Noh, et ainult nööp oleks, on natuke vähe pakutud. Olemas on originaalne raam, mis nüüd saadud Faetoni raami joonistega võrreldes on täpselt sama, mis sedaanil. Olemas originaalsed esi ja tagasillad, mis muidugi vajavad taastamist. On olemas originaalne GAZ 11 mootor.
Olemas poritiivad, astmelauad, kapott, iluvõre. Selge see, kui taastamiseks läheb, siis ainult variant 5 ja 6, ehk, variandid, mis pidid minema seeria tootmisse ja mille jaoks olid valmis kere stambid. Ehk siis allolev variant.
Mis siis puudu on.
1. Kere. Tulemüür ja põhi peaks enam vähem sobima. Uksed?, Siin jutus kuskil väideti, et on kõrgemad ja käivad teisi pidi. Võib-olla on võimalik sedaani omi ümber ehitada. Tagumine osa koos pagasnikuga tuleb täielikult ise teha. Luuk ise kõige keerulisem, ülejäänuga saab Pjotr hakkama, nagu nägime ZIM Faetoni projektis. Väga ilusti ehitati luugile uus ümbris.
2. Katus. Kui joonised olemas, ei peaks probleem olema. Tehakse ka ju ZIM-le jooniste järgi uus katus.
3. Istmed. Et siduda ukseposte on istmed midagi sarnast GAZ a-ga. Äkki on ka joonised olemas. Materjalina mainitakse kunstnahka.
4. Armatuurlaud teistsugune, kuigi kellad samad mis sedaanil.
5. Esiklaas ja klaasi raam????
6. Kojamehed. Tõenäoliselt tuleb uurida FORD B 40-t. Alumised kojamehed pandi ainult paarile masinale ja vaevalt neid ise toodeti, sest kasutusele võeti sellised alles hulga aastaid hiljem POBEDAL.
Ülejäänud peaks klappima GAZ 11-73-ga. Pidurid, summutid, tuled, elektrisüsteem, kaitserauad.
Kui nüüd nii arutada, siis kõige peavalulikumad asjad ongi pagasniku luuk ja armatuuri paneel. Või jäi midagi kahe silma vahele?