Löpuks ometi sain siis mootori kokku. Siduri rummu ja veepumba impelleri vahetan uuesti hiljem, kui nad kohale jöuavad.
Silinder siis ka üle kontrollida:
RM85 väljalaskeklapil on 3 korda vähem liikuvaid osi kui RM250-l, seega seal kulunud polnud midagi. Puhastasin ta pölemisjääkidest lihtsalt.
Silindri sisepind samuti paistab korras, vigastusi pole.
Originaalsilindril hülssi pole, alumiinium on lihtsalt üle kroomitud (
chrome plating). Kui sellega peaks miskit juhtuma, siis kas uus silinder, vöi on ka vöimalus hülss sisse osta, kuid siis tuleb pisut puurida ja muud täppistööd freespingi ning ahjuga teha
Katki olid tal aga karterituulutus-vooliku- ja väljalaskeklapikambri tuulutus-vooliku kinnitused. Eelmine omanik on olnud leidlik, ning käigukastituulutusele laheda lahenduse leidnud vooliku kinnitamiseks ... toimis küll:
Miskipärast mäletasin, et mul 2 uut otsikut olemas oli ... aga teine on kuhugi kaduma läinud.
Otsustasin siis vahetada ainult väljalaskeklapi oma, sest see katkisena oli suunaga küljepeale. Mootori töötamisel ajab sealt pisut välja väljalaskegaase ja öli (nii peabki natukse). Kuna mul aga voolik allasuunas puudus, siis köik öli pihustus radika ja söitja vasaku jala saapa peale ... tüütu värk.
Lisaks oli ka survepesuriga pesemisel vaja alati sellele punn ette panna.
Jätsin paika käigukastituulutuse oma, kuna hetkel ta toimib. Ning seda saab ka hiljem vahetada.
Kui kuumapuhuriga alumiinium korralikult soojaks ajada, siis sai vana otsiku messingosa tangidega välja tömmata. Uue pressisisn tangidega sisse ja natukse liimi ka vahele (Loctite 2701):
Ja niimoodi ta tasapisi valmis sai. Ootab pealepanemist, testisöitu ja siis järgmist hooaega (talvel eriti ei taha söita ... külm on).