(01-04-2018, 20:28 PM)Kult Kirjutas: Kas selle keevituse ja viili tehnika kohta on rohkem infot. Homme kui hästi läheb tõstan kabiini maha ja saab puhtaks pesta pealt ja sisse piiluda kasti. Pooleks ei tahaks traktorit tõmmata aga kui juba kabiini vahetus käsil siis võib ülevalt poolt midagi üritada teha.
Ma küll selle traktori edasist saatust ei tea, kuid kui nagunii kabiin maha võetakse oleks eriti rumal jätta kast remontimata sealt midagigi kahtlast leides.
Kui ongi kahvlite fiksaatorite probleemid siis see peab ka kangi liigutades tunda olema et mõni käik läheb teistest palju kergemalt sisse ja tuleb ka välja.
Kui seda ei ole, siis peab väga hoolikalt igasuguste võllide pikilõtke uurima ja veenduma, et käigu lülitamisel hambuvad hammasrattad täispinnaga.
Ilma kabiinita on poolitamine lihtsam sest pool tööd on juba ära tehtud.
Tahtes vahetada kahvlite mehhanismi uue vastu peaks nagu eespool kirjutati töötlema fiksaatorite sälkusid et asi inimlikult töötaks.
Veel on tähtis jälgida, et see pilu kus käigukang liigub oleks kõik asjad ühel joonel või veelparem kui liugurid on vaheplekkidest laiema soonega sest siis on sõites palju lihtsam õiget käiku leida.
Muidu satub kangi ots pleki soonde ja käik ei lähe sisse.
Ma oma traktoritel olen veel seda pesa ümarfreesiga kahvli liuguril nõgusaks võtnud et kang kindlalt satuks õigesse kohta sest metsas sõites asi rapub ning käiguvahetus peab kiire ja täpne olema.