Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)
#21

(09-04-2018, 10:11 AM)MeelisV Kirjutas:  Ei saa enam kandejõu arvelt registrimassi muuta.


Kui nüüdseks nii, siis küll jama.
Seadusandlus ikka tahab raha saada...
#22

Registrimassi muuta saab ikka, lihtsalt lubade kategooria sellest enam ei muutu - see käib nüüd täismassi järgi.
#23

(09-04-2018, 09:43 AM)Jahimees Kirjutas:  kas olen õigesti asjast aru saanud, et sellise registreeringuga sõiduk tohib avalikel teedel enda järel vedada piduriteta kerghaagist (750 kilo) ilma BE kategooria olemasoluta?

Eeldab B-kat koodiga 96, lihtsalt B ei kvalifitseeru.
#24

(09-04-2018, 10:47 AM)Raivo Kirjutas:  
(09-04-2018, 09:43 AM)Jahimees Kirjutas:  kas olen õigesti asjast aru saanud, et sellise registreeringuga sõiduk tohib avalikel teedel enda järel vedada piduriteta kerghaagist (750 kilo) ilma BE kategooria olemasoluta?

Eeldab B-kat koodiga 96, lihtsalt B ei kvalifitseeru.
Kerghaaguse veoks pole mingit koodi vaja. Load vastavalt vedukile kas b,c1 või c
#25

Täismassi muutmise kohta küsi margiesindusest, neil on see õigus et muuta masse ja sealt edasi arki. Ma sain transiti n2 kategoorialt n1-ks.
#26

(09-04-2018, 10:41 AM)olli Kirjutas:  Registrimassi muuta saab ikka, lihtsalt lubade kategooria sellest enam ei muutu - see käib nüüd täismassi järgi.

Jah õige sõnastus oleks nii jah.
#27

(09-04-2018, 11:31 AM)Kult Kirjutas:  
(09-04-2018, 10:47 AM)Raivo Kirjutas:  
(09-04-2018, 09:43 AM)Jahimees Kirjutas:  kas olen õigesti asjast aru saanud, et sellise registreeringuga sõiduk tohib avalikel teedel enda järel vedada piduriteta kerghaagist (750 kilo) ilma BE kategooria olemasoluta?

Eeldab B-kat koodiga 96, lihtsalt B ei kvalifitseeru.
Kerghaaguse veoks pole mingit koodi vaja. Load vastavalt vedukile kas b,c1 või c

Just puhta B katiga võib sõita kuni 3500 auto ja kuni 750 haagisega ehk rong kokku 4250kg ilma lisa tähtede ja koodideta. 
Kood on vaja kui kuni 3500 auto taha paned üle 750se haagise ja rong kokku üle 3500 ja alla 4250.
Edasi on juba vaja E teha lisaks.
#28

(09-04-2018, 11:37 AM)Kult Kirjutas:  Täismassi muutmise kohta küsi margiesindusest, neil on see õigus et muuta masse ja sealt edasi arki. Ma sain transiti n2 kategoorialt n1-ks.

Kas on mingi seadusepunkt või protsess, mille suunas juhatada. 
Kõlab kuidagi imelikult, et lihtsalt margiesindus võib seaduseandjale ette öelda, et auto täismass on nüüd väiksem, kui see enne oli.
#29

Aga kes siis veel võiks öelda, et auto XYI täismassi viimine 3500 kg peale on OK, kui mitte autot XYI müüv ettevõte? Ning seadusandjale ei kirjutata selle tõendiga ju midagi ette. Lihtsalt tõendatakse, et tõepoolest me valmistame naeruväärse kandevõimega modifikatsiooni maksude optimeerijatele. Sõnastus on küll vähe teine, aga ega priboori iseloom sellest muutu Big Grin

Kuigi ma hästi ei taipa, milleks säärane tegevus vajalik on. Mingi erivahend? C1 või C load oleks ilmselt parema hinna-kvaliteedi suhtega investeering, kui säärane keberniit. Mis pealegi jääb alatiseks sõltuma kordniku suvast ja tulevaste seadusandjate armust.

Omaette probleem tekib asjaolust, et kui priboori tühimass on 3499 kg (näiteks) siis, selle 1 kg sisse ei õnnestu kuidagi mahutada isegi juhti, rääkimata koormast.  Sest B kategooria juhtimisõigusele lubatud mootorsõiduk (ei ole vahet, kas reisijate veoks mõeldud M1 või kauba veoks mõeldud N1 kategooria sõiduk) tohib olla täismassiga kuni 3500 kg.
#30

(09-04-2018, 10:47 AM)Raivo Kirjutas:  Eeldab B-kat koodiga 96, lihtsalt B ei kvalifitseeru.

Mis on /kood 96/ ja kuskohalt see (lubade peal) välja paistab?
#31

Eestis on vähemalt üks auto mille kandejõud on -35kg

Ehk täismass on 35 kg kergem kui tühimass...  Big Grin
#32

Vene õlipump sn 10 on müügis. Parem ja/või vasak. Mis see tähendab? Lahti võttes saab pöörlemissuunda muuta, sellest saan aru... aga muu vene metalliga pole kursis..
#33

(09-04-2018, 17:23 PM)samodelkin Kirjutas:  
(09-04-2018, 10:47 AM)Raivo Kirjutas:  Eeldab B-kat koodiga 96, lihtsalt B ei kvalifitseeru.

Mis on /kood 96/ ja kuskohalt see (lubade peal) välja paistab?

Kõige esimene guugli vaste, seal on kõik kirjas.
http://www.autokooltestudo.ee/est/1844/j...koodiga-96
#34

(09-04-2018, 11:58 AM)MeelisV Kirjutas:  
(09-04-2018, 11:31 AM)Kult Kirjutas:  
(09-04-2018, 10:47 AM)Raivo Kirjutas:  
(09-04-2018, 09:43 AM)Jahimees Kirjutas:  kas olen õigesti asjast aru saanud, et sellise registreeringuga sõiduk tohib avalikel teedel enda järel vedada piduriteta kerghaagist (750 kilo) ilma BE kategooria olemasoluta?

Eeldab B-kat koodiga 96, lihtsalt B ei kvalifitseeru.
Kerghaaguse veoks pole mingit koodi vaja. Load vastavalt vedukile kas b,c1 või c

Just puhta B katiga võib sõita kuni 3500 auto ja kuni 750 haagisega ehk rong kokku 4250kg ilma lisa tähtede ja koodideta. 
Kood on vaja kui kuni 3500 auto taha paned üle 750se haagise ja rong kokku üle 3500 ja alla 4250.
Edasi on juba vaja E teha lisaks.

Ja see kehtib EESTIS.
#35

(09-04-2018, 19:00 PM)zazik Kirjutas:  Kõige esimene guugli vaste, seal on kõik kirjas.
http://www.autokooltestudo.ee/est/1844/j...koodiga-96

Tänud. Ma selle pärast küsima, et mul nii mõnigi xE olemas, aga ühtki koodi pole.
No, et kas ma olen äkki millestki ilma jäänud.
#36

Imbväljaku otsad jäävad pinnavee tasemest allapoole, niiet ka tuulutused ühenduvad lihtsalt vette ja reaalset otsest tuuldumist ei toimu. Kas see on probleem? Kujutan ette, et
nt savisel pinnal on tegelikult enamik imbväljakutega selline lugu - imbtoru lõppeb 80..100cm sügavusel ja killustikuga täidetud imbväljak on pinnavee kogunemiseks väga hea koht. Aga kas tuulutus on siis oma nime vääriline ja kas eeldatavalt imbtorus vajalik toitainetest toituv eluskooslus saab seal tuulutusõhuta oma elu elada?
muidu mu vana imbväljak (rajatud ca 10a tagasi. Jäi ehitamistele jalgu, niiet rajasin uue) oli sarnasel kõrgusel ning see oli üpris viisakas. Tuulutustorudest haisu ei eritanud - need olid ilmselt pidevalt vee sees. Aga on see ok ja süsteem peabki sellistes tingimustes töötama?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#37

Lp 13 piisab???
.No ei saa mina aru ,kustkohast tekkis järsku selline mõttearendus keset A;B;C kategooriate keskustelu.Siinkohal aitaks ehk paljukirutud TSITAAT millelegi,kellelegi. Rolleyes
#38

Siin ongi selline lühiküsimuste - vastuste teema, kus eeldatavasti peaks kolme- nelja-viie postiga hakkama saama. 
13 küsimusele vastan, et imbväljaku kogemust omamata lahendaksin erinevate veenivoode tuuldumise säilimise korstnas külgavadega. No näiteks nii 5 sentimeetri tagant.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#39

(09-04-2018, 11:58 AM)MeelisV Kirjutas:  
(09-04-2018, 11:31 AM)Kult Kirjutas:  
(09-04-2018, 10:47 AM)Raivo Kirjutas:  
(09-04-2018, 09:43 AM)Jahimees Kirjutas:  kas olen õigesti asjast aru saanud, et sellise registreeringuga sõiduk tohib avalikel teedel enda järel vedada piduriteta kerghaagist (750 kilo) ilma BE kategooria olemasoluta?

Eeldab B-kat koodiga 96, lihtsalt B ei kvalifitseeru.
Kerghaaguse veoks pole mingit koodi vaja. Load vastavalt vedukile kas b,c1 või c

Just puhta B katiga võib sõita kuni 3500 auto ja kuni 750 haagisega ehk rong kokku 4250kg ilma lisa tähtede ja koodideta. 
Kood on vaja kui kuni 3500 auto taha paned üle 750se haagise ja rong kokku üle 3500 ja alla 4250.
Edasi on juba vaja E teha lisaks.
 Tähtis on siin ka see et oleks kindlasti O1 kategooria, kuidagi on võmalik ka O2 saada 750kg või vähema massiga kui pidurid on olemas ja seda ei tohi vedada kui autorong on üle 3500kg, kuigi on lubatud 750kg(O1). 4x4 foorumis kirjutas Landy ka et talle ark tekitas 750kg O2 haagise.


(09-04-2018, 14:10 PM)Jahimees Kirjutas:  
(09-04-2018, 11:37 AM)Kult Kirjutas:  Täismassi muutmise kohta küsi margiesindusest, neil on see õigus et muuta masse ja sealt edasi arki. Ma sain transiti n2 kategoorialt n1-ks.

Kas on mingi seadusepunkt või protsess, mille suunas juhatada. 
Kõlab kuidagi imelikult, et lihtsalt margiesindus võib seaduseandjale ette öelda, et auto täismass on nüüd väiksem, kui see enne oli.

Ei oska kuhugile juhatada, mina sain kontakti ja idee juhuslikult kohtudes teise transitimehega kellel oli sama tee läbitud. Kui sa arvad et sul see massivähendamise soov on kuidagigi reaalselt saavutatav päriselus siis tuleks võtta ühendust margiesinduse tehnoosakonnaga ja sealt uurida kas ja kus ja kuidas.
#40

Minul tekkis nende kategooriate ja masside arutluse juures veel üks küsimus.
Kui vedav auto ega haagis pole kumbki üle 3500, ei kuulu nad maanteemaksu alla.
Kui nad nüüd kokku panna, siis olgu 4250, või rohkem, tuleks nn „ratasemaksu“ maksta...?
Endal praegu pole veel sellise rongi koostamise vajadust olnud, aga tõenäoliselt tuleb.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne