Postitused: 67
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Tere,
Belarusi "tavaline" vedav esisild hakkas lekkima. Leke siis nurkülekande all flantsi ja hülsi vahelt. Õli kaob just reduktorist, mitte nurkülekandest. Hetkel leke minimaalne, aga sellisel asjad ise ei parane ja saavad ainult hullemaks minna. Jooniselt vaadates arvatavasti need kaks hülsi tihendit (kummirõngast) läbi. Kui palju nende vahetuseks lõhkuma peab ja kas tegemist väga keerulise toiminguga? Kuna õli tungib reduktorist ülespoole arvatavasti töökäigus tekkiva rõhu tõttu, siis kas PMKaubamaja pakutav rõhutasandi kork võiks hetkel probleemi ilma remondita lahendada?
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Rõhutasandus on kõigil sellistel agregaatidel hädavajalik. Parim näide on kui manuaalkastiga ja spidomeetritrossiga auto juhi varbad õliseks teeb. Agregaadi soojenemisel paisuv õhk lükkab õli teinekord sellisesse uskumatusse kohtagi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Nende rõngaste vahetuseks ei pea rohkem lõhkuma kui see flants neljast poldist lahti lasta ja tuleb reduktor otsast ära.
Loomulikult ka rooliots lahti.
Tagasi pannes on kaval tõmmata ring hermeetikut selle flantsi liitepinnale sest sealt pilust satub vesi kohe sinna puksi ja hülsi vahele.
Kindlasti on hea mõte selle koostu lõtku hinnata ilma tihenditeta ja kui ikka lõtk on pool rõnga läbimõõdust pole tihendusrõngaste vahetusel suurt mõtet ja tuleks ka puks või toru vahetada.
Originaalist tal rõhutasandit nagu ei mäleta olevat sest see siseruum on piisavalt suur et vetrumisel ja soojenemisel tekkiv rõhk väga suureks ei läheks.
Ja kui tihend ikka kulunud siis kuna hülss on otsapidi õlis kannaks ta ikka õli üles välja vetrumisel olenemata rõhust.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
See ülemine teovõlli jupp ei tulegi enne välja kui alumine võll välja tõmmata ja hammasrattad põhjast ära korjata.
Niisama peab ka I ja tagasikäigu hammasratta võlli enne ära võtma, kuid see on nagunii vaja võtta sest hammakas pekkis.
Aga kui asi juba niikaugel on ma isiklikult võtaks ka selle teovõlli välja et hinnata laagrite olukorda ja reguleerida koonuslaagrid.
Mis aga siduripidurisse puutub, siis selle vajadus oleneb tööst.
Kui põllutöömasin ja veotraktor siis pole vahet kas on või ei.
Lihtsalt peale siduri lahutamist tuleb enne käigu sissepanemist kauem oodata et võllid seisma jääks.
Kui aga on laaduriga või metsatöö siis on väga mugav kui kohe sidurit lahutades saab käigu sisse panna ilma ootamata.
Ja neid stopperrõngaid ma olen ikka jõudumööda asendanud asjadega kus on augud sees ja saab tangidega haarata.
Kõik peale ühe rõnga sai asendada kaubandusest ostetud tänapäeva rõngastega, kuid kuhu ühte ei saanud panna ei meenu hetkel.
Hammasrattaid ostma minnes on kaval viil kaasa võtta ja katsuda kas hambad täiesti pehmed pole.
Belarusi hammasratastega pole küll olnud probleemi et pehme on vaid pigem ei lähe nad võlli nuutide peale vahel, kuid parem karta kui kahetseda.
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Võllide ostmise (nt esisilla) puhul on ka viil mõistlik kaasa võtta.
Postitused: 562
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
22
Huvi pärast küsin: kas JUMZ jaotushammasrattad peavad ka nii karastatud olema, et viil peale ei hakkaks? Vahetasin neid kunagi, viil hakkas peale nii originaalile kui sellele, mis asenduseks pandud sai.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Splindid ära ja võll välja lüüa muud keerulist seal polegi.
Et stopperrõngast oleks lihtsam võtta on kaval lüüa laager lõpuni võlli otsa ja kui ei saa ühes jupis kätte siis ma olen kärni sisse löönud lõhiku vastasküljele mille tulemusel tekib kaks poolt ja siis kukuvad ise ära.
Kui võlli nuutidele on hammasratta jäljed sisse kulunud siis ka võll vahetada sest muidu uue hammasrattaga ei hakka käigud välja tulema.
Märkuseks, et piltidelt on näha, et on vasaraga otse võlli pihta minna antud ja see pole üldse hea mõte.
Kui vask või alumiinist junni ikka pole mille kaudu lüüa siis võta kasvõi miski polt näpitsate vahele ja löö sellega tsentriaugust.
Postitused: 67
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Tere,
Probleem MTZ 920.3 tavalise vedava esisillaga. Vahepukk libiseb suhteliselt väikese koormuse all "läbi" ja vedu kaob ära. Arvatavasti probleem selles seibidega kaitse siduris, mis vahepukis asub. Seda pidi saama ka kuidagi pingutada. Kummalt poolt see pingutamine käib, kas ikka jaotuskasti poolt? Ehk kumma kardaani peab lahti laskma? Kas õli tuleb enne vahepukist välja lasta ja mida üldse selle töö juures veel vaja läheb? Pole varem seda teinud ja oleks info eest väga tänulik.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
30-04-2018, 20:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2018, 21:55 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(30-04-2018, 20:28 PM)Mägi Kirjutas: Tere,
Probleem MTZ 920.3 tavalise vedava esisillaga. Vahepukk libiseb suhteliselt väikese koormuse all "läbi" ja vedu kaob ära. Arvatavasti probleem selles seibidega kaitse siduris, mis vahepukis asub. Seda pidi saama ka kuidagi pingutada. Kummalt poolt see pingutamine käib, kas ikka jaotuskasti poolt? Ehk kumma kardaani peab lahti laskma? Kas õli tuleb enne vahepukist välja lasta ja mida üldse selle töö juures veel vaja läheb? Pole varem seda teinud ja oleks info eest väga tänulik.
https://www.avtoall.ru/catalog/mtz-25/tr...952_3_-80/
Äkki sellelt jooniselt selgub. Seal paistabad sise ja välisnuutidega kettad, neid surub kokku taldrikvedru ja mingid distantspuksid-seibid. Ega peale keerata polegi midagi. Kas kettad kulunud või vedru kuuma saanud. Ega ma elusuurust sidurit näinud pole, jutt ikka joonise põhjal.
http://www.belarus-tractor.com/service/o...on-manual/ Manuaal 11Mb ma ei taha avada, minu aeglase netiga ilmselt 10 minutit või kauem.
https://www.youtube.com/watch?v=-QyEEANiV4c
See video näitab kerge ukraina aktsendiga asja sisulist külge. Tuleb lisada neid sise ja välisnuutidega seibe, et mutri pinguta misel jääksid taldrikvedrud pinge alla. Ütleb, et osta poest.
Kusagil oli juttu, et ei tohi sõita pideva nelikveoga, see tapab ruttu sildadevahelise siduri. Ainult reaalsel vajadusel kasutada, muidu väänab ja kulutab kogu aeg, sest esi-tagasilla kiirused pole täpselt ühed.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Kas belarussi kuskil põllul ka veel näeb?
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Piisavalt, kui peateelt maha keerata.
Millest säärane küsimus?
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
30-04-2018, 22:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2018, 22:43 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Ah, vana inimese veidrused, meenutaks noorust. Tahaks proovida kabiinironimist-olemist, käivitusmootori ja suure mootori käimasaamist, tehnorajal püsimist. Nüüdsed sinised ära hellitanud. Ükspäev olin kabiiniukse lahti unustanud ja hommikul starter ei jõudnudki. Paar tundi tuli seinas hoida. Õli- ja tosoolitaseme kontroll hommikuti ei tule meelde, õhtul pole jälle mõtet ja ei kao leemed ka kusagile.
Postitused: 40
Teemad: 6
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
Küsimus targematele: ostsin väikse kabiiniga mtz 82 traktori, millel vana pass (90 aastate oma), oma nimele ei saa registreerida, kuna traktori andmeid pole maanteameti andmebaasis. Selleks et uuesti registrisse kanda, pean traktori ette näitama, siin aga probleemi koht. Nimelt on tegemist metsaveomasinaga, kabiini tagasein oli asendatud jumzi väikese kabiini tagaseinaga, et mahutada tõstuki jagaja kabiini. Originaalis on birka akukasti kaane küljes, sellel kabiinil aga asukohta muudetud. Nüüdseks peal juba uus Poola kabiin, samuti ei klapi mootori nr, kuna seda ka vahetatud. Kas sellises olukorras on üldse lootust ametnike mõistvale suhtumisele, või saadetakse kohe pikalt, kuna birkat näpitud. Eelmise omanikuga kontakt olemas, mingit sahkerdamist dokkidega pole kunagi olnud. Neid Poola kabiine paljudel masinatel näinud, aga kas sellisega arvele ka saab võtta?
Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Poolraami number läheb ikka passis olevaga kokku? Kuigi metsarussidel on tavaliselt ka vintsid ees ja poolraamid kulukaup.
Minule kunagi ARKist öeldi, et poolraami number kõige tähtsam. Kabiini ja mootori pirka nii tähtsust ei oma, kuna sellise vanusega masinatel keegi ei eelda, et oleks veel originaal mootor, kabiin küljes.
Kui poolraami number olemas ja klapib, siis saab suure tõenäosusega arvele.