Vw Lt50 1980 Puksiir
#21

See põlva doonor oleks mõistlik Sul 500 eest ära tuua, nagunii varuosi läheb hulgim vaja kui sõitma kavatsed hakata sellega. 

Ca 10a tagasi uhasin isegi ühe täispika ja täiskõrge LT28-ga ringi,  varuosi kulus läks pidevalt vaja aga kilometraas oli ka tollajal meeletu sellise vana masina kohta. Ls oli üle  poole milli.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#22

Olen sellise LT mootoriga kokku puutunud päris palju oli ta mul 900 volvo vahel nii vabalthingavana kui turbokana, sai täiesti nullist üles ehitatud.
Pumbal kütusekogust saad muuta väga lihtsalt, tagaosas on kruvi 13 võtmega mutter lõdvaks ja kruvikaga keerad, sisse võrdub juurde välja võrdub vähem. Eelsüütenurk tasuks ikkagi üle kontrollida, mõjutab nii külmkäivitust, küttekulu jne selleks vaja iindikaator kella, vahetükk oli mul isetehtud. Kuigi vabalthingava pumbaga ma kellajärgi teda käima normaalselt ei saanud, aitas välja nina,kõrvad ja silmad. Kui on küsimusi olen meeledi nõus aitama, numbri leiab profiilist.
Vasta
#23

Esimene pikem sõit ka tehtud, Tartu- tln Tartu.
Kohe 70km eemal kodust sain esirehvist lahti, sellega oli parajalt jagelemist, kuna varuratas oli ka vahvalt kinnitatud, pärast lahtisaades, selgus , et tühi ka muidugi. See selleks.
Kütuse filtrid vahetasin ära ja õhufiltri, lisaks õli koos filtriga.
Õlivarras nii sitas kohas, et kõik on ainult juurde valand, hea et see mootor laiali ei lendand, või kokku.
Nimelt sisse peaks käima umbestäpselt 7L õli, välja tuli 11.5. Kõik valasid peale ainult, kontrollimiseks peab minul ära võtma kõrvalistuja istme, et üldse kaant lahti saada.
Õhufilter nägi välja rohkem nagu tahma filter tuhaimuril.
Lõpuks miskit 80ga lastes sain kesk kuluks 12, pumpa veel näppida ei jõudnud. Must toss enam seuke pole. Nüüd tossab vahepeal kõvasti heledamalt ja sinisemalt kui vähe kiiremini lasta. Aga jah, vean auto vanusele vastavaid autosi
Kardaani tugilaagri häält oli kuulda, tänan õnne et see ei irdund seal kuskil tallinn tartul ja vahepeal sai päris raskeid asju võru poolt toodud.
Endale see raip sisse ei mahu, sain bussipargis kanalile, oi seda vandumsit ja peksmist. Ükski tellitud kardaani pukk sinan ei sobind, lõpuks selgus, et keegi vigurvänt on gaz 53 oma? vist? sinna aretand.
Lisaks kõik rooliotsad vajavad vahetust.
neid ka pakutakse sada varianti, aga kuna võõras kohas polnud ei leeklampi ega tõmmitsat siis kuvaldaga nad lahti ei tulnud igaljuhul. Homme uuele tiirule minema ja uurima miukest sinna vaja siis.

[Pilt: 2514886187c5db_l.jpg]

[Pilt: 25148865bbaa22_l.jpg]



[Pilt: 251488699e2774_l.jpg]




53me mehed? on tema oma?
[Pilt: 2514887980d236_l.jpg]

Suvel peab putka tagumise osa kandureid keevitama, kole sitasti situtud ja niisama ka mäda
[Pilt: 251488750be9a8_l.jpg]



Muus osas on raam ja muu värk korras.
[Pilt: 2514887380c601_l.jpg]



Vasta
#24

Õlivarras väikse luugi taga ju,kapotti sain ma ka nii avada,et parem uks lahti,iste ülesse ja kapott lahti.Minu jaoks olid need pikad otsad piin,80-nega karjub nagu siga enne tapmist jne.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#25

(15-01-2018, 08:12 AM)hundu615 Kirjutas:  Minu jaoks olid need pikad otsad piin,80-nega karjub nagu siga enne tapmist jne.

Oot,oo sõber. Kas see asi sul nii hull oli ikka. Minu Perkins lärmab kõvemini. Big Grin
Vasta
#26

Veidi kirja ka üle pika aja.
Üv sai läbi. ise nüüd selle paari kuuga 8000km läbi lasknud.
Pole sellel see maantee nii hull midagi, tln - tartul ikka 90ga üritan lasta, kui kedagi pole siis 80ga, ei meeldi kui keegi perses.
Nüüd sai aga üv aprilliga läbi
Sai siin tutikad esipidurid, kõik rooliotsad taastatud (kuna tellida uusi ei ole võimalik ja pikivarda üks ots pole vahetatav) Täitsa mõistlik sõita
Kardaan sai kokku ammu.
Uus tagatrumli sisu, mis sitta pidurdust tekitas oli piduritrumlisse laiali löönd reduktori öli.

Seal ka üks vaheküss.
Kontroll punn on sisse puruks mädanend, alt sai välja lastud. 1.8l näitab tehasest sisse. Sai see sisse vehitud, enne piduri jama.
Karteri tuulutuse punni kaudu sai see 1.8l sisse antud.
Aaga seal ongi vaid punn mitte tuulutus punn.
Puurisin siis augu ja vedasin vask toru prooviks ca 20 cm kõrgemale
Peksab sealt õli vällja ülevalt otsast isegi vaiksel proovisõidul
Miks? naljakas, nagu surve oleks sees tagasillas.
Kardaani tehes kakkusin silla puhtaks ja kakkusin difri välja, uhasin igatpidi puhtaks.
Ei tea mis seal nagu nii keerulist saaks nii pommikindlal sillal olla.


Saaks sellest tagasilla lekkest jagu ja ühe käsipiduri trossi õigele kaugusele viimisega saaks ülevaatusele minna.
Mootor sai ka uued pihusitid, enam, ei peksa musta sumpsist koguaeg, muidu sai ikka fooritaga neidusi ilma vaevata lämmatada. Aga samas kah, minek on nüüd kehvem. . 130 bar peale sai sätitud naagu nähtud aga enne seda avas 110-140 vahemikus ja kõik kusesid.



Vasta
#27

(10-04-2018, 21:52 PM)Jossu Kirjutas:  Sai siin tutikad esipidurid, kõik rooliotsad taastatud (kuna tellida uusi ei ole võimalik ja pikivarda üks ots pole vahetatav)
Kas tõesti? See pole ju mingi haruldane masin,neid juppe peaks ju siiani saada olema.

T.
Vasta
#28

(10-04-2018, 21:52 PM)Jossu Kirjutas:  ...Karteri tuulutuse punni kaudu sai see 1.8l sisse antud.
Aaga seal ongi vaid punn mitte tuulutus punn.
Puurisin siis augu ja vedasin vask toru prooviks ca 20 cm kõrgemale
Peksab sealt õli vällja ülevalt otsast isegi vaiksel proovisõidul
Miks? naljakas, nagu surve oleks sees tagasillas...

Karteri tuulutus peab välja tulema sellisest kohast, kus õli ei pritsi. Teinekord on tuulutuse punni ees (seespool) kaitseplekk, mis varjab õli eest. Äkki on see plekk ära kadunud või polegi see karterituulutuse koht. Pane see punn kinni ja tee kusagile rahulikku kohta tuulutus. Ilma tuulutuseta pressib õli välja jahh.

hp
Vasta
#29

(10-04-2018, 23:24 PM)motamees Kirjutas:  
(10-04-2018, 21:52 PM)Jossu Kirjutas:  ...Karteri tuulutuse punni kaudu sai see 1.8l sisse antud.
Aaga seal ongi vaid punn mitte tuulutus punn.
Puurisin siis augu ja vedasin vask toru prooviks ca 20 cm kõrgemale
Peksab sealt õli vällja ülevalt otsast isegi vaiksel proovisõidul
Miks? naljakas, nagu surve oleks sees tagasillas...

Karteri tuulutus peab välja tulema sellisest kohast, kus õli ei pritsi. Teinekord on tuulutuse punni ees (seespool) kaitseplekk, mis varjab õli eest. Äkki on see plekk ära kadunud või polegi see karterituulutuse koht. Pane see punn kinni ja tee kusagile rahulikku kohta tuulutus. Ilma tuulutuseta pressib õli välja jahh.

tuulutuse punn kõige ülemises otsas difri kojas, kuhu mujale teda teha?



Vasta
#30

(10-04-2018, 23:00 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(10-04-2018, 21:52 PM)Jossu Kirjutas:  Sai siin tutikad esipidurid, kõik rooliotsad taastatud (kuna tellida uusi ei ole võimalik ja pikivarda üks ots pole vahetatav)
Kas tõesti? See pole ju mingi haruldane masin,neid juppe peaks ju siiani saada olema.

T.

ei forss ei fixus ei miskit leia. mul liiga vana, 85 ja edasi on. Nimelt rooliotsa koonus on jämedam uutel, nonde juppe on saada. mul peenem ja kuskil ei pakuta.
Sisaks rooli pikivarda otsad on üks ühe pidi teine teisepidi keermega. Õigetpidi keermega ol isaada aga pahempidi oma mitte.



Vasta
#31

(11-04-2018, 07:36 AM)Jossu Kirjutas:  tuulutuse punn kõige ülemises otsas difri kojas, kuhu mujale teda teha?

Vale koht.
Tuulutus käib sinna torusse kus pooltelg on difri laagrist miski 15-20cm.
Seal ei lenda õli ringi.
Pole veel ühelgi sillal mujal näinud.
Vasta
#32

(11-04-2018, 08:19 AM)2715 Kirjutas:  ...Tuulutus käib sinna torusse kus pooltelg on difri laagrist miski 15-20cm...

Täpselt nii. Sageli on seal vahel veel miski plekiseib. Sellest plekist ratta poole veel.

hp
Vasta
#33

(11-04-2018, 09:43 AM)motamees Kirjutas:  
(11-04-2018, 08:19 AM)2715 Kirjutas:  ...Tuulutus käib sinna torusse kus pooltelg on difri laagrist miski 15-20cm...

Täpselt nii. Sageli on seal vahel veel miski plekiseib. Sellest plekist ratta poole veel.

Puust ja punaseks, siis kõik mis kuulub  NR 24 ja 25 juurde on tuulutus
[Pilt: 30652676_1850743868315491_40219732948560...e=5B5E39FD]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne