(15-03-2018, 14:27 PM)spitfire Kirjutas:  Jänkid ei tee neil raiskadel ise ka vist vahet: 
siin väidavad, et on 68

https://www.youtube.com/watch?v=pGi5-aqEE30
 Igatahes Model 78 ta ei ole. Tagaluugi hinged on allpool. Eks ta üks vahe etapp oli. Iga aasta tehti uus mudel ja eks katsetati. See alumiste hingedega isend pidi küll äärmiselt ebamugav olema. Kaitseraud ka veel vanema lennu oma. Tähendab Model 78 hakkas esimesena sirget ja kihvadega kaitserauda kasutama.
Vasta

Google otsing arvab varsti, et eestit  on tabanud massiline vajadus  Ford Phaeton i soetamiseks.
Vasta

(15-03-2018, 14:23 PM)spitfire Kirjutas:  In May 1929 the Soviet Union signed an agreement with the Ford Motor Company.[3] Under its terms, the Soviets agreed to purchase $13 million worth of automobiles and parts, while Ford agreed to give technical assistance until 1938 to construct an integrated automobile-manufacturing plant at Nizhny Novgorod.

Ehk maakeeli, Ford andis 13 milku eest autosid ja autoosi ning tehnilisi nõuandeid kuni aastani 1938. Võimalik, et ka need stantsid mis väidetavalt valmis, olid tegelikult jänkide vanad, või siis oli teada, et nad on nõus need ära müüma kui asjaks läheb. 
"Kuni aastani 1938" on ka muidugi päris ähmane piir, aga pigem peab see "õige" olema aastast 1937, minu arvates.
 Minu loogika ütleb, kui leping oli 1938 a-ni, siis see tähendab leping lõppes 31.12.1937, mis ei välista, et ka 1938-nda aasta mudel jõudis Venemaale. Vanasti Läänes oli tavaks, et järgmise aasta mudelid jõudsid müüki juba Sept.-Okt.-s. Muidugi võidi 37-nda a. stantsid ka ära saata. Ega Faetoni puhul neid stantse väga palju ei olnudki. Esiosa ju erinev Fordist ja tõenäoliselt põhi ka, kuna raam oli teine.
Vasta

Siin üks faetoni juhtum mida võib uurida.

https://omaha.craigslist.org/cto/d/1937-...12407.html
Vasta

Veel üks aidaleid, mida küll osaliselt ringi tehtud 2005. aasta SEMA näituse jaoks. 
Samas kere tunduks piltidelt vist enam-vähem. Silma hakkab madalam tuuleklaas. 
Korra juba oksjonil olnud.

https://www.dealslister.com/cars/classic...rod-dayton

Projekti pildid
http://www.daytonwirewheels.com/street_rod_project.php

Üldiselt turul tundub suhe olevat müüdava 6 restaureeritud auto kohta 2 ronti.  Big Grin
Alati on ka variant, et neid müüakse huvitavate pealkirjade all nagu: "old cabriolet" või "antique ford convertible" jne.
Vasta

(15-03-2018, 15:29 PM)cesium Kirjutas:  Veel üks aidaleid, mida küll osaliselt ringi tehtud 2005. aasta SEMA näituse jaoks. 
Samas kere tunduks piltidelt vist enam-vähem. Silma hakkab madalam tuuleklaas. 
Korra juba oksjonil olnud.

https://www.dealslister.com/cars/classic...rod-dayton

Projekti pildid
http://www.daytonwirewheels.com/street_rod_project.php

Üldiselt turul tundub suhe olevat müüdava 6 restaureeritud auto kohta 2 ronti.  Big Grin
Alati on ka variant, et neid müüakse huvitavate pealkirjade all nagu: "old cabriolet" või "antique ford convertible" jne.
 Jah see isend on hävitatud. Uksed on ka mudelilt 91A, mis ei sobi mulle. Kas sul eelmisel postitusel ka mõni pilt lahti tuleb, kui neid seal üldsegi on.
Vasta

See ilma piltideta kuulutus.
Vasta

Tahtsin ka elus ükskord tõelist konjakit juua, aga ma ei leia midagi. Mõnedel kaasfoorumlastel paistab rohkem õnne olevat. No küll ta keegi ära joob, mul tuleb vist Valget Kurge edasi libistada, paremat osta ei jõua ja Läti ka kaugel. Ameerikas 300 milli rahvast, meil 1, teeb sama välja, kui meil hakata GAZ 11-st otsima. Kunagi üks oli aga see müüdi Lätti. Võibolla on kuskil kuuri all veel midagi aga proovi leida.
Vasta

(15-03-2018, 16:25 PM)sfinks Kirjutas:  Tahtsin ka elus ükskord tõelist konjakit juua, aga ma ei leia midagi. Mõnedel kaasfoorumlastel paistab rohkem õnne olevat. No küll ta keegi ära joob, mul tuleb vist Valget Kurge edasi libistada, paremat osta ei jõua ja Läti ka kaugel. Ameerikas 300 milli rahvast, meil 1, teeb sama välja, kui meil hakata GAZ 11-st otsima. Kunagi üks oli aga see müüdi Lätti. Võibolla on kuskil kuuri all veel midagi aga proovi leida.

Eks nende konjaki hindadega on samamoodi nagu vanade autodega. Mida väiksem diraaz ja vanem seda kallim ta on. See ei tähenda, et ta ka hea on.
Nagu ùtles ùks mees: olen rikas siis ju jaksan osta konjakit mis on vanem kui minu abikaasa.
Sellepeale vastati, et tuleks noor naine siis vaadata.
Aga edu otsingutel.
Vasta

Väga ei selgu kas see on veel müügis või mitte:
https://barnfinds.com/sale-agains-1937-f...m-phaeton/
Vasta

See rotikas praagiti välja juba enne.

Veel üks, kahtlaselt odav, kuid oksjonit vms pole märgitud.

https://hartford.craigslist.org/cto/d/19...19782.html
Vasta

Raisad ikka blufivad kõvasti, sama auto aasta varem, kui küsiti 19 kilo, saadi hiljem ikkagi aint 10 kilo, kui õieti aru sain.
https://barnfinds.com/daytons-rat-rod-19...d-phaeton/
Vasta

(15-03-2018, 19:42 PM)spitfire Kirjutas:  Väga ei selgu kas see on veel müügis või mitte:
https://barnfinds.com/sale-agains-1937-f...m-phaeton/
 See on müügis, mitmed on juba seda siin pakkunud. Kahjuks on ta rotikaks ümber ehitatud. Esi klaasi raam on madalamaks lõigatud, uksed on mudelilt 91A so. valed. Rääkisin Petriga, ta ütles leia mulle korralik akna raam, uksed, pagasniku luuk ja tagumised pagasniku külje plekid ja ta ehitab mulle auto valmis. Krt. see Austraallane oleks ideaalne aga ........
Vasta

(15-03-2018, 19:45 PM)cesium Kirjutas:  See rotikas praagiti välja juba enne.

Veel üks, kahtlaselt odav, kuid oksjonit vms pole märgitud.

https://hartford.craigslist.org/cto/d/19...19782.html
 Tegelen selle variandiga. Kui nii mõtlema hakata, siis kui osta selline täiskomplektne variant, millel kõik enam vähem OK. Pole vaja otsida mingeid käepidemeid, kaitseraudu, istmeid, katuse mehhanismi, kojamehedki olemas. Tohutud keevitus tööd jäävad ära. Üle jäävad raam, sillad, mootor ja kogu käiguosa + kogu esiots. Ameerikas tuleb see isend laiali lammutada. Panna konteinerisse, mis vaja ja ülejäänut müütama hakata. Need Ford V8 mootoreid küllalt raske leida. Oma kogemus, kui M1V8-le mootorit vaja oli. Siia neid juppe mõtet vedada ei ole, pole turgu.
Vasta

Just. Pead auto seal kindlasti juppideks tegema ja üleliigse kohapeal realiseerima. Euroopas neile juppidele ostjat leida on suht keeruline. Lisaks kui võtad auto seal lahti jäävad ära ka tollimaksud autolt Eestis. Sest tood ju ainult varuosad. Ja varuosade tollimaks on oluliselt väiksem. Raami/mootori/esiosa koos titlega müüd seal usun päris lihtsalt maha. Vanade autode dokumendid on seal ka hinnas,kuna osades osariikides on nende edasine modifitseerimine natuke lihtsam Toungue
Eks ta natuke selline Las vegase moodi õnnemäng ole. Aga kindlasti saab midagi tagasi.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(15-03-2018, 16:25 PM)sfinks Kirjutas:  Tahtsin ka elus ükskord tõelist konjakit juua, aga ma ei leia midagi. Mõnedel kaasfoorumlastel paistab rohkem õnne olevat. No küll ta keegi ära joob, mul tuleb vist Valget Kurge edasi libistada, paremat osta ei jõua ja Läti ka kaugel. Ameerikas 300 milli rahvast, meil 1, teeb sama välja, kui meil hakata GAZ 11-st otsima. Kunagi üks oli aga see müüdi Lätti. Võibolla on kuskil kuuri all veel midagi aga proovi leida.

Töeline "konjak" ju poes vabalt saada,ma arvan et ta sealt tuua lihtsam..Aga vöin sind
lohutada et ega see "töeline" alati Valgest Kurest parem olla ei pruugi Big Grin Big Grin
Omal nahal proovitud asi...

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Ma mõtlen seda dokumentide poolt. 
Näiteks: kui arki esitada "LADA 1500" paberitega (välimuselt 2103) mis toodud näiteks Belgiast, siis jääb dokkidesse Lada 1500 või saab ka 2103 ?
Kui nüüd sama auto teha musta numbrisse ja anda talle 2106 sisemus/välimus ? Kas siis jääb ikka 03 või on 06 replica ? Lada 1500 ju valimuse kohta tegelt midagi ei ütle. Aga jah, see on ainus millega Monacos Historicul peale saab.

Ma tahan oma mõttega jõuda sinna maani, et kui auto teha musta numbri vääriliseks, siis kas musta numbri papriga on võimalik see tunnistada Gaz 11-40-ks ?
Vasta

(15-03-2018, 22:50 PM)spitfire Kirjutas:  Ma mõtlen seda dokumentide poolt. 
Näiteks: kui arki esitada "LADA 1500" paberitega (välimuselt 2103) mis toodud näiteks Belgiast, siis jääb dokkidesse Lada 1500 või saab ka 2103 ?
Kui nüüd sama auto teha musta numbrisse ja anda talle 2106 sisemus/välimus ? Kas siis jääb ikka 03 või on 06 replica ? Lada 1500 ju valimuse kohta tegelt midagi ei ütle. Aga jah, see on ainus millega Monacos Historicul peale saab.

Ma tahan oma mõttega jõuda sinna maani, et kui auto teha musta numbri vääriliseks, siis kas musta numbri papriga on võimalik see tunnistada Gaz 11-40-ks ?

Kòik osad mis on originaaliga äravahetamiseni sarnased on originaalid. Ja ega mustanumbri komisjon ei hakka tòestama kas sul on originaal vòi mitte. See on ikka Sinu kui sòiduki omaniku kohustus tòestada , et nii oli ja nii tehti. Eriti veel sellise auto puhul mida tegelikult väga palju ei tehtud.
Mida rohkem dokumentatsiooni seda uhkem ja kindlam. Ja vòimalikult palju detailirohkeid pilte.
Vasta

(15-03-2018, 22:50 PM)spitfire Kirjutas:  Ma mõtlen seda dokumentide poolt. 
Näiteks: kui arki esitada "LADA 1500" paberitega (välimuselt 2103) mis toodud näiteks Belgiast, siis jääb dokkidesse Lada 1500 või saab ka 2103 ?
Kui nüüd sama auto teha musta numbrisse ja anda talle 2106 sisemus/välimus ? Kas siis jääb ikka 03 või on 06 replica ? Lada 1500 ju valimuse kohta tegelt midagi ei ütle. Aga jah, see on ainus millega Monacos Historicul peale saab.

Ma tahan oma mõttega jõuda sinna maani, et kui auto teha musta numbri vääriliseks, siis kas musta numbri papriga on võimalik see tunnistada Gaz 11-40-ks ?
 Auto tuleb teha musta numbri vääriliseks. Tegelikult ju kõik mis mul on, on originaal. NIA-ga sain kaasa originaalse GAZ 11 raami, olemas originaal sillad, vedrud, küll mitte originaalid, aga tehase poolt originaal jooniste järgi tehtud. On kardaani toru ja võll ja käigukasti otsas see jubin, mis maanteemuuseumis ära taastati. Pole veel õiget käigukasti. Originaal gaz 11 mootor, kapott, poritiivad, esi nina. Originaal gaz 11 näidikud, tuled. Kui saan Ameerikast tagumise poole, siis see ka ju originaal. Venelased said selle ju ka Ameerikast.
Vasta

(15-03-2018, 19:45 PM)cesium Kirjutas:  See rotikas praagiti välja juba enne.

Veel üks, kahtlaselt odav, kuid oksjonit vms pole märgitud.

https://hartford.craigslist.org/cto/d/19...19782.html
 Pidasin pikki läbirääkimisi selle auto müüjaga, tegelikult poeg pidas. Mees müüb seda autot juba hulga aega. Alustas 39 000.-$-ga. Nüüd hind 25500.-$. Auto küllaltki ammu renoveeritud ja mõned osad puudu, nagu näiteks Windwings-d, ehk tuuleklaasid või nagu vanematel autodel olid need kolmnurk aknad. Tegemist väga haruldaste osadega, nagu mees ka ise väitis. Ühesõnaga esitasime talle omad tingimused ja lubas esmaspäevani mõelda. Üks tingimus näiteks, et auto tuleb viia Marylandi, minu sugulaste poole ja hinda tuleb ka natuke korrigeerida, kuna auto pole komplektne. Kui kõik läheb korda, siis ksf. Cesium võib konjaki klaasid ära pesta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne