (mis iganes ta uus nimi nüüd ka pole) kohe. 

Ma ei õigusta ohtlikke möödasõite, küll aga olen äärmiselt vastu nende teedel vegeteerijate ja kolonnikogujate laiamisele. Just selliste töllide, nagu see Postimehe artikli autor.
Vasta

PROFESSIONAALNE autojuht peaks olema REAALSE liiklusega piisavalt hästi kursis ja teadma, et ei ole võimalik Tallinnast startima hakates mõne minuti täpsusega öelda mis kell Tartusse jõuab.
Vasta

(16-02-2018, 22:15 PM)zazik Kirjutas:  
(16-02-2018, 21:25 PM)hulgus Kirjutas:  Sõidu ja tööaega kiirusega ei päästa. (punkt)

Väga ilus jutt, aga ongi lihtsalt ilus jutt.

Need minutid, mis veoauto kaotab näiteks Koselt Tartuni mingi jobu taga 75-80ga vegeteerides võivad kettale väga olulist mõju avaldada. See 15minutit varem alustamise jutt on lihtsalt nii elukauge, nagu päris poliitikul või Sirle Pail (mis iganes ta uus nimi nüüd ka pole) kohe.

See jutt ei ole lihtsalt ilus jutt.
Olen selle järgi joondunud juba väga kaua. Ei ole kordagi hiljaks jäänud, seetõttu, et aeglaselt sõidan, vms.
Autojuhi ajakava sõltub kõige vähem sellest, kui kiiresti ta sõidab. See ajakava pannakse paika juba kontoris, laua taga. Kui Sul Tallinnas laadimine viibib 3h, siis kas suudaksid trassil tagasi sõita? kahtlen.
Olen aastaid(kümneid) näinud jaburaid programme, kus näiteks Norras arvestatakse keskmiseks kiiruseks 80km/h ja päeva kilometraažiks 600+km. Litsud gaasi põhja ja paned segast, ainult seetõttu, et keegi kuskil kontoris pole elus neid teid näinud?

Kui Sa Koselt Tartuni "vegeteerid" mingi jobu taga, siis kas ei oleks mõttekas ketta päästmiseks 15min paus teha ja närve puhata?, kui tõesti mööda ei saa-jõua... Tundub huvitav teema, sest olles aastaid sõitnud sama teed, ei ole kunagi sellist probleemi olnud?
Vasta

üksvahe ühe ajukääruga kodanikud passisid sageli jüri kandis ja kontrollisid kettaid. olid selgeks õppinud, et hommikul riiga läinud juhtidel on tagasi tulles ajaga kitsas käes. kui juba olid grammi üle lasknud, said kohe aktsiaid osta. kui veel minut-paar puudu oli, siis kontrolliti niikaua rehvimustri sügavust kuni aktsiate müügi aeg kätte jõudis.
üsna tavaline oli, et viimase viie versta jaoks toodi autoga puhta kettaga juhte kohale. ei ole just väga mõistev ja paindlik suhtumine.

ja hoopis teise teemana tahaks kommenteerida ksf-ide zil-i ja honkomehe taaskord üles võetud jõulupuude kiitmist ksf! wagoneeri mersu teemas. soovitan soojalt minna pimedas näiteks kuskile põlluvaheteele, kus mitte ühtegi tuld ega helkurit vaateväljas pole. vaadake. lihtsalt vaadake. hämmastute kui kaugele ja kui hästi tegelikult kõike näete.
kui aga nüüd vaateväljas oleks mõni särav ja vilkuv jõulupuu, siis ei näeks te enam mitte mõmmigi peale nende vilkuvate tulukeste. ei näe tulukeste taha muidugi ja ei näe ka teie ja tulukeste vahel olevaid asju kuigi oma tuled justkui peaks kõike piisavalt nähtavaks tegema.
nägemispuudega juhmjuhtide vastu muidugi ei saa enamasti mitte ühegi vahendiga.
Vasta

(16-02-2018, 23:21 PM)diesel Kirjutas:  ... soovitan soojalt minna pimedas näiteks kuskile põlluvaheteele, kus mitte ühtegi tuld ega helkurit vaateväljas pole. vaadake. lihtsalt vaadake. hämmastute kui kaugele ja kui hästi tegelikult kõike näete.
kui aga nüüd vaateväljas oleks mõni särav ja vilkuv jõulupuu, siis ei näeks te enam mitte mõmmigi peale nende vilkuvate tulukeste. ei näe tulukeste taha muidugi ja ei näe ka teie ja tulukeste vahel olevaid asju kuigi oma tuled justkui peaks kõike piisavalt nähtavaks tegema....
Jahimehena olen ma aastakümnete jooksul pimedas-hämaras ikka üsna palju metsas ja põllul ringi liikunud ja seal näeb jah, suitsumehe versta kauguselt ära. Aga auto roolis, kui endal tuled põlevad, kahel eesoleval autol tuled põlevad ja siis seal ees on midagi vaevunähtavat, vot siis ei näegi, et ei saa neist eesolevatest mööda sõita, vaid seal seisab nt mõni rikkis masin, millel parktulede asemel seasilmad. Isegi need helkuritega tee piirdepostid võtavad silmanägemist kõvasti vähemaks, ei näe enam eesolevaid.
Vene ajal sai Venemaal sõidetud parkidega nagu kõik seal ja tõesti, oli võimalik kuna eredat valgust silma ei sattunud kusagilt.
Vasta

Just käis siin Kosmoseteemas läbi pilt, kus kuul fotot tehes polnud tähti näha... täpselt sama teema on ka siin maa peal. Igasugune jõulupuu killib su nägemise kaugemale ära. Mida eredamaks läheb valgus su silma jaoks, seda vähem sa näed kaugust või üldse ümbrust, kuni sinnani, et peale selle valguse ei näe üldse mitte mõmmigi enam.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Ahh ja ohh , või pimestavad kuradima reod vilkurite ja helkuritega ja möödasõitu ei saa teha sest mõnel sõidukil on seasilmad ... , äkki tasuks kaaluda sellistes kehvades tingimustes kiiruse vähendamist ja oma ego maha suruda ?
Vasta

(16-02-2018, 23:48 PM)honkomees Kirjutas:  Isegi need helkuritega tee piirdepostid võtavad silmanägemist kõvasti vähemaks, ei näe enam eesolevaid.
Jah ja seda hullem on vaadata neid ~10m2 suuruseid üleni helkivaid viitasid, piisaks ju tegelikukt helkivatest tähtedest ja värvitud taustast.
Vasta

Ja veel hullem on radar. Kui see litaka paneb pead ikka päris jupp aega käsikaudu sõitma. Ei näe ei tähti ega liiklusmärke.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(16-02-2018, 17:47 PM)Romka Kirjutas:  
(21-01-2018, 23:34 PM)hannest Kirjutas:  Kas kellelegi peale minu tundub veel, et just ise oled see, kes alati esimesena kaugtuled maha võtab. Ükskord sõites läks mõte selle peale ja siis tahtsin sellele kinnitust. Järgmise vastutulijaga proovisin, et lasen siis temal enne vahetada. Ja kokkuvõttes sõitsime mõlemad üksteisest mööda, mõlemal kaugtuled peal, nagu kaks lolli. Sellest hetkest olen kibestunult 100% kindel, et kõigil juhtidel on selline mentaliteet, et jumala eest esimesena ei tohi vahetada ja kui vahetad, siis oled "allaandja" , "sitem vend" vms. 
 ................

Sama käitumine on praegu ka kitsal lumisel teel vastutulijaga kohakuti saades - kui mina sõidaks ka samakaugel tee paremast servast, kui vastutulija, siis raudpolt paneks me omavahel ninapidi kokku! Mina olen alati see, kes tõmbab paremale valli ära, sest vastutulija on tavaliselt kivinäoga tibi, kes sõidab tuimalt keset teed.  Ei tea ta auto gabariitidest ega teistega arvestamisest mittemidagi.

Teadmiseks, et uuemate autode tuled ei omagi enam seda klassikalist tais ja pooltuld vaid esilaternates on piltlikult palju tulesid ja vastutuleva auto korral kustuvad seal ainult need lambid mis vastutulevat autot pimestavad. Sama on ka teise auto taga soites. Seda valgusvihu muutust on raske tajuda ja see tekitab arusaama, et tulesid ei vahetata, samas ka ei pimestata.
Vasta

(19-02-2018, 15:58 PM)Daff Kirjutas:  Ja veel hullem on radar. Kui see litaka paneb pead ikka päris jupp aega käsikaudu sõitma. Ei näe ei tähti ega liiklusmärke.

Kas Sina näed seda punast? Mina näen vaid kerget sähvatust Sad Ei ütleks, et kuidagi nägemist mõjutaks. Tuju küll... Toungue

Nairobis olid küll nähtava valguse välgud, need tegid küll pimedaks. Aga neil on väga karm liiklus ka.
Vasta

(20-02-2018, 12:57 PM)v6sa Kirjutas:  
(19-02-2018, 15:58 PM)Daff Kirjutas:  Ja veel hullem on radar. Kui see litaka paneb pead ikka päris jupp aega käsikaudu sõitma. Ei näe ei tähti ega liiklusmärke.

Kas Sina näed seda punast? Mina näen vaid kerget sähvatust Sad Ei ütleks, et kuidagi nägemist mõjutaks. Tuju küll... Toungue

Nairobis olid küll nähtava valguse välgud, need tegid küll pimedaks. Aga neil on väga karm liiklus ka.

Saksas need linnupuurid panevad hea litaka. On otse silma sihitud. NN.harkjalad ehk ajutised pole nii hullud. Just hiljuti poseerisin Cloppenburgi lähistel. Häiriv, ma ütleks. Ja tuju rikutud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(20-02-2018, 13:35 PM)Daff Kirjutas:  Saksas need linnupuurid panevad hea litaka.
...

Vahi, ma sealmaal polegi suutnud puuri sõita. Olen hoiatatud. Cool
Vasta

Paneb see ajutine harkjalg ka sellise litaka,et lisaks halvenenud tujule on ka silme ees täpid. Isegi tagaistmel nutifoni süvenenud poiss küsis,et mis see oli Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(20-02-2018, 20:19 PM)wagoneer Kirjutas:  Paneb see ajutine harkjalg ka sellise litaka,et lisaks halvenenud tujule on ka silme ees täpid. Isegi tagaistmel nutifoni süvenenud poiss küsis,et mis see oli Big Grin

Täpid lööb vist siis silme ette, kui kaamerat viimasel hetkel märkad ja jõllitama jääd (refleks). Ise olen Eesti omadelt saanud lakse nii pimedas kui valges, pole kordagi pimestanud. Samas on sähvakas nii kõva, et ka eredas päikeses ei teki üldse mingit kahtlust kui sähvakas ära käib.

Korra sain tõsisema ehmatuse kui Nurme kaamera minust selja tagant pildi tegi pimedas. See ehmatas küll. 
Pidi mingi kalibreerimise teema vms olema, et aeg-ajalt sähvib niisama. Ise pole rohkem kohanud.
Vasta

Kas keegi  tänase ajugeeniuse   kohta ka midagi teab?

Ma ei teagi, mis on hullem. Kas minna töönädala sees sõitu täiesti süüdimatu promilliga või idioodina mitte märgata sirgel teel märkidega tähistatud raudteeülesõitu, millele läheneb oranž rong....

Mul ei ole sõnu. No ei ole.

Ja ärga hakake peale, et tõkkepuud olid puudu või mingid lisamärgid oleks selle tahtliku rammimise ära hoidnud - see idubert pani täie pasaga rongile sisse. Sääraste vastu aitab ainult reaalne füüsiline tõke. Aga ma ei ole nõus säärast idiootlikku hinda maksma mõnekümne (umbes sedapalju on suuremaid intsidente aastas) idioodi pärast, kes ei saa normaalsete märkide järgi sõidetud.

Jah, ma olen tige, sest ka mina kasutan rongi. Ja  ma eeldan, et autode juhid tõesti näevad seda SUURT EREDAT ASJA, MIS VILISTAB.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: vwt2, 41 külali(st)ne