25-01-2018, 23:59 PM
Ilmselt kujuneks sellise teenuse puhul kuumakseks selline summa et pigem võtaks riski ilma hindamata sõita

(25-01-2018, 23:59 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Ilmselt kujuneks sellise teenuse puhul kuumakseks selline summa et pigem võtaks riski ilma hindamata sõita
(19-02-2018, 20:48 PM)Veskioja Kirjutas: Mis sellise kritseldamise hind võiks kujuneda?arvestus keib tunni või det.järgi?
(19-02-2018, 18:52 PM)Jarmo Kirjutas: Paneelide straipimisvalmiduseks eemaldasin osaliselt kattepaberit ja nüüd on vaade veel põnevam.
Paberieemaldamise käigus suutsin lõikenoaga säuhti üle käelaba ka tõmmata, nii et lisaks adrenaliinile tuiskas veidi verd ka.
Aga eks aega veel läheb, muud osad ka enne ikka vaja värvi alla saada.
(19-02-2018, 23:15 PM)Jarmo Kirjutas:(19-02-2018, 20:48 PM)Veskioja Kirjutas: Mis sellise kritseldamise hind võiks kujuneda?arvestus keib tunni või det.järgi?
Arvestus käib iga konkreetse projekti järgi. Tean, et kõlab vast veidi ümmarguse jutuna, aga siin ei ole lihtsalt mingit standartset mõõtühikut, sest iga projekt on niivõrd individuaalne. Kõik oleneb sellest, mis “menüüs” sisaldub.
(25-01-2018, 16:24 PM)Sax Kirjutas:Tsitaat:Aga tore,et asjad bussi kallal edenevad. Ainuke mure on veel,et liigagi hea ei saaks.....Eks see hobiauto teema võib vahel ärevaks teha küll.Sellise kaunitariga ei julgegi vist sõita igapäev.....?
Keegi ahv tagurdab parklas sisse ja voilaa, kindlustus pakub "jäänuki" hüvitamist (a´la 2000.-) kuna sellise värvitöö parandamise hind pole neile majanduslikult vastuvõetav
Tsitaat:küsimus - kas need on praktikast võetud näited ?puhas praktika
uurisin paarist isiklikust kindlustuse kontaktist ja nende arvates pole probleemi - tuleb taastada avarii eelne olukord ja kõik.
(24-02-2018, 00:52 AM)Sax Kirjutas:Tsitaat:küsimus - kas need on praktikast võetud näited ?puhas praktika
uurisin paarist isiklikust kindlustuse kontaktist ja nende arvates pole probleemi - tuleb taastada avarii eelne olukord ja kõik.![]()
Kui remondi pakkumine ületab "turuhinna" siis nad ei nõustu remondiga, vaid hüvitavad.
Edasi on 2 varianti:
1) annad "jäänuki" neile ja nad kannavad sulle "turuväärtuse" jagu raha arvele.
2) "jäänuk" jääb sulle ja nad vähendavad selle väärtuse jagu saadavat kompensatsiooni
Lihtsam tee on esimene.
Kel´ aga oma auto armas valib var2, paneb omast taskust raha juurde ja laseb auto uuesti korda teha.
(lisaboonusena saadetakse omanik ülevaatusele, kuna hüvitamisel sisestatakse ARKi andmebaasi märkus "majanduslikus mõttes hävinenud)
Selle "turuväärtuse" määrab selts, mitte omanik. (kuidas nad selle hinna määravad, ei tea)