(05-04-2018, 22:34 PM)motamees Kirjutas: Siit siis arusaam, et hado kõik asjad ära ummistab. Olen kuulnud, et algselt oligi sõjatööstuse jaoks, nagu impreza pakkus.
Stiilile teadmiseks, et tegelikult pigistatakse hado ikkagi tuubist välja, kui ta mootorisse pannakse. Peale selle käib ta ka filtrist läbi, ennem, kui mootori peenosade vahele suundub.
Ka teistele motameestele edaspidiseks teadmiseks, et ega TEGELIKULT see, mis tuubist välja tuleb, ei ummistagi midagi.
Ummistama hakkab see kõva ollus, mis Xado "töö" tagajärjel kuhugi loksukohtadesse tekkima hakkab, teie nn. loksuvaid mootoreid "remondib" ja lõpuks ka sealt imepisikeste kõvade tükkida kaupa eralduma kipub.
Kui sul mäetööstusmasin just ei ole, siis see pole hea.
(Võimalik ka, et ta hakkab näiteks filtrist pastana läbi käinuna õlipumba reduklappi või õlianduri imepeent võrku remontima, vahet pole)
.........
Mis volkaritesse puutub, siis infoks, et on olnud elus ka raskemaid aegu, kui seisan nagu tola, lips ees, habe aetud, leti taga ja pea kohal on hõbe-sinine suur VW märk.
Rinnas samasugune, aga pisike ja koos nimesildiga. Ehk siis kõik eeldas seda, et tean sellest automargist absoluutselt kõike.
Ega ikka algul ei teadnud küll.
Tuli inimene oma 77kw 1,6 diiselgolfiga - talvel ei lähe auto soojaks, isegi seier üle 70 kraadi ei tõuse. Noh, desinformeeritud, nagu ma olin, esimene kord saatsin ühe sihukese isegi diagnosti, et las teevad kindlaks, mis värk on, kas termostaat vms. Nad saavad ju neid tempe tal igatpidi arvutiga vaadata.
Diagnostik tuli natukese aja pärast ja sosistas, et kuule, kas sa kerenumbrit vaatasid, see on ju Itaalia turule tehtud auto. Ja sel pole seda neetud elektrilist lisasoojendust peal ja meie talves ei lähegi soojaks.
Ahah.
Sai auto raha küsimata tagsi antud ja tehtud pakkumine lisasoojenduse paigalduseks.
Edaspidi kui sama mootori ja sama probleemida ullikesed, kes Kadaka turult keritud Iaalia auto olid ostnud, said kohe el.lisasoojenduse pakkumise. (pärast kiiret termostaadikontrolli)
Kes samasuguse Rootsist, põhja Saksast vms olid toonud või Eestist kohapealt ostnud, neil polnud muidugi midagi häda.
Xadost.
Tuöli mingi Passat, Golf või Polo, ei mäletagi, aastatest midagi 2011-2013 vms, bensukas. Temal õlituli põleb. Polnud nö. meie hooldada auto, oli kogu aeg mujal käinud, aga ju siis "muud mehed" sellest õlitule probleemist üle ei saanud. (või ka olid paar korda andurit vahetatud juba, ega kunde ju selliseid asju ei räägi)
Ok, meie omad vaatsid ka, et andur tuksis, uus originaal, tehasegarantii 2a jne külge ja nägemist.
Natukse aja pärast vana tagasi, et jälle õlituli põleb. Noh, mis häda - jälle andur pekkis. Vana karjuma, et mida pas..ka te siin müüte, nii vähe kestab, temal korralik auto, 10t tagant vahetab õli, Xaaado ka veel sees (???????????) ja teie pandud andur lendab nii kiiresti ja tema peab oma aega raiskama.
Ahah.
Kuigi volkkari tehas reeglina ei luba selliseid asju remontida, siis sai sealt OE andurist need tükid välja koputatud/puhutud/urgitsetud ja hakkas uuesti tööle. Head aega, ei vedanud sul seekord ja ei saanud tasuta uut andurit. Sest Wolfsburg ei luba oma uuematesse autodesse ka mingit vene ega ukraina päritolu tanki määret panna. (Schwimmwagenisse - palun)
Aga eks see vend urgitseb mingi aja tagant seda siiamaani.
Või, puuris augu suuremaks ja nüüd urgitseb hoopis mingit muud peent kohta mootoris. Kepsu ntx. vms.
Mis suurtüki kaliibrile on mõeldud, see püssile väga ei sobi, on minu seekordse, ilma irooniata jutu, moraal.
Ja edaspidi, ärge rääkige mulle vahele, samal ajal, kui mina teile vahele räägin, nagu Churchill armastas öelda....
.